Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 615
1
Да, мисля, че важи само при чекиране с дебитна/кредитна карта. Пътуваш 5 дни за 4 лв. на ден и получаваш събота и неделя безплатно пътуване двата дни, всички линии.

2
По-същественото е не асфалтът, който полагат по магистралите, а основата. Слагат некачествена и по-тънка основа и затова стават на вълни. Чирпан-Стара Загора беше приличен като асфалт, но вълните бяха отвратителни заради лошата основа. Много често, вместо чакъл, взимат баластра и шлака от разни бивши мини, щото излиза без пари, но резултатите са видими...

3
По принцип има проект за модернизация на линията София-Перник, и той включва изграждане на ново трасе между Горна баня и Волуяк, така че влаковете да не минават повече през Факултета. Вероятно по тази причина са избрали името Кюстендил, но мен също би ме объркало, тъй като има улица Кюстендил, а тя е в съвсем друг квартал...
Ако станцията се направи крос-платформена, като истински интермодален терминал, това изобщо не е лишено от смисъл. Все пак, да видим какво ще представят, предстоят обществени обсъждания тази седмица.

4
Дано някой може да присъства. Пада се в работно време и нямам възможност да отида.

5
Доколкото разбрах, щели да местят цветния пазар от Димитър Петков там.

6
Да, ами малко останахме старите кучета, които идват на срещите. Доста от по-старите членове на форума вече не са активни, а от новите почти никой не се включва. Колкото - толкова, пак се получи добре :)

7
На Манастирски ливади им осигуриха друг превоз - тип електромаршрутка, и затова няма други нови линии.

Според мен можеше да пробват с линия от Кръстова вада, през Козяк/Богатица, Бяла черква, Петко Тодоров и Гешов, до ВМА.

8
Аз мисля че е по добре 8 да се пренасочи до гара София север но през Константин Величков
Не мисля, че е добра идея - по Стамболийски се ползва доста добре, а тм 10 е претоварен.

10
Единствено ако 8 го запратят до гарата, тогава би могло да върнат 4 по Алабин и Мария-Луиза. Тъкмо и ватманите по петицата ще могат спокойно да си правят почивките на Съдебната.

11
През 2016та, когато се заселих в Люлин, все още стояха стълбовете на светофарите на двете кръстовища - на бул. Петър Дертлиев/Панчо Владигеров и бул. Петър Дертлиев/Индира Ганди. Мисля, че през 2017та ги премахнаха, но към онзи момент трафикът беше локален, по-слаб. След пускането на новата отсечка към Околовръстното, трафикът се увеличи няколко пъти, вкл. и доста тирове минават, и сега тези светофари са повече от необходими. Ето, тази сутрин пак е имало катастрофа на първото кръстовище.

12
Ето защо би било добре и по МД-1 и 2 да се сложат екрани в касовите зони, за да се вижда колко време би останало до пристигането на влака. Съответно пътникът да може да прецени дали и кога да ползва метрото. Вярно е, че в повечето случаи влаковете са на чест интервал, но в разклоненията, в извънпиковите часове и уикендите, се чака повече от 12 минути, които биха били съществени, ако се таксуваш и после трябва да се прекачиш.

13
Възможно е имотът да е частен. Явно не им се занимава с отчуждения и промяна на ПУП.

14
Правилно ли съм разбрал, че сините билети от 1,60лв остават в метрото, но без прекачване на наземен транспорт?

15
Те и сега нощуват влакове по крайните станции, а също и на Константин Величков. Предполагам, че има място за 8 влака. Реално на крайните станции могат да нощуват 8 влака.

16
1135 по 108

17
През юни минахме погрешка оттам. Работеха, но явно доста бавно върви. Има 2-3 неприятни кръгови и камионите на места доста се влачат.

18
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 30.12.2022, 11:24:28 »
Сега разчитат явно с част от новите електрички да заменят някои от старите Конекта. Вероятно до края на 2023та няма да изгледи да поръчват автобуси на метан или дизел, може би ще чакат да минат изборите. А и концесията на МТК ще изтече 2025г., така че със сигурност ще трябват нови дълги и къси автобуси. Колкото и да харесвам старите Конекта, те вече са на преклонна възраст и много амортизирани, време им е за пенсия.

19
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 26.12.2022, 00:44:03 »
Това е един добър повод кабинковият лифт да не тръгне повече...

20
Има поръчка, с която тепърва ще оптимизират работата на светофарите по трасето... Иначе е ясно, че можеше да е много по-добре, но стана както винаги.
Наистина ли има такава поръчка или просто се говори колко да не заспим?
Ето, чети: https://app.eop.bg/today/251182

Pages: [1] 2 3 ... 615