1
Електробуси / Re: Доставка на електробуси по 2 обособени позиции
« on: 16.04.2025, 16:15:40 »
Може 11 да мине на къси, с повече коли.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Абсолютно никъде не беше проведена анкета, дали пътниците са съгласни с тази покупка, дали предпочитат купеен или салонен вагонТова е несериозно
Би трябвало за няколко дни да изпълнят триъгълника до бившия вагон-ресторант (Лидл) и после 8 да върви от Люлин до Западен парк, а от Западен парк до центъра или до К.Величков да върви сериозен заместващ автобус. Къде ще върти, остава да гадаем.Едва ли ще оставят трамваите толкова месеци да не могат да се приберат до депо. Най-вероятно ще има заместващи автобуси 8-тм от Люлин-5 до вагона, и 10-тм от Западен парк до Възраждане.
Няма нужда, едва ли ще липсват на някого. Пък и виждаме какво става с музейните - гният на плаца.При преминаването от съчленени към единични намалиха интервалите от 14-15 до 8-9 минути в пик въпреки, че по-късно отново ги увеличиха.Дано все пак оставят 1-2 за музейни и атракционни пътувания.
108 - тази не трябва ли да е изцяло обслужвана от соло например? И може би дори разредена?108 в последните месеци е предимно с къси автобуси, БМЦ ПроСити или Ютонг, понякога и Конекто ЛФ. Мисля, че е достатъчно разредена, или да я направят на един час, като А3?
Или се прави парк, или се прави трамвайно трасе, или се прави улица. От всичко по много и стават такива фалове като бул. Македония.В Дюселдорф има подобни булеварди, даже с повече автомобилни ленти. Като не искаш парк, тогава да направят 3х3 автомобилни ленти...