1
Трамваи / Re: Поръчки за доставки на нови трамваи
« on: Yesterday at 11:36:32 »
Да видим сега дали някой от СЕ ще си понесе отговорността за това безобразие. А дано, ама...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
...
Има още много такива. Нито една похвала.
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.Май не си пътувал скоро с тм 10 към западния..
... С отпадането на 2 T4D вместо да подсилят 14 със състави, се пенсионираха на 8-ца.
Редовни линии като 88 и 404 нямат място в катун Миленков, 10 е напълно достатъчен за мургавите братя там. Населението е твърде малко за по-редовен транспорт. Глупаво е да се влошава транспортното обслужване на Дружба 2 заради катун с под 1000 индийци.
Освен, че редовният 88 със съчленени автобуси няма никакъв смисъл да се забива в катун Миленков с население под 1000 души основно мургави братя улиците в катуна и обръщалото са тесни и провирането на съчленен автобус ще е трудно. 88 на практика прави панорамна обиколка на промишлената зона и по-голямата част от Дружба 1 и стига от Дружба 2 до Младост 1 за около 20 минути при липса на по-сериозни задръствания, но до завършването на пробива Копенхаген няма как да се осигури по-бърз пряк транспорт. 404 е нужен за връзка между Дружба 1 и 2 и промяната на маршрута му ще доведе до по-голямо натоварване на ТБ 4, съответно ще се наложи неговото сгъстяване.
Няма никакъв смисъл съчленените автобуси по 88 да се провират по тесните улици в катун Миленков и да се мъчат да обръщат - населението е под 1000 души, основно мургави братя гратисчии и пътникопотокът е прекалено малък.