Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 784
1
Коментирайте измислените зони 30 из центъра! Или още не сте забелязали пътните знаци и че са въведени!?  :P :D :help:

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 08.12.2022, 15:09:57 »
В дружества публична собственост, особено с нашия манталитет, не можем да говорим за пазарни принципи на работа. Както виждаме, нещата са разграден двор, дори за частни политически интереси се ползват дружествата и служителите им…

3
Електробуси / Re: Karsan Jest Electric
« on: 08.12.2022, 15:07:32 »
В Трамкар?  :laugh: Такава безумна каша надробиха с тия електробусни истории, че не могат да измислят даже и къде да ги наврат...
Минималната логика, ако я има де, е тази, да са с по-малък нулев пробег. Нали щяха там в района да връткат!?

4
Тези знаци са незаконни. Булевардът е |||-ти клас и е за скорост от 50 км/ч. Кръстовищата на 2 нива на Кулата и Семинарията също са проектирани за 50 км/ч. ОУП трябва да се промени, за да се узакони това увеличение на скоростта, като се докаже с транспортен анализ пътната безопасност на промяната. Спестяването между Румънското посолство и София ленд при новата скорост от 70 км/ч, спрямо старата от 50 км/ч е около 40 секунди...
То и паркирането по първостепенната улична мрежа е незаконно, но в София имаме и платено такова… Така че няма са си играят да променят нищо, а ако някой случайно заведе дело срещу Общината за беззаконието й, ще го намерят и линчуват будни граждани…

5
На мястото на бившия Карфур на Лъвов мост (Мария Луиза 58) ще има поредния Лидл… но нещо бавно го правят от Калистратов, чини ми се, че вече поне два месеца преправят. И да видим къде точно ще се нанесат, Карфур беше в мазето и беше тясно, на партер и ниво 1 преди имаше доста широк китайски магазин, с атриум и осветление. Може би там ще са.

6
На бул. Пеьо Яворов след кръстовището до Румънското посолство в посока кулата са се появили знаци за 70 км/ч. Завих по Цариградско шосе и не знам до къде е новата скорост и дали в обратната посока също е така.
Във вторник слагаха преди рампата към кръговото на Тв Кулата. Вероятно поне до след Семинарията ще е толкова, до където няма светофари…

7
Сайтът на ЦГМ упорито мълчи. Явно ще запазят традицията, важни промени да се съобщават максимално късно.

По БНР казаха, че още днес се пуска движението. След 14 ч гражданите могат да ползват ТМ5 до Бъкстон.
Хахаха, сега ще обявят, че даже са го пуснали един ден предсрочно!

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 06.12.2022, 15:21:43 »
На мен само ми кривее червената линия от ъгъла при страната с вратите….

9
По-добре да долепят коловозите максимално и да побият стълбовете от северната страна с големи напречни прътове, които да поддържат мрежата, както по „Граф Игнатиев“. Ако не така то да се допират и трамваите да се изчакват. Че е глупаво, глупаво е, но белята вече е реализирана. Повече ме притеснява нещо друго и това е че така наречените „радетели за доброто на София“ „Спаси София“, които преди близо четири години влязоха в Столична община с големите фанфари, от вече повече от година са се превърнали в чистачки на детски площадки и спортни игрища и специалисти по гръмки колажи в социалните мрежи, докато истинските проблеми на София висят и се задълбочават с всеки изминал ден, а хората отново са излъгани и предадени. Ако аз бях журналист щях да ги направя на пет стотинки, защото си го заслужават. И като казах журналисти напълно липсват заинтересовани и следящи такива, които поне да се опитат да светнат хората за разрухата и дебилщината в управлението на София, а уж живеем в глобален свят на неограничен достъп до информация и всички подобни неща, като това, което коментираме в момента са на една ръка разстояние.
Спаси София са ти виновни, че ни управляват импотентни и крадливи калинки?! Теб да те обвиним ли, че не си денонощно по улиците, да следиш, снимаш и отразяваш всичко, свързано с ГТ!? Ти защо ходиш да спиш, работиш, правиш лични неща, вместо безплатно да си нон стоп на разположение!?

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 01.12.2022, 10:03:57 »
Като любителски форум е хубаво важните въпроси да се обсъждат публично, защото това ограмотява членовете, а не големината на инвентарните номера примерно да са съществена част от публичната дискусия!  :rolleyes:
Кои са важните и кои неважните въпроси!?

И като обсъждаме, че превозните средства изглеждат и звучат в трагично техническо и естетическо състояние, какво!? Външният вид е признак и за вътрешното състояние. Този дето е заковал с пирони случайно намерена дървена дъска някъде в интериора, как е ремонтирал двигателя!? Като не може на права черта да се боядиса, без да се опръска навсякъде, настройките на двигателя и други агрегати със същата липса на прецизност ли се правят?

От изказването: какво като е коптор, радвай се, че въобще върви! става ли ти по-добре и с кеф ли се возиш? Като си купуваш някаква стока и тя е в лош търговски вид, счупена, захабена, имаш или нямаш проблем с това?

Защо трябва да е вечна немотия и мизерия? Защо се успокоявате, че имало по-зле от нас (въпреки че в страна, жестоко нападната, тероризирана и унищожавана изглежда по-добре от тук), а не гледаме къде е най-добре и да се стремим ние да сме на първото място!?

11
Смяната вероятно е изцяло за сметка на собственика на автомобила?

12
Нямаше ли непрекъсната линия, отделяща трамвайните релси? При липсата на вертикална маркировка, хоризонталната също важи….

13
Електробуси / Re: Karsan Jest Electric
« on: 30.11.2022, 23:16:30 »
Да продължим темата с желанието на Менинген да се отърве от Красаните след година експлоатация.
https://fb.watch/h6cJZl2PtP/
Взимаме ги  :devil:
Ако може без отстъпка и транспорта да е за наша сметка, но на двойна цена! ;)

14
Други градове / Re: Казанлък
« on: 29.11.2022, 16:55:05 »
Как са го купили без обществена поръчка нали са общинска фирма. :eek:
Има си минимални прагове, под които може с директно договаряне, може и форсмажорно обстоятелство със спешна нужда от закупуването да са доказали….

15
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 29.11.2022, 16:52:52 »
В белия свят връщат много по-големи партиди, и то на реномираните западни производители, защото са се оказали неподходящи за условията или с дефект… Почти само в България го има това, клиентът да се кланя на производителя и да му ходи по свирката. И като 38 трамвая са се оказали с видими и трайни дефекти, защо продължаваш да поръчваш от баш същото, без минимално подобрение дори!? И боята скоро ще им се прецака, някой по-нагоре беше писал, че изглеждала добре… Просто не ни ги докараха посред тежка зима и мокро време, за да са много кръстни трамваите…

16
Други градове / Re: Плевен
« on: 29.11.2022, 09:06:53 »
Хмм, интересно, има ли пътници за тези 15-метрови автобуси от Острава!? Навсякъде масово минават на бусчета или закриват…

17
Разни / Re: Моделизъм
« on: 27.11.2022, 15:15:39 »
Видео на цялата ръчна изработка на макет на автобус: дано Ви се отваря на всички, че връзката е от Фейсбуук…

18
Ако някому е интересно да гледа трирелсие по междуградска ЖП мрежа, при което "малкото" междурелсие е 1435мм, нека цъкне тук. :) Останах изненадан, че участъци с трирелсие имат не само в началото, близо до границата с Франция, ами и доста по- на юг. …
Високоскоростните им линии, мисля че са на 1435 mm, затова има и навътре в страната. По останалите трасета доминира иберийското междурелсие.

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 27.11.2022, 07:02:59 »
Чисто новият бъдещ 2340 седи на паркинга на околовръстното преди моста на Кривина.
Разтоварихме го ...
Оглеждах се за любители на ГТ дошли да гледат и снимат, но ... нямаше.
А какви любители имаше едно време!
И при мен е така, на обществено обсъждане, касаещо развитието на цяла община, граничеща със Столичната, един жител не дойде… А не е обявяването да е било проформа. Само по мегданите с мегафон не е обикаляно. И това жителите ги вълнува пряко, всеки има имот и живее някъде, на трамваи не се возя всички на 100%…. ;)

20
И в двата 280, в които се возих вчера, даваха от старите билети. Явно не е във всички..
А и за водачите си е по-добре да прибират процента от продажбата. Макар че това може да се запази, като се отчитат продадените по време на смяната билети от съответния водач.

Pages: [1] 2 3 ... 784