Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - mitkov2

Pages: [1]
1
Създавам нова тема, за да не се размива в общата, смятам, че е достатъчно важен въпрос.

Относно маневрените локомотиви, поръчката бе разделена на 2 обособени позиции, за маневрени в депо и маневрени в междугария (доколкото разбирам). В едната обособена позиция Експрес Сервиз са единствен участник, в другата - някакво чуждестранно дружество.

Интересното е, че има развитие и по търга за 20 push-pull състава, за до 200 км/ч. Там има 2 предложения само - на Talgo и китайците, като китайците са дали доста по-ниска цена и повече седящи места. Вижте съобщението за оповестяване на числови данни тук:
https://app.eop.bg/today/320810

2
Създавам тази тема, защото имам материал за нея, а и мисля, че за жалост или радост, със смесени чувства съм, ще се увеличи ролята на частните превозвачи, поне в товарните превози. Ето и статията :
https://www.marica.bg/eto-kak-trygna-vlakyt-na-pimk-ot-terminala-kraj-plovdiv-Article-110027.html

3
Изтрити теми / Re: Хигиената в МГТ
« on: 25.07.2015, 14:55:49 »
За Пловдивския градски транспорт като цяло не мога да кажа нищо хубаво, освен хигиената. Има 20-годишни автобуси-гробници, ама заедно с новите, на последна спирка на всеки 2 курса се мия пода с мокър парцал и се бърше прах от кондукторките...чак ми е жал да ги гледам в тая жега как мият. Всеки автобус си има по една кофа с вода+препарат и парцал, закрепена където може  :D

4
Trace е българска фирма, или поне с български собственици, като парите за тия ремонти са завишени, а разликата отива в партийни каси ;)

Pages: [1]