Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Petko21

Pages: [1] 2 3 ... 324
1
Други градове / Re: Карнобат
« on: 03.06.2024, 14:18:03 »
Интересно какво става с развитието и на тази поръчка за нови електробуси.

2
Други градове / Re: Пазарджик
« on: 03.06.2024, 13:19:31 »
Е нали я бяха уж спечелили обществената поръчка СОР? Новата пак ли е за Пазарджик и Пещера?

3
Договорът за доставката на 6 електробуса и 3 зарядни станции е подписан. Абсолютно никъде в документацията не пише кой модел електробуси ще доставят на града.

Възможно ли е доставените електробуси да бъдат Белкоммунмаш E490 или E390 (те са 9.5 метра). Понеже Golden Dragon нямат нищо което да влиза в исканите 9-10 метра, а фирмата спечелила обществената поръчка все пак е доставила тролейбусите Белкоммунмаш на Враца?
Някакво развитие по този подписан договор за тези 6 електробуса и 3 зарядни станции?

4
Кюстендил също 2 12 метрови и 3 9 метрови електробуса. https://app.eop.bg/today/331927
Обществената поръчка е прекратена на 04.04.2024.

5
Мобилния ТИС, беше само докато траеше модернизацията на съоръженията в стационарния. След това си замина. 

6
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 04.05.2024, 17:42:16 »
Точно за това продължих въпроса на колегата в тази тема. Да преди години последно по 9 линия имаше състави от Т6А2, които минаваха през гората. Някога състави и от Т4Д вървяха от там.
Преди няколко месеца пробно имаше Инекон и Песа до Хладилника и след това отсякоха, че няма да го бъде. Даже и тук във форума се бяха появили снимки от тогава…
Добре си спомням, но така и не стана ясно, каква е причината? При все че трамваите са с поне 23 години по-нови от Т6А2В и би следвало да нямат проблеми с това трасе.

7
Масата Шкоди не им работи уредбата - забива на дадена спирка и започва да говори спирките наобратно. Затова и доста ги спират като забие, защото хората се смеят или правят забележки на водача, а това не зависи от тях, тъй като е автоматична. Дори рестарт често не помага в тези случаи. Просто се усвоиха едни пари, а качеството е меко казано зле.
Според мен, проблема идва от липсата на поддръжка на тези информационни системи. Просто трябва да се назначи персонал към всяко депо и гараж, който да осигурява поддръжката на тези информационни системи. Минаха времената на картоните, пластмасовите и метални табели...

8
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 04.05.2024, 16:35:35 »
Има ли някакви наистина реални противопоказания срещу Песи и Инекони в гората, особено при вероятно изтегляне или избутване на аварирал трамвай или всичко е до ината на Ганчев? Не стига, че има толкова много излишни Песи и Инекони, за нова линия ще разпрягат дългогодишни състави за 11, които напълно разбираемо са в по-лошо състояние от движещите се единично по 10.
До колкото си спомням, във FB под коментар на граждани, Спаси София бяха отговорили, че са искали от СЕ да проучат възможността за пуск на Песи през гората по 10/15 линия и от СЕ са им отказали поради ниска двигателна възможност или нещо подобно. (ако не греша) Каквото и да значи това. Тоест СЕ не желаят да пуснат Песи в гората, поради някаква причина, която не стана ясна. А за Инеконите, не би трябвало да има проблем.

ПС: Знаем че не веднъж Песи са се качвали до колелото на МС Витоша. Ще е хубаво, някой тук да разясни реално проблем дали има със самите мотриси. Защото нито Т6 имат, нито Т4 (дори без проблем претоварения с пясък 1175 се качва редовно до МС Витоша).

9
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 14.04.2024, 19:45:42 »
Интересно тогава къде е 5 на брой електробус? Кой е частния превозвач, който обслужва тези електробуси? Електронните табла значи са на общината и резултата е на лице. Глупаво, защото са хубави табла. Личи си че има спирка, както са ги поставили и като цяло видях доста хора, които чакаха превозните средства.

10
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 11.04.2024, 13:25:15 »
Понеже никой не го е отбелязал, в Перник се движат новите електробуси, поне два броя от тях в кварталите Изток и Мошино до центъра и гарата. На спирката на гарата и на последната спирка в кв. Изток имат по една бърза зарядна станция. В двата описани квартала всички спирки са с изградени електронни табла, като обаче не всички функционират още.

11
Доста голяма промяна от проекта и това което е сега. Благодаря за интересните снимки, но на тях не забелязвам никъде информационна система за влаковете и кой след колко време ще пристигне и на кой перон.
Отделно само изглежда ли, или самата гара още не е отдала търговски площи отвътре?

12
Много интересно, вместо да се каже на машиниста по радио системата на влака, че има грешка в таблата, ние се чудим. И машинистите са хора и те грешат. ;)

13
Там са 4 ленти, най-лявата до зелената ивица е обособена веднага след спирката за бус лента. До нея лентата е обособена за на ляво, другите две ленти са съответно направо и за надясно.

14
На Вапцаров лентата за ляв завой за 120/88 към черни връх е маркирана за бус лента също.
...
Не се ли сложат знаци указващи новата организация и камери за контрол, ползата от маркировката ще е нулева. Надявам се това да е първата стъпка към обособяване на трамвайното трасе на Черни връх и пуск на автобусите по него, както по Константин Величков.

15
Нощем излизат ремонтните из града, за ремонтни дейности по релсовия път. Работните по депата, и през деня можеш да ги видиш по маршрут от и до Трамкар и не само.

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 15.02.2024, 17:48:50 »
Забелязах, че 4118 няма Ел. табела, а има кафез. 4112 като гледам му го няма кафеза и ще му слагат Ел табела, някой знае ли причината защо 4118 няма? (Попринцип кафезите ако се стегнат и се сменят ролките и си функционират нормално, ще бъде супер според мен)
Ролките от години не се използват на Т6B5, пред тях се слагат от години пластмасови табели, които не са четливи нито денем, нито нощем. Най-добре е да продължи оборудването на модела с електронни табла, хем са четливи, хем са видими и ден и нощ.

17
Вчера , в 14.20 - от Кошарите до Парадайз - 20 минути, заради включеният светофар на входа на мола. В най-голямото задръстване в 18 часа - от Кошарите до Парадайз - 3 минути с неработщ светофар на входа на мола.
Крещящо нужно е разширяване на Черни връх в участъка от Кръста до Парадайс, обособявайки 2х2 автомобилни ленти, плюс обособяване на споделено трамвайно и автобусно трасе с перони по средата. И премахване на всички стоянки за таксита и паркоместа на булеварда.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 08.02.2024, 12:00:23 »
416 е за музея, както е и 4027 и останалите отделени. Това не пречи мотрисите с останал ресурс, които не превозват пътници да се използват за служебни в т.ч. снегорини, маневрени, и прочие. Навсякъде е така, пък и имаме достатъчно части за ремонта и поддръжката им.

19
Казвате задължение на собствениците - добре. Ами пред запустели или необитавани къщи, или имоти? Реално в тоя контекст никой не може да задължи съседите им да им чистят пред тях. Точно както не може да задължаваме в района на кръстовищата. Ами тротоарите дето са около паркове, дерете на реки? Мисля че щом си плащаме всички общинските данъци, такси смет и такси за квото си искат е редно общината след като ни взима не малки суми пари да поеме задължението тя да почисти. Защото иначе за какво има община и за какво ги плащаме тия данъци.
Редно е да се проучи въпроса, що е то запустяла и необитаема къща/имот? Нима няма собственици? Ролята тук е на общината, да не допуска да има такива сгради.

20
То шаренията е видима, ама е интересно това с табелката "Пансион" явно е работещо, ама малко без желание да почисти дори малко и леда си го хваща и него. А интересно тия тротоари няма ли задължение на общината да почисти пред затворени, закрити или обекти дето не могат да се справят
Не само тези от пансиона, но и живущите в сградата пред която не е почистено също са задължени да си почистят прилежащата площ.

Pages: [1] 2 3 ... 324