Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Автобуси / Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Last post by ozzy on Today at 11:49:00 »
Да, със сигурност не трябва да минават през Владайска река и Сточна гара за гараж. Ще ги видим как ще вървят, но употребяван автобус винаги крие разни рискове.
12
Автобуси / Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Last post by fafan on Today at 11:43:34 »
Височината е 4.06 m и не би трябвало да има проблеми с тролейбусната контактна мрежа.  80 на 100 изглежда нереално висок разход дори за градско движение, по крайградски линии със сигурност е значително по-нисък. :)

С контактната мрежа не, но с мостове проблеми е имало. Тази снимка вече съм я пускал:



Друг сериен проблем - лошо окабеляване на чистачките на горното предно стъкло е предизвикало няколко пожара с тотално бракуване след това, в Берлин по този случай са изключени и демонтирани всички чистачки горе.



още лятото предложиха втора ръка съчленени и соло Цитаро, Евро 5 и там пакет екстри. Предложението бе моментално отхвърлено на заседание на СОС.

С право е отхвърлено.
13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Last post by AGENT 006 on Today at 11:19:06 »
Определено в момента няма по-разбит трамвай от модела от 667. Няма вой на редуктори като 676, който е стар наш познайник и външния му вид е идеално запазен, за разлика от 676, 678 и някои други, които са боядисвани частично и са станали на петнисти хиени, но до там. Че се завличат, завличат се, всички по малко или по повече, но от години не бях случвал на такова жестоко тракане и такива вибрации.

>> Видеозапис на пътуване с 667
14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by ooleg on Today at 11:16:23 »
Ето затова нашите русофили пляскат на Тръмп!
https://petel.bg/Tramp--Voynata-v-Ukrayna-zasyaga-Evropa--tya-da-mu-misli--a-ne-SASHH__513960

Quote
Тръмп: Войната в Украйна засяга Европа, тя да му мисли, а не САЩ

Щото се надяват собствените им държави да бъдат оставени на украински принцип! Щото те са си казали:
Ние ще сме "полезните идиоти" (по Ленин) като нападнат онези и нас няма да ни закачат. Ще се уредим на някаква феодална губерненска службица и ще си къткаме рублите! Тези другите ще са по схемата "Навални" - ще ги прежалим!
Нали така си ни представяте?!

Ако се фокусираме върху 2% от БВП за НАТО - приемаме, че това е целта на тръмповите напъни, то трябва да си представи НАТО като един пазар, където стоката са нашите животи и се наддават едни пари не тезгяха....
Аз не казвам изобщо, че не трябва да се дават 2% от БВП! Даже примера на Полша, която по мнение на анализаторите в момента гради най-силната армия в Европа и харчи близо 4% е нужен! Ама добре знаем (справка Афганистан), че нещата ако ги  има на хартия, но не и в действителност - са по-опасни! Щото да имаш армия и разходи, колкото да се откраднат парите е по-опасно!

Иначе от вчера се замислям за този критичен анализ на DW!
https://offnews.bg/dw/balgaria-e-napat-da-stane-za-posmeshishte-v-nato-818340.html
Quote
България е напът да стане за посмешище в НАТО
15
Автобуси / Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Last post by V.Peichev on Today at 10:51:42 »
Височината е 4.06 m и не би трябвало да има проблеми с тролейбусната контактна мрежа.  80 на 100 изглежда нереално висок разход дори за градско движение, по крайградски линии със сигурност е значително по-нисък. :)
16
Актуална информация / Re: Разписания
« Last post by Ivo on Today at 10:39:59 »
За какво е нужна автобусна линия от Манастирски ливади до гарата, след като има тм 7/27?
Иначе за 304 трябва да се проучи, но, според мен, може от Цариградско да се отклонява по Ситняково, Шипченски проход, Коперник и да върти в Редута. Разбира се, с къси автобуси и по-чест интервал.
И аз това мислех, но маршрута е доста различен и обслужва съвсем различни места. 304 е източната страна на центъра, 7-цата е западната и топ центъра.
17
Актуална информация / Re: Разписания
« Last post by V.Peichev on Today at 10:36:56 »
ТМ 7 и 27 на практика не обслужват само една спирка в Манастирски ливади - последната на 304 и 64 преди пътния възел на България и Околовръстното, жк Бокар е на около 200-250 m от последната спирка на трамваите. ТМ 7 стига до гарата за 25 минути, ТМ 27 за 30 заради обиколката по Алабин и Мария Луиза, бърз директен автобус трудно би постигнал по-малко времепътуване дори без задръствания. От друга страна преместването на 304 без сгъстяване на 204 би влошило сериозно обслужването на Цариградско и Дружба-2.  :rolleyes:
18
..., какво направи, освен да си чешеш пръстите?

Когато съм можал и каквото съм можал съм правил . В един друг форум и с едно друго сдружение. Никога целта ми не е била да се бия в гърдите и да се показвам. Отчет дължа само и единствено на себе си.

Ти, от твоята позиция и с твоите знания можеш да станеш шеф на Трамкар и да ни докажеш как с желание всичко се постига! На първо време как се правят качествени ремонти и обслужвания и едва след това да се мисли за модернизации и производство. Сигурен съм,че успееш ли да направиш това предприятие проспериращо впоследствие не само един политик ще иска да застане зад гърба ти, да те подкрепи и си припише твоите успехи!
19
Актуална информация / Re: Разписания
« Last post by ozzy on Today at 10:19:41 »
За какво е нужна автобусна линия от Манастирски ливади до гарата, след като има тм 7/27?
Иначе за 304 трябва да се проучи, но, според мен, може от Цариградско да се отклонява по Ситняково, Шипченски проход, Коперник и да върти в Редута. Разбира се, с къси автобуси и по-чест интервал.
20
Автобуси / Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Last post by fafan on Today at 09:48:39 »
Той беше друг модел. Специално тези Lion's City DD наистина имат проблеми по тесни завои и задниците им се изнасят много. Друг въпрос който също трябва да се попита е с разхода, те нови докарани от завода са харчели по 80 на 100, сега сигурно по този тесен стръмен път към Пасарел ще харчат двойно. Не става ясно пътникопотокът по А3 оправдава ли наистина такова разточителство на гориво.

Като цяло автобусите не са удобни за дълги пътувания, седалките са твърди, вътре е клаустрофобично, ако климатиците не работят е и ужасно задушно. В задната част на горния дек има и някакъв проблем с нагряването откъм двигателя и в горещи дни климатикът не се справя и става като в пещ. Това са автобуси за 10-15 минути от квартал до близката метростанция да се превозят накуп 120 човека, а не да се таралянкаш един час по междуселски шосета. В Берлин повечето пътувания с автобус траят около 10 минути, само туристи седят вътре от край до край по някои линии през центъра.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10