Освен това автостанция Гео Милев повече може да се каже че е накрая на града, отколкото към центъра. Какъв център, след автостанцията следва повече поле, 2 високи блока в полето, после индустриална зона, после поле и панелен квартал(Дружба 1). Докато Ц.гара си е на пешеходно растояние от топ центъра на града, и на 2 спирки с трамвай, то от Гео Милев до топ центъра имаш още половин час път!
4-ката също отива до краен квартал.
На бас че превозната способност на влака и 26 и 27 е в пъти по-голяма от тази на 1, 3 и 4-ката. Според мен картите за всички линии трябва да важат и за влаковете в границите на София област, така БДЖ и ЦГМ взаимно биха си довели доста повече пътници, само трябва да седнат да се разберат кой да прибира парите от потенциалните примерно 50 000 нови карти за всички линии от всички градове и села в боластта.