Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kaiser Kar

Pages: [1] 2 3 ... 246
1
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 13.03.2025, 17:37:24 »
Ти пък ще се измъчиш от пусти страх. И аз не обичам самолетите заради всичките проверки по летищата, но не бих си го причинил.

2
Не мога да си обясня ситуацията. Единствено да се е опитал да изпревари чакащите през насрещното и се е видял, че не може да завие надясно заради липса на габарит. Все олигофрении.

3
“Княжево-Копитото”  :fan:

4
Колкото и малко да са пътниците, унищожаването на вече изградена и работеща тролейбусна инфраструктура няма как да е по-изгодно от поддържането й.

5
А къде трябва да има велоалея. В момента влизането и излизането от Младост с велосипед е повече от опасно.
Може да се мисли вариант през парка в посока Окръжна болница. Моста Въртопо е доста рисково място за минаване с велосипед. Отделно че от там колоездача ще се набута на ГМ Димитров, което е рисково място

Нищо опасно няма, ако се планира и реализира като хората.

6
Тролейбуси / Re: ЗиУ - 9
« on: 27.02.2025, 12:09:34 »
Наскоро гледах видео как се подготвя тролейбус ЗиУ за работа. Изглежда, че е цял ритуал, но това, което ми направи по-силно впечатление, е, че двата педала - тяга и спирачка - са разположени така, че не могат да бъдат ползвани с един крак и задължително трябва да се управлява с двата крака. По мои спомени, при Икарус и двата педала бяха от дясната страна на волана.

7
Колеги, базата данни със снимки от spirka.org има ли я някъде съхранена?

8
Разбира се, вътре сигурно е нужник. Сметище със сигурност е.

9
Как измери тия ги 70км/ч? Много се съмнявам автоматиката изобщо да допусне такова нещо.

10
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 18.02.2025, 09:08:35 »
Оставете рекуперацията и съпротивленията и ми кажете тиристорен напев има ли?

11
Аз никога не съм харесвал Конекто ЛФ. Още от нови дрънчаха, двигателят издаваше едно много неприятно ручене, което се чуваше в целия салон и планировката на салона не беше добря. В тези отношения даже БМЦ ПроСити и Ютонг ги превъзхождат. Ситарото обаче беше супер, с класи над Конекто ЛФ.

12
Значи към 2040-а година да очакваме кметът на София Антон Хекимян да открие участъка, плод на толкова много труд от страна на партията, реализирала половин милиард километра магистрали и още 5 километра околовръстен път.

13
Ех, още ги помня как миришеха на новичко.

14
Как повече от седмица някой от щатните форумни адвокати на водачите не се е ангажирал със защитата? Поне да каже, че момичетата са блели в телефоните и не са разбрали, че е за депо?

15
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 14.02.2025, 11:21:04 »
Доста превозни средства в София се изпопалиха от мераклийство - старият 3656 от доработки по токовете, тролей 1219 от мераклийско миене с маркуча в салона...

16
И Контрера, и табелкаджиите.

17
Разни / Re: Ново строителство
« on: 06.02.2025, 11:21:23 »
Най-много ми е жал за западните квартали, които в момента се уплътняват в междублоковите пространства. Наскоро бях в Люлин-5 на оглед и ми направи изключително неприятно впечатление, че  започва да заприличва на "Манастирски ливади" в частта си около западния парк. И цените не са никак люлински.

18
Разни / Re: Ново строителство
« on: 06.02.2025, 10:30:39 »
Прогнозирам, че до 10 години в сегашната София няма да е останало и едно парченце земя без някакво приращение на него.

19
За удвояване е важен броят влакове независимо дали пътнически или товарни. Удвояването на трасето през Владая е сложно и скъпо, трудно ще се мине без тунел и надали ще стане в близко бъдеще - в участъка се движат примерно 40 влака на ден.  :rolleyes:

В момента участъкът се експлоатира на почти максималния си капацитет, така че повече влакове няма как да минат, и да искаш. Въпросът е дали този капацитет е достатъчен, а той очевидно не е, при положение че редовно се налага влаоковете за София да киснат на Драгичево, за да изчакват закъсняващи влакове в обратната посока.

20
АПИ даже и камъните не може да събере от пътя, камо ли клони. Миналата пролет огромна дупка при стария ВЕЦ откара над 4 месеца, без оглед на десетките ПТП-та, които причини.

Pages: [1] 2 3 ... 246