1
Железопътен транспорт / Re: Международни влакове
« on: Today at 01:32:25 »
Съвсем скоро няма никъде да има жив човек на гарата да продава билети - или автомат, или онлайн.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
1. А този 45 - да бърз е и удобен уж, но с много скапано разписание. На половин час в пик, на цял извън пик.1. Затова сега има автобуси 36 с различни букви до метростанции Неа Елветиа и до Вулгари. Те са доста по-редовни от 45, а метрото задръствания не го касаят.
2. По-добре вместо 45, през автогара Халкидики да прекарат този за летището 78, който е доста по-редовен и е съчленен.
3. И не мога да разбера защо автобусите за селата Ставрос, на устието на Струма, Неа Врасна, Паралия Врасна и Аспровалта, всичките до едно бетер Катунци, могат да тръгват от голямата автогара, а тези за Уранополи трябва непременно да са от тази в края на града.
4. То и корабът за манастирите е крайно несигурен и зависи от капризите на времето - един ден го има, един ден не. И ако още един ден го нямаше, трябваше да пиша молба до игумена на манастира да ме откарат с камиончето до сухопътната граница, иначе щях да си изпусна самолета за Лондон, респективно и този за Канада. На въпроса ми защо не уредят по - предвидим транспорт за манастирите, отговорът беше, че това не е място за туризъм, а място за поклонение. Каква е връзката не знам....
Така си е от време оно. Явно в тая сфера, има приемственост и як подбор на кадрите. То не бяха цифри, букви, цветове - няма друга държава в Европа, която да е сменяла номерата, толкова пъти за единица време. Че и глоби имаше и срокове ...Всички европейски държави са си сменяли доста пъти формата на табелите. Причини:
аз още не съм ползвал автобусите от KTEL Halkidiki и дори не се ориентирам добре къде точно е тя... близо ли е до някоя метростанция (отворена)Автогарата се намира на края на скоростния път от Неа Муданя преди разклона за околовръстното. Оттам има автобус 45 за центъра (Аристотелис Одос) и гарата. Сега има довозващ автобус до първата метростанция Неа Елветиа. До тази метростанция лесно се достига и с кола по скоростния път - подминаваш разклона за околовръстния (Ring road, Periferiki Odos) и на следващия разклон излизаш надясно в посока Харилау и надясно по новия булевард Mihail Pselou (тук пробивът още го няма) си право на метростанцията. Още я няма на Гугъл Карти, не знам как се паркира там, но районът засега не е гъсто населен, може и буферен паркинг да са направили.
Сагата с тоя мост навърши ли пълнолетие?Ако визираш румънския, тя завърши почти след четвърт век "напъни". Всъщност река Арджеш не е Амазонка или Мисисипи, но Чаушеску е имал амбиция Букурещ да стане пристанище на Дунава, та затова е този гигантски мост. Най-голямата тъпотия е в еднопътното трасе.
защо не отделят и лизинговите автомобили в отделна серия.Какво специфично има в експлоатацията на лизингов антомобил, та да трябва да бъде с друга серия? За електрическите има разлики в зоните за паркиране, даже за газовите може да има разлика в достъпа до подземни гаражи и фериботи, за ветераните има разлика в правилата за ГТП. Но за лизинговите е пълна безсмислица. При това има два различни счетоводно режима - оперативен и финансов лизинг (първият по нищо не се различава от Rent-A-Car), но това няма нищо общо с табелите, а с документите.
Не е точно така. В момента, в който напишеш дестинация до място, необслужвано от DB,SBB, OBB и т.н., те праща на гише с това съобщениеBahn.de не е единственият канал за продажби на билети на DB, за такива билети има и специален хотлайн телефон, на гише също може да се купи в големите градове. Interrail One Country Pass за Испания също се продава, даже онлайн, само отсечката през границата трябва да си я докупиш на място. Начини има, стига да не слушаш yogimax, защото неговата информация в 99% от случаите е грешна и ако го слушаш ще си останеш да спиш на пейката на гарата най-много.Както се вижда, всеки път твоята информация е дебела опашата ЛЪЖА
Гишетата продават само това, което можеш да купиш онлайн през приложението на сайта им Internationale Buchungsmaschine.
Bahn.de не продава наистина билети до Испания. Връзките излизат, но не и цените. Ако обаче напишеш Хамбург - Париж, ти продава билет, нищо че част от пътя е с TGV. Но до Испания не дава. Явно зависи дали имат договор с конкретния оператор - жп или автобусен. Примерно за автобус от летището до гарата на Меминген също не може онлайн, ако и да е в Германия.Така, че за този влак, дори Дойче бан да продава билети, те ще са на същата цена, на която е във френския сайт.
.. А и от Германия до Малага и от Севиля до Германия, както аз ще пътувам, дойче бан не продава билети.
Пак глупости.
И на кого ще спрат изгледа към Витоша? На ДАНС се сещам и на УБО.
Небостъргачи на бул. "Черни връх" скриват Витоша
Вдигат нов комплекс на мястото на бивш завод
Ще е странно броенето да започва от 3 на линиите, по-добре е 1 да се запази като номер.Реално ТМ6 трябваше да стане ТМ1. Но нали сегашните управляващи, когато бяха опозиция, опищяха, че се закривали трамвайни линии. Затова единицата оцеля като безсмислена линия, а ТМ6 "се премести" от басейна Спартак на кв.Иван Вазов, а не се закри.
Супер, че откри тази снимка! Ще покаже нагледно на тези, които нямат спомени от преди това, в какъв вид беше надлезът. Не съм сигурен, че отразява началото на строителството и дали не е по-правилно да се озаглави "преди началото на строителството...".Ето булевардът отгоре без връзката с Онкологията. По времето, когато около сегашната МС Г.М.Димитров бяха разкопки, под МС Мусагеница вървеше черен път, свързваш Дървеница с Мусагеница и даващ възможност да се прескочи кръстовището при МС Г.М.Димитров. По-нататък имаше криминален изход към бензиностанцията Опет на Винарово колело, който беше затворен впоследствие.
Имаше вариант за 173 и запазването на класическия 73, защо никой не се съгласи, като се търси мнението на пътниците?И какво - една хубава линия на 11-14 минути ще се раздели на две квазилинии на 22-28 минути и нито един по двата клона няма да е доволен. По единия клон - 73, по-другия - 220 е най-балансирано решение.