Спокойно линия 7 могат да я направят скоростна, но за това трябваше в проекта за трасето, да бъдат предвидени естакади и безконфликтни пресичания с другите кръстовища.
Искат да я направят охраняема..., ми защо да не го направят. Но на всяка спирка ще трябва да има охрана, за да няма своеволия. Има ли охрана, като под охрана имам предвид истинска такава, а не някой дядка... То и контрол ще има.
Но ако разчитат на камерите, то контрола пак ще е за редовните пътници, а не редовните просто ще си преминават през турникетите за излизане.
Ще изкарат по-малко и от стъклените навеси без охрана. А за да има такава система, трябва абсолютно всичко да е на електронни носители и да няма грам хартия в документите. Или пък билетите да са с баркод, който да се девалидира след една употреба. Иначе ще стане като с дневните хартиени карти - с Веско бяхме принудени с редовни дневни карти да прескачаме турникета на неохраняемата метростанция "Софийска Света гора".
...
Тези дневни карти отдавна трябваше да притежават баркод и да са под формата на билет, с който да можеш да се таксуваш в метрото и да влезеш свободно на територията на метростанцията. А МС Софийска Св. Гора е охраняема, но без касиер от едната страна, посока МС Летище.