1
Актуална информация / Re: Разписания
« on: 19.06.2025, 11:41:56 »
X10 е на безумен интервал - през деня на час и 20 минути. Направо да го закриват, вместо само да поддържат илюзията, че се движи.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Сегашният директор на СЕ е започнал като диспечер в ТИС ... Никой във висшето ръководство на СЕ не е дошъл "от вън", всички са започнали като млади от ниски позиции.Браво на него, но вече не сме 1990. От една страна, частният сектор може да предложи много повече на млад инженер с езици. От друга страна, по-младите поколения са по-малко склонни цял живот да катерят стълбичката в една фирма (по-печеливша стратегия е да сменяш работата от време на време). В днешния пазар на труда не виждам защо способен инженер би започал работа на позиция като за човек от техникум. Казваш, че има отворени ръководни позиции, но все пак оставам с впечатление, че те не са за хора "от вън".
Висше електротехническо, с два чужди езика. Исках да се занимавам с планиране и развитие на мрежата на електротранспорта. Беше ми предложена позиция дежурен в ТИС. Да кажем, че съм бил по-млад и неопитен и това да е оказало влияение. Какви са свободните ръководни позиции сега?Спекулативно е твоето мнение. Не пишеш какво ти е предложено и какво си искал ти. Каква ти е квалификацията, отговаря ли на желанието ти. В този момент имало ли е свободна позиция отговаряща на твоите желание и квалификация.След като можете да оправите системата - елате и я оправете. Има достатъчно свободни позиции. И то ръководни, с влияние.Това е много спекулативно твърдение. Може ли пример, какви са тези позиции, къде са обявени, как се кандидатства? Защото когато кандидатствах преди години ми предложиха само най-ниско ниво позиция.
...
След като можете да оправите системата - елате и я оправете. Има достатъчно свободни позиции. И то ръководни, с влияние.Това е много спекулативно твърдение. Може ли пример, какви са тези позиции, къде са обявени, как се кандидатства? Защото когато кандидатствах преди години ми предложиха само най-ниско ниво позиция.
Все пак китайците стават все повечеТова не е вярно. Населението на Китай намалява от 2022 г. и заради ниската раждаемост се очаква да намалее на половина до края на века.
Тъй като отново апелираш за нова мрежа, къде са парите за такава? Аз не виждам да се гласува някакво увеличение на бюджета на СЕ за строеж на нови мрежи след като ще им се поръчват нови тролеи.80 метра мрежа за ляв завой СЕ могат да изпълнят и със собствени средства. За по-дълги участъци трябва да има някаква проектна готовност преди да се гласува целево финансиране за изграждене. Така че зависи от СЕ да се задействат и от отговорните фактори в общината да ги мотивират.
откачане и закачане на левия завой от Левски към ДондуковТова е абсурдно. Просто трябва да се направи мрежа за ляв завой. По Мария Луиза и Ботев също е разумно да се изгради мрежа. В по-голямата част могат да се ползват стълбовете и гъвкавите напречници на трамвайната мрежа, само два проводника трябва да се изтеглят. Това, че тролейбусите ще имат батерия, не значи да не строим и метър КМ.
Не, хич. Само липсата на резерви по ТИС-овете и едни около милион на километър, ама вече имаме една такава ККМ по Нансен която виси за хубост. Между другото уличните стълбове по Цариградско не са виждали боя от реконструкцията на булеварда в далечната 1975 година, ако увисне една двойна ККМ по тях нищо чудно една сутрин всичките да се прекършат в основата и да имаме малко екшън.ТИС-овете са издържали при двойно повече тролейбуси преди 30 години, така че още 2 линии по Цариградско едва ли ще ги съборят. Плюс това ТИС Юнак е напълно реконструиран. И ако се използват съществуващите стълбове цената ще е доста по-ниска от милион на километър. Двойната КМ няма да увеличи кой знае колко натоварването на стълбовете. Дори в случай на обледеняване, натоварването на един стълб може би ще се увеличи с около 60-90 кг.
Бързозарядни да, но с литиево-йонни батерии, не със суперкондензатори. И те няма да са съвместими с вече изградените при нас зарядни станции. Което е друг минус - докато при другите технологии на зареждане има вече известна стандартизация и различни модели автобуси могат да ползват едни и същи зарядни, то ние сме принудени да купуваме точно Higer, защото зарядните не стават за друго. В Китай може да има и други производители, но за Европа е само Higer.Не е задължително да са от същия производител.Задължително е, защото никой друг производител не предлага електробуси със суперкондензатор.
Признавам, че не съм се интересувал, но наскоро във форума или другаде гледах снимки на автобуси Мерцедес, които се зареждаха на подобни зарядни стоянки! Същите не бяха в гараж , а на пътя, което ме наведе на мисълта, че и те са бързозарядни!
Не е задължително да са от същия производител.Задължително е, защото никой друг производител не предлага електробуси със суперкондензатор. И Chariot Motors ако не се лъжа са изключителен представител за Европа.