Електрифицирането на 204 може би ще е и голяма стъпка към съсипването ѝ. "Чарът" на тази линия е бързината ѝ, която ще бъде убита мигновено със спиране на всички спирки по Цариградско. По-добре да отидат на друга линия, примерът с 280 - защо не, в частта от Плиска до СУ се ползва най-малко от целия маршрут и там спирането на допълнителни спирки няма да е съществена промяна.
Извън това, поздравления, че в СЕ се пускат нови поръчки. Явно това е единствения начин в близките години за обновяване на подвижния състав на ... СА.
Закупуването на ел.возила е супер, но със сегашната инфраструктура, всяка стрелка и завой води до забавяне, а вариантът със зареждане на всеки курс, а не веднъж на ден, видяхме, че ангажира допълнителен човешки ресурс - за справка на 84 и 184 бяха необходими по още една кола, когато бяха с електробуси за същия интервал.