Напълно съм съгласен. Разходите за говиро, масла, техническо обслужване на ДВГ на автобусите няма как да не превишават многократно разходите за поддръжка на ККМ и електродвигателите на тролейбусите, при все енергоемкостта на морално-остарелите ЗиУ. Ходовата част и спирачната система са налични (и неизбежни за поддръжка) и при двата вида возила.
Освен това, така и така са инвестирали едни пари през 2008 година да удължат мрежата в западно направление... можело е да отделят още малко повече средства и да се направи така, че да обхване целия град. На запад да стига до частния им университет (
да обръща тук), а на изток да направят две разклонения. Така да има две линии - едната
да обръща тук, другата
да обръща тук. Сегашното обръщало при автогарата да остане като резервно. Уви, подвели са се и те по мантрата "тия гадни тролеи", а може би и типично по нашенски: "Да ги бракуваме, че да приберем едни пари от цветния метал в контактната мрежа и ТИС".
