Общ форум > Разни
Aвтомобили
tiristor:
В тази тема предлагам шофьорите във форума да описваме колите си (изключая ГТ ), впечатленията си и по този начин да дадем полезна информация на тези от вас, които скоро ще имат кола.
Аз например от 2-3 месеца карам Опел Вектра комби, 1999 г, 2.0-двигател, с 4хAirbag, тракшън и шибедах. Впечатленията ми са много добри от немското возило, Опел си е Опел - здрав и пъргав двигател, добро поведение на пътя, сравнително евтина поддръжка. Единствено не смятам, че е подходящо за градски условия поради огромните си размери. Също така интериора може би не е направен перфектно за времето си - доста прилича на Кадет вътре, само тук таме с повече чупки. Но това е идеалната кола за съчетание лукс+работа - в багажника съм успявал да сложа разглобен щанд 3х2 м, 3 кашона и 1 монитор едновременно!
Иначе съм карал и Опел Астра, Фиат Уно дизел и Тойота Авенсис, но за по кратко.
София 70:
А аз съм карал Лада 1200 и Ауди 80 .Сега нямам кола .
Repcho:
--- Quote from: tiristor ---В тази тема предлагам шофьорите във форума да описваме колите си (изключая ГТ ), впечатленията си и по този начин да дадем полезна информация на тези от вас, които скоро ще имат кола.
Аз например от 2-3 месеца карам Опел Вектра комби, 1999 г, 2.0-двигател, с 4хAirbag, тракшън и шибедах. Впечатленията ми са много добри от немското возило, Опел си е Опел - здрав и пъргав двигател, добро поведение на пътя, сравнително евтина поддръжка. Единствено не смятам, че е подходящо за градски условия поради огромните си размери. Също така интериора може би не е направен перфектно за времето си - доста прилича на Кадет вътре, само тук таме с повече чупки. Но това е идеалната кола за съчетание лукс+работа - в багажника съм успявал да сложа разглобен щанд 3х2 м, 3 кашона и 1 монитор едновременно!
Иначе съм карал и Опел Астра, Фиат Уно дизел и Тойота Авенсис, но за по кратко.
--- End quote ---
ти тоя двигател не можеш го изхраниш бре
blagun:
Ауди А6 - 2.4 литра 6-цилиндъра, 30 клапана, бензинов, производство 1998 г. Супер кола! Вече наближавам 200 000 км и никакви оплаквания. Здрава ходова част, подходяща за дупчестата проводимост на нашите пътища. Абе, немското си е немско, пък качествения контрол при производството на Ауди е без грешка!
Малко трудна за паркиране в градски условия, но за дълги пътувания е супер - удобни седалки, двигателят не се чува в купето. Без проблем съм минавал към 1300 км за един ден, без да ми се изкриви кръста.
c.r.u-to:
мицубиши пажеро 2,5 турбо дизел дълга база
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version