Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - LG_

Pages: 1 ... 171 172 [173]
3441
Quote from: CKD
След 1100...

Нека не бъдем чак такива безмерни песимисти. Аз лично мисля, че ако икономиката ни върви добре, и ако ЕС е още читав след около 20 години ще може да се говори за ж.п. трасе за високи скорости - около 300 км/ч, а след 30 и вече реализирани такива.

Според мен тенденциите се ж.п. транспорта да конкурира въздушния.
Това е и с оглед на замърсяването на околната среда, фактор който мисля че само след 10 - тина години ще натежава все повече и повече, ако човечеството не осъзнае че се самоубива. (последното е извън темата и се извинявам за спама)

3442
Quote from: etnies
Докато управляващите са чиновници нищо няма да се промени. На такива постове директорите трябва да се назначават с мениджърски договори с точно описани параметрии след конкурс/проект. И като са вижда че не си изпълнява обещаното в договора - шат!

Абселютно това е причината за състоянието на БДЖ.
Аман от търтеи. Винаги личния интерес се подставя над обществения.
Такива хора нямат право да се прекланят пред исторически светини като Васил Левски ....

Аз също съм много голям фен на железниците, но от вече 2 години за съжаление не съм се качвал на влак.
И как да го предпочетеш, като с колата ако сме двама ти излиза същото, а за повече да не говорим. За времепътуването - съвсем.

3443
Quote from: blagun
Трябва ли толкова много писти да са на височина около 2500 и повече метра? Повечето европейски курорти са на 1700-2000 метра, високо са само глетчерите, по които се кара и през лятото (Цермат-Червиния, Инсбрук).

Съгласен съм с всичко, описано от теб. Това че пистите в Банско са с по-високо заложение е необходимо, а и е предимство за курорта. Това прави сезонът по-дълаг.
Той е сравнително южен, в сравнение със всички други европейски зимни курорти(с малки изключения) и там температурите са по високи.

А за нагушването на местните - мисля че не си струва да го коментираме в този форум.

3444
Quote from: Dimitar Dragnev
Вчера пишеше във в.Труд, че при първото по-силно земетресение тунелът от Сердика до ст. Юнак щял да се срути.

Можеш ли да ми кажеш кой специалист твърди това и поради каква причина?
Сам по себе си тунелът едва ли ще се срути, но може да се размести, поради плиоценските пясъци, които са меки. Предполагам че става въпрос за технологията на копаене. Авторът да не е споменал метода с шлицови стени?

Pages: 1 ... 171 172 [173]