Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 240
1
Ако 3 е до Кокалянско ханче, просто трябва да има синхрон с 1 и задължително изчакване, както при нощните линии. Другият вариант е както каза Chezare да има синхрон и да се редуват 1 и 3 на равен интервал или да са 1 - 1 - 3. Варантът в който минава единия, а другия след 5 минути, както е сега, е напълно безмислен и от/до Колаляне вторият не се използва. Това е оптимизация, а не да отрежеш нещо, което няма алтернатива, защото вози малко хора.
Чакам и Контрера да каже колко хора се возат в X43.

2
Гледам, че румънците одавна са пуснали влаковете по късия маршрут Гюргево - Букурещ. Защо тогава до България още са по двойно по-дългия?

3
Ако 3 е до Кокалянско ханче, а не до Орлов мост, спестения пробег ще е достатъчен за всички нощни линии. Това са 30 курса по 30 км (27 до Гео Милев) или 900 км (810), което е двойно повече от тези на нощните линии! Някоя от далаверите с МТК или двуетажните не му се получава, за това явно си отмъщава.

4
Преди 3 дни е обявн резултата за трансформаторите и чакаме да видим дали няма да им обжалване. По всички позиции печели една фирма - УНИТРАФАД ООД. След подписване, трябва да пристигнат след 1-6 месеца, а за колко ще ги монтират - божа работа.
За облепянето още няма решение, въпреки приключилото преди месец и половина на документи. Там сроковете са по 6 вагона на месец, но да речем че това няма да пречи на експлоатацията им.
Общо взето да очакваме за лятото да почнат да се появяват още от новите вагони.

5
Предлагам мястото да бъде съобщено преди 18:00 часа на 13.01.2025 г.
Мислех да го оставя за 18:59, ама айде :)
Мястото е бирария Лучано на пл. Славейков в безистена срещу Mc Donald's от 19:00. Резервацията е на мое име.
https://maps.app.goo.gl/327DLBX4sBZhzdKR8

6
Какво ще се прави?
Ще се пие бира (или друго) и ще решаваме наболели проблеми, като увеличението на пенсиите и вдигането на ДДС за хлаба :) Общо взето се виждаме на живо да си поприказваме и да полеем годишнината. Не хапем :)

7
Пак дойде време за годишната форумна среща и е време да отпразнуваме последната му тийнейджърска годишнина :) Датата както винаги е 13 януари (понеделник) от 19:00. Мястото ще бъде уточнено в последствие.

Мястото е бирария Лучано на пл. Славейков в безистена срещу Mc Donald's от 19:00. Резервацията е на мое име.
https://maps.app.goo.gl/327DLBX4sBZhzdKR8

Записвайте се :)

Ще присъстват:
Dragon
RADOCVET
stankos
emm_1968
AROS
Ilian
blagun
Tisho
viktorlc
ozzy
tauri
Ники 1515
bahner
Tatra


8
Две счупени стъкла са абсолютно валидна причина за незабавното спиране на нощния транспорт.
Така 79 одавна трябваше да е в историята :)

9
Там е централата на СА, предполагам заради това.

10
Не съм го пропуснал. Но не мисля, че общинския съвет обявява конкурсите, нито назначва главния архитект. Не съм чул и общинския съвет да е отхвърлял някакво предложение за обособяване на трамвайите трасета. Специално за участъка по Борис при Княжево казаха миналата година по това време, че ще сложат ограничители, след това лятото казаха, че е в последна фаза и ще бъдат сложени скоро - е, още ги няма. Няколко пъти тази година пиша, че не е обновена маркировката на Любляна при Никола Петков, като последно преди близо 2 месеца отговориха, че е възложено - е, още няма такава, а автобусите от 59 не могат да завият нядясно, защото колите спират прекалено близо до светофара. За това казвам, че са много мудни, а хората очакват бързи действия, а не поредното активизиране преди избори.

11
Обикновено или разменят с машината от подбалканския (ако е възможно), или взимат тази от някой пътник и него го спират.

12
Като цяло новите управляващи дойдоха с добри идеи, но изпълнението им клони към 0. Действат адски бавно по необясними за мен причини. За 1 година не се обявиха кокурси нито за главен архитект, нито за общинските предприятия. Обещаваха да се отделят трамвайните трасета на няколко места, но не се направи никъде. ГОвореше се за оптимизация на градския транспорт, но няма и идея за такава, а само се разкриват нови линии. Като цяло са много пасивни и в общинския съвет, и в медиите, и в осъществяването на идеите. Същото беше и когато ПП-ДБ бяха в управлението на държавата - хубави неща говореха, но нищо не свършиха от тях.

13
Важното е да запазят въздухвозите Х43 и Х50 и градския транспорт да е на минимален интервал между 5:00 и 7:00! Само от тези излишни курсове при електротранспорта могат да се спестят към 100 000 лв. на месец и да се вложат в подобряване на работните условия. Автобуси 1 и 3 често са в комплект, което също е безмислено. Вместо това трябва 3 да е от Кокалянско ханче. И това са само малка част от примерите, от където могат да се вземат и пари, и водачи.

14
По-скоро е 1611, Чайката не минава от там. Иначе от камерите се вижда, че става дума за абсолютен олигофрен, разбира се с БМВ.

15
Какво п.ечи като е по-скъп да е и  по-бърз?
Трасето :)

16
Смисъл от линия до летището има, само ако е директна. Няма как някой да иска да се лънгърка до там с панормна обиколка на Слатина и Дружба първо (нито обратното).

17
Определено Н5 Летището (по Брюксел) - Княжево (по Борис) с 2 коли е нужна. София си остава с най-неадекватния и нередовен нощен транспорт от столиците в ЕС и сигурно единствената без такъв към летището.

18
Нов чифт влакове са, като правят връзка с Пловдив и София, каквато преди нямаше. Бърз е за да вземат повече пари за билети.

19
Витиня - Горно Камарци е изцяло преасфалтиран в най-лошия участък, а останалия е изкърпен и за под 10 минути си на пдобалканския. Не вярвах, че ще го дожиевя!

20
Понеже им е много хубав автобусния транспорт, сега се насочват и към ЖП
"Ивкони" атакува и жп превозите, след като превзе автобусните

Pages: [1] 2 3 ... 240