Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 513
1
Защото беше само до колелото. Трябва да е до Окръжна или до Бриколаж. Така ще прави връзка с бизнес сградите, мола и автобусите по Цариградско.

2
Мехът е сменяван с менте, затова изглежда така.

3
Проблемът с липсата на водачи води това, че да се напълни градския с идиоти. Връщаш му жеста със средния пръст и го пращаш там, където му е мястото. А ако се чувства онеправдан, нека се обади където ще (Пейчев ще каже).

4
Не са такъв превоз. Нормални линии са.
Гратисчии няма да има като има контрол, а тъпканицата се лекува с още коли на линия.

5
Както и какви са експлоатационните разходи по линия 3, 70 и х50? Какви приходи има от тях и какъв пътникопоток обслужват?
Ако ще се правят изчисления на тази база, какви са експлоатационните разходи на линия 111? Дали и на нея да сложим билет 3 лв...

6
Да, и в същото време Благун ни праща в Подгумер.
Пак ще попитам защо трябва да е 4 лв, а не 1.60? Коя логика го налага?

7
И коя е частната фирма, то в момента няма нищо освен личен автомобил, които не знам защо, но ми се струва че са в повече горе. А има искания да се вдигне единственият начин за превоз, което не мога да гадая на каква логика се подчинява.

8
Наясно ли си, че докато е тази измислена цена, просто трябва да забравим даже мисълта за лифт

Aз лифт не искам. Може би ти искаш. Аз искам достъпна планина за всички. И не разбирам какъв е пробелмът с цената в момента.

9
Стига с тази друга тарифа. Забелязал ли си колко пенсионери ползват автобуса. Вчера беше на 70% пълен 63 още от Златните мостове, половината от които бяха възрастни хора. Тях ли ще гониш?

10
Да бе, и затова в Кресна има и то с камера.

11
Гледам всеки дърпа към него си. Затова аз пък искам да е от Сточна гара. Така ще прави връзка с 79 и 285.  :devil:

12
До Люлин се стига с метрото, а до Младост с друг автобус. Няма как да няма прецакани, но важното е да има повече удоволетворени, нали?

13
В сравнение с НДК си е направо лоша връзка.
Чудесно е че автобусите за Витоша най-накрая ще се отделят от тези за Бояна.

14
Под стария Чавдар да, под гърбавия мост - не.

15
Тъй де, важно е пробегът да се реализира и да е евтино. Пътниците не са важни.

16
Щом са решили да бутат моста, явно не е имало друго приемливо решение.

17
Чистачките на летището са виновни. Техни роднини от депо Недежда саботират вагоните, за да има пътници в самолетите и да не останат без хляб...  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

18
Ама съмнявай се, и докато не се убедиш може да не ни досаждаш.

19
Какво значи тихомълком. Досега предни години не съм видял официално някой да тръби че се орязват коли.

20
Едното е с 10% намаление спрямо еднопосочен билет и билетът за връщане важи до три дни. Другото е с 20% и връщането е до 30 дни.

Pages: [1] 2 3 ... 513