Не може придвижването от Овча Купел до Бизнес парка да отнема 40 минути за 14 километра петлентов път със 111 (при 45 с метро+метро) вместо максимум 20-25 и да се очаксва хората да се качат на автобус. Но за целта първо трябва буслента, така че задръстването да стане още по-голямо и хората, които нямат непосредствена нужда от автомобил, да слязат от него.
Ами не може, но така, както си го написал някой ще вземе да си помисли, че проблемът е в шестлентовия участък, а това не е така, защото със спиране на разклона за „Драгалевци“ и „Симеоново“ 111 се ползва само от много малка част от основното платно с до 80 км./ч., а и да се движеше транзит не вярвам х9 да развива максималната позволена скорост, нищо, че е експрес. Проблемите на 111 не са в участъка с максимален брой ленти, а във вечните задръствания по „Бойчо Бойчев“/„Никола Петков“ и сакатото и вечно задръстено кръстовище на „Симеоновско шосе“.
В Холандия отдавна в редовна експлоатация - сканиращи автомобили, които проверяват за нарушители с камери:
Мисля, че преди години и нашия „Център за градска мобилност“ инвестира в нещо подобно, даже си спомням и телевизионен репортаж, но не знам дали е повече от една такава кола и дали продължава да се ползва. Във всеки случай такава кола не върши работа за хартиените талони, а баща ми например си ги предпочита пред СМС-сите, освен това СМС-сите не дават възможност за половин час зелена зона. Също смятам, че не би било лоша идея да се привлекат собственици на търговски обекти из зоните да си вкарат автомати за банково заплащане по образец на тол автоматите по бензиностанциите. А още по-добре служителите да издават електронни талони срещу банково плащане вместо скреч картончетата, така че да се вкарва регистрационния номер на автомобила в базата данни, да минава колата, да сканира и така. Казваш какво паркиране искаш, казваш си регистрационния номер, човекът въвежда, подава ти да платиш с карта и това е всичко, никакви скречове, никакви аналогови анахронизми.