Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 810
1
Да си призная веднъж в началото на реорганизацията там и аз бях карал по старото предимство, но кръстовището беше празно.
Не ти се заяждам, но нали знаеш че това не е оневиняващо обстоятелство!?!
Не съм казал подобно нещо, стига с тези дървени коментари. Пък и моето беше отдавна, сравнително скоро след въвеждането на новата организация.

2
Да си призная веднъж в началото на реорганизацията там и аз бях карал по старото предимство, но кръстовището беше празно.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 09:31:49 »
Хаха, това го бях забравил, тези са ми много трудни да ги следя. На линия ли е вече, някой от вас виждал ли го е?

4
3147 вчера беше без рекламата на Дисни ченъл.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 09:06:57 »
3278-88 4.4.2019 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Не е бил пребоядисван, такъв си е, той е бил тестов и е доставен през октомври 1997 г., останалите са доставени година по-късно. Първоначално не е имал номер, след това става 3579 и 2005 г. става 3278.

7
Задължително трябва да има предупреждение пет секунди преди преминаване от зелено към червено, дали ще е с броячи или с мигащо зелено, но да го има за пет секунди. Може да се заменят зелените секции по образец на ходещите зелени човечета, които още стоят на места из центъра и в последните пет секунди от зелената светлината да се заменя с отброяващ таймер.

8
Тази сутрин малко след 7 часа спускам моста на „Захарна фабрика“ в посока центъра. Виждам, че още свети зелено и гледам пешеходния, за да установя дали ще го догоня, но в следващия момент, както го гледах и беше зелен автомобилният светна жълто. Какво ли не бях виждал, но не и това, винаги пешеходните светофари светват по-рано и могат да служат за ориентация. Това е абсурд на абсурдите. Тези безумни светофари са едно от най-лошите неща случили се с организацията на движението в София.

9
Как виждаш хора на мои години и по-млади в активна трудоспособна възраст да се съгласят да работят в остаряла и преминала всякакви граници на амортизация материална база в депата и гаражите? Ти си по-запознат с това от вероятно всички останали пребиваващи тук във форума, да не говорим за нещата, които описа Ялта. Това е неуважение към труда и докато уважението към труда не се възстанови няма да има подобрение и това трябва да бъде основното нещо, което да се търси. Парите, са си пари, важни са, но не са всичко и това да са достатъчно задоволителни не значи автоматично, че всичко е по мед и масло в цялата система.

10
Чак страх не, но със сигурност би ми било неудобно. Получава се малко като Приказка за стълбата. От една страна има за какво да претендираш, от друга разчиташ синдикатите да водят протест, но там има политически фигуранти, които дърпат чергата към себе си, говори се само за пари, което както много пъти вече се написа е само един от проблемите, отделно аз лично съм човек, който си върши работата с кауза и ако бях шофьор щеше да ми е неудобно да остана далеч от хората, на които съм се съгласил да служа за толкова време. Още на 15-ти щях да искам пак да карам.

11
В такъв случай протестът трябва да е и на „Московска“ и ми е странно как са блокирани само депата, а не се вдига шум и не се палят димки под носа на СОС, също както и не се говори за СОС, а само за Васил Терзиев еднолично и в синхрон с партийните излияния на човекът от Банкя. Само доказателство, че протестът не е чист.

12
Нещо новия „Малинов“ зад „Хит“ доста е изпуснал положението като гледам.

13
Като гледам как се казва партията му си го бива и като фен на „Левски“ също, така че не е като да няма поприща.

Иначе темата за целенасоченото „клатене“ на „Столичен автотранспорт“ е доста продължителна и може да ѝ се направи цяла генеалогия, като се започне от първите концесии 2001 г., вторите концесии 2007, 2008, 2009 г., инсталирането на слабохарактерния Слав Монов, закупуването на возила боклуци, които се оказаха воденични камъни и стискат от поддръжката за смятам достатъчно нормалните возила, за да бъдат поддържани в прилична годност МАН-овете, да не пропускаме сериозният фактор на следпандемичната инфлация и актуалното поредно разбуждане на лешоядните интереси за тотална концесия. Те лешоядите никога не са си отивали, просто са стояли и са си чакали момента.

14
Най-малкото, че счупиха конституцията и хвърлиха като булчински букет цялата власт и занапред в лапите на боко и шиши.
Е нормално, все пак бяха спуснати отвън като спасители, не бяха плод на осъзнал се народ, който знае какво иска и кои да изпрати във властта, за да му защитават правата и да му изпълняват претенциите. Всички политици, които са започвали с обяздване на адмирациите на хората са свършвали в канала. Някой в днешно време споменава ли за тези, които обяздиха протестите от 2020 г. жалкото трио и Мая Манолова, не. Ако ще не от Харвард, от Тритон да ни ги доведат, докато викаме неволята да ни дойде „спасител“ няма да има КПД.

15
И на мен ми направи впечатление сутринта като загледах картата на живо, че беше рехаво и при МТК.

16
Струва ми се вероятно след още малко задълбочаване на проблема от Министерство на финансите да ги поканят, да им осигурят парите и да влязат в ролята на спасителите. С този ход вече ще поразчистят сериозно и терена за следващите местни избори.
Ако бях на мястото на Терзиев при това очевидно извиване на ръце от страна на ГРОБ веднага щях да подам оставка и да се проведат нови избори, на които окончателно да се види кой, кого, но не е случайно, че е сложен там - точно, за да не бъде човек способен да го направи, за да може София да затъва все повече и повече. Ако това буземно управление продължава трябва гражданите сами да го свалят и да си поискат нови избори, но първо по-голямата част от тези граждани трябва да си отворят очите и да разберат, че имат избор.

17
На мен ми се случи на 2-ри май.

18
Ама да отива големия жирналист и политик Хекимян и само голям политик Контрера да преговаря! Който назначава шефовете на протестиращите да преговаря с работниците!
Откъде на къде Терзиев детето не може да сложи Братоев онзи ден за шеф на Метрополитен сега да говори за заплати с тях!
Логично е който може да назначава шефове да се оправя и с парите за тях (фирмите където са шефовете).
Е добро утро, тиквите освен властта не искат нищо друго, дреме им на тях за шофьорите и за останалите транспортни работници, за тоалетните на последните спирки и т.н. Въпросът е не посягат ли твърде дръзко към нормалното функциониране на София с днешната дивотия. Шофьорите трябва да се осъзнаят, че има политически кукловоди и да се дистанцират от тях, без значение кои са, иначе това днешното можем да си го въртим всеки месец. Посегателството над нормалността стигна твърде далеч днес.

19
Направи ми впечатление, че масово са им свалили капаците на токоснемателите. Някой знае ли защо?
Сега като написа обърнах внимание, иначе нямаше да забележа скоро, но нали за това са снимките, за да ги гледаш и да виждаш неща, които сам не си видял първоначално. Както и да е, на надежденските още си стоят почти всички, само в „Искър“ са ги премахнали от до. Те по принцип не са и оригинална част от заводското оборудване де, нито един не е имал такива, 1701 никога не е имал, другите тестови на „Чериът“ също.
Сигурно защото ги мързи да ги свалят и слагат. Като капаците на талигите.
Пак наизустени реплики. Тези капаци бяха така направени, че да падат сами, когато токоснемателят се спусне и да се отварят сами, когато се вдигне.

20
Не може придвижването от Овча Купел до Бизнес парка да отнема 40 минути за 14 километра петлентов път със 111 (при 45 с метро+метро) вместо максимум 20-25 и да се очаксва хората да се качат на автобус. Но за целта първо трябва буслента, така че задръстването да стане още по-голямо и хората, които нямат непосредствена нужда от автомобил, да слязат от него.
Ами не може, но така, както си го написал някой ще вземе да си помисли, че проблемът е в шестлентовия участък, а това не е така, защото със спиране на разклона за „Драгалевци“ и „Симеоново“ 111 се ползва само от много малка част от основното платно с до 80 км./ч., а и да се движеше транзит не вярвам х9 да развива максималната позволена скорост, нищо, че е експрес. Проблемите на 111 не са в участъка с максимален брой ленти, а във вечните задръствания по „Бойчо Бойчев“/„Никола Петков“ и сакатото и вечно задръстено кръстовище на „Симеоновско шосе“.
В Холандия отдавна в редовна експлоатация - сканиращи автомобили, които проверяват за нарушители с камери:
Мисля, че преди години и нашия „Център за градска мобилност“ инвестира в нещо подобно, даже си спомням и телевизионен репортаж, но не знам дали е повече от една такава кола и дали продължава да се ползва. Във всеки случай такава кола не върши работа за хартиените талони, а баща ми например си ги предпочита пред СМС-сите, освен това СМС-сите не дават възможност за половин час зелена зона. Също смятам, че не би било лоша идея да се привлекат собственици на търговски обекти из зоните да си вкарат автомати за банково заплащане по образец на тол автоматите по бензиностанциите. А още по-добре служителите да издават електронни талони срещу банково плащане вместо скреч картончетата, така че да се вкарва регистрационния номер на автомобила в базата данни, да минава колата, да сканира и така. Казваш какво паркиране искаш, казваш си регистрационния номер, човекът въвежда, подава ти да платиш с карта и това е всичко, никакви скречове, никакви аналогови анахронизми.

Pages: [1] 2 3 ... 810