1
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 01.03.2025, 13:43:49 »
Още на ниво проект инсталациите не са добре направени.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Няма да се учудя тия МАН-ове които са по-поддържани, примерно в гараж Дружба да откарат и над 20 години.Карбоновите бутилки за метана са сертифицирани за срок на годност 20 години
1210 и 1213 са спрени не знам за какво.Проблеми с моторите.
Тогава изведнъж сервизите в гаражите почват да проявяват компетентност и ще държат оригинални седалки на склад.Сервизите в гаражите не се занимават със закупуване на части, договори с фирми и прочие такива неща. Ако има същата (демек оригинална) седалка в наличност очевидно, че тя ще бъде монтирана на мястото на счупената. Ако такава седалка няма, следват два-три варианта: 1.Счупената седалка се "закърпва" според вижданията на конкретния сервизен работник нагърбен с това (и после евентуално следват снимки и коментари от типа "аууу, вижте колко са мърляви/некадърни/мързеливи в сервиза"). 2.Приспособява се друга седалка от друг модел автобус, в общия случай бракуван (и пак може да следват коментари колко са зле в сервиза). 3.Сваля се същия модел седалка от трайно спрян автобус който очевидно няма да тръгне скоро, ако има такъв.
На вас все конструктивни дефекти са ви проблема и всички автобуси са зле измислени.
Можеш ли да дадеш гаранция, че в гараж „Земляне“ никога не се стига до ситуация шофьори да виждат първи за течове от двигателя и износени ремъци след като подобни повреди нямат нищо общо с отношението на водачите?
повечето четящи биха си помислили като мен, че да следи за ремъци и течности е работа на сервизния персонал,Това е така, например се следи от сервизния персонал на т.нар. ТО-1 и ТО-2, но и се следи разбира се и от водачите.
Ти можеш ли да гарантираш, че в гараж „Земляне“ е невъзможно автобус да тръгне на смяна с износен ремък или с теч на масло или други течности и отговорността за това се носи само и единствено от персонала на гаража и никога от шофьорите?del
А пък от много години в африканските дръжави деца умират от глад. Обичайно не означава, че е редно.Много добре се знае защо възникват проблеми от този тип, но предпочитам да си замълча. Но не е коректно да се намесват шофьорите в това.
Никой не им е забранил да отварят задния капак, че дори и да надникнат каква пиеса се разиграва там. Или може би вече им е, изпуснал съм нещо вероятно.По принцип е така. Обаче такива пропуски все пак се случват.
Нито един от двамата шофьори не е сигнализирал за неработещи датчици за накладки:Тези повредени датчици за износване със сигурност са така от години (4-те колела, 2-ри и 3-ти мост). Нищо необичайно всъщност.
Кабелите на ламбда сондата, които създават късо съединение, което всеки момент можеше да причини минимум гръмване на компютъра.Това е ламбда-сондата след катализатора и причина за това състояние на тези кабели е конструктивен дефект защото заводски първо не са укрепени надеждно и второ не са топлоустойчиви. Вижда се опит за ремонт. Гръмване на компютъра е малковероятно. Всъщност и тук нищо необичайно за модела. Познайте при кои други автобуси се случва същото ....
Не знам само на 1949 какво му е.ДВГ
А утайката със сигурност се е появила поради калпав антифриз.А има и "летен антифриз"
Вече е организиран, ама от водачите.Не е коректно да се каже така. Протест се организира по законов ред и изключително с участието на синдикални организации. Синдикалните организации нямат само шофьори за членове.
Има две версии - едната, че се появил трети синдикат дето е доволен от всичко, другите два го водят за нелегитимен и другата е, че няма трети синдикат, а работодател и синдикални организации не могат са разберат..... истината е някъде там
Търсиш Voith Diwa 4.По-точно DIWA 5