1
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« on: Today at 00:03:04 »
Всякакви изцепки е имало днес, дори това. Като са им пуснали на хората толкова малко автобуси се возят като циганета на трамвай.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Работи си. Може мрежата, към която си закачен, да е със забранен достъп до github.
Да, като ти дойде чамуга София-Мездра, нечистена от 30 години, е много адекватно... Или ако влакът закъснее с 2 часа.
Интуротата явно не стигат, така че не е лошо да помислят за автобуси под наем, както БДЖ ползва при липса на влак. Едно време е имало Чавдарки по 61 и 66 на 3 минути интервал.
Недей че тука веднага ще ти скочат как хората били бедни и нямало пари за това не можело онлайн билети и отделна тарифа с гъвкави цени по 5-7 лева.В Банф и Лейк Луис шофьорите ни предупреждават точно това - "Аз имам опит, недейте остава за последния автобус, няма да може да ви събере, ще трябва да спите в хотел (доста скъп)!
За да не става така си има начини, измислени преди 100 години - нарича се предварителна продажба на билети. Така и ти знаеш че ти е гарантирано мястото, и шофьорът знае колко точно хора ще трябва да превози.
Нищо че на другото любимо място за излет на софиянци уиикенда Бов и Лакатник билетите за влак са по 6-7 лева двупосочно. Ама тук видиш ли трябва да е на аванта. Аз заради тая простотия на Витоша взех да си правя тренировките и преходите в Стара планина. Супер е в БДЖ е много по адекватно има излетни уиикенд билети.
В Банф и Лейк Луис шофьорите ни предупреждават точно това - "Аз имам опит, недейте остава за последния автобус, няма да може да ви събере, ще трябва да спите в хотел (доста скъп)!
По принцип DSB и DB ще получат Талго влакове тази година и ще се освободят не малко вагони като тези, които купихме, даже има и купейни.
за да не се налага това е възможно
1.да се отнеме (по един или друг начин) от черната дървена оградка покрай този стълб.
2.оградата да се запази, но да се премести стълба вътре в двора
3.да се премести стълба да е облегнат на самата ограда плътно. Това пак ще стесни тротоара, но поне няма да го разполови
4.да се премести стълба много по към Симеон или много по към Сливница.
... В София тротоар НЕ МОЖЕ да изглежда така
Защо мислиш, че някой ще го вдига това въже?Точно обратното написах - че е по-логично да му свалят въжето или да демонтират лифта изцяло, ако изобщо тръгнат да се занимават с него, защото няма смисъл да го вдигат, ако то пак ще падне. Плюс това този стълб дори не е на туристическа пътека, не мисля, че създава опасност. По-интересно ми е Романски колко време е стоял с изпаднало въже и висящи седалки, преди да ги махнат и как са го закрепили през 2020 г. Защото за него съм чел за други нередности още от 2013 г., три години след като е спрян, а седалките бяха свалени чак 2020 г.
difian, извинявай, че когато ти качваше проектите преди няколко месеца не им обърнах достатъчно внимание и не проумях какво се готви. Имах доверие, че аз нямам опит с проектна документация, но че отговорните имат опит с бутане на инвалидна или бебешка количка. Моля да се съгласите, че получилото се (тоест- планираното) е НЕДОПУСТИМО и по един или друг начин ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНИ. Гласувах да има нормални тротоари и щях да приема на места на тротоара да се изчаква или заобикаля друг пешеходец защото бях приел, че има фактически препятствия (музея, къщата уж музей), но че ще има подобрение. Не съм си представял, че на най- тясното ще се фльокне този стълб. АМИ ТО НЕ Е ПО- ДОБРЕ! ВСЕКИ С БЕБЕШКА ИЛИ ИНВАЛИДНА КОЛИЧКА ЩЕ СЛИЗА НА УЛИЦАТА! Абсурдно е! Моля който има възможност- да предприеме всичко възможно за някакво решение. Аз лично виждам 2-3 варианта, за всеки от които ще се каже, че са някак неприемливи, а те НЕ СА! Неприемливото е как този стълб е блокирал тротоара!
Само с къс тунел, друга възможност няма.
Къде ще е входа/изхода на този тунел и от де ще мине?
Не знам в коя тема да го пусна. Ако се наложи, нека се премести някъде поста.
Контрера искал да прави реформа в ГТ.
Църна могила - последно работи 1991 г. (?)
Не виждам никаква възможност трамвайното трасе от Г.М.Димитров да стигне до бившата железопътна линия. Евентуално по външната страна на кръга като на Руски паметник...
Такааа... :... една столична община във всяка друга държава финансира в тази услуга, прави повече за гражданите си, имат сравнително по-нов автопарк, всички си плащат, защото така са се научили и всички са доволни . Нощният транспорт не е по-различен. Щом нашенци се бият в гърдите, че просперираме напред ...По-скоро трябва ако наистина искат да го махат, да направят дневните линии да се изключват по-късно.
Къде ще е връзката с трасето по Асен Йорданов? Правени са проучвания за алтернативно прекарване на трамвая по бившата жп линия, а не по Третия ринг - има много по-слабо натоварване и не си заслужава заради преминаването през едно кръстовище, което така или иначе е за преправяне....
То идеята, за която става дума е трамвая да избегне минаването през Винарово колело. И тунелът звучи като удобен вариант. Реално трамвая ще се навре в шубраците за относително късо разстояние и после пак ще си излезе в средата на булеварда в посока Шипченски проход.