Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xr1st0

Pages: [1] 2 3 ... 63
1
Изтрити теми / Re: Тема за вагони
« on: 13.07.2024, 18:06:54 »
ОВВ нямат общо с тези вагони, за да имат те общо с тази гавра с мигрантите

2
Доколкото знам в крайните гари и депата има кабели, които могат да се закачат и да осигурят постоянна работа на парното или климатика на 1500V. Може би биха могли да се създадат условия за да работи и климатизацията. Виждал съм през зимата да има разпореждане за денонощно осигурено отопление значи при желание може и за охлаждането, нищо че го няма в правилниците писани с кръв от 70-та година

3
3) Тъжното е, че тази "поддръжка", която се прилага на старите автобуси, се прилага и на новите и затова те дават проблеми.
И можем да се надяваме, че новото ръководство ще промени тоя порочен подход. Защото не може да се купуват нови автобуси и да ги съсипваме

4
Може ли обяснение защо сериите вървят РК и после ХН и ХТ - по какъв ред се избират точно тези комбинации

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 12.07.2024, 13:40:21 »
Метанов двигател не се поддържа с кол и въже и с просташко българско скъперничество на гърба на качеството на поддръжката.
То на такава псевдо поддръжка единствено може да издържи Икарус или Чавдар. Защото издържат на ремонт с чук и тел

6
Вместо избор на професионалисти за пореден път имаме разпределяне на порции!
Че по кое време  СОС е предлагала професионалисти - нали шефовете на дружествата трябва да са послушни на властимащите
 

7
Я кажи в този Соалрис къде е тази жълта линия, отвъд която да не стоят пътниците?!  :rolleyes: :neznam:
На големия надпис с бели букви на син фон. Иначе жълто има само на прага гумата

8
Дали няма да има действително подобряване на нещата по Столичния транспорт с едно назначаване на нови началници

9
Минути преди 7 тази сутрин на „Дондуков“ и „Кракра“ в посока унивеситета плътно един до друг на светофара пристигнаха 1, 2 и 3, а 4 беше на минути по-назад. По-късно, вероятно от 20 до 30 минути имаше долепени 4 и 1. Гениалността в синхрона на разписанията на тролеите в центъра при летни разписания блести за пореден път.
Чудел  съм се това съзнателно ли се прави или е просто некадърност на n-та степен. Това може да се предскаже  с екселска таблица, а на тия графисти им се плаща заплата

10
Разрови по снимките, всички тия размери са написани на всеки вагон.
Да другия вариант е снимка с добра резолюция

11
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 30.06.2024, 17:53:46 »
Честно не направих тази сметка - иначе биографията я прочетох и ми направи добро впечатление. Бил си е духовен човек и си е дал живота на църквата. Според мен БПЦ би трябвало да е аполитична и ако държи да е такава да не прави и никакви коментари на политически теми. Иначе е грозно ТАСС да правят политически дивиденти от този избор

12
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 30.06.2024, 16:58:35 »
Най-положителното е, че този патриарх не е бил поредното уше на ДС, и няма документирано агентурно минало в годините на социализма у нас. Мнението му по отношение на войната в Украйна си е негово частно мнение и не мисля, че има общо с православието. Не е редно да политизираме и църквата.

13
Интервал от 20 минути не означава да чакаш 20 минути на спирка - какво ще те накара да отидеш на спирката веднага след преминаването на предишната кола по линията и да кибичиш като гламав до следващата!?!?
Абсолютно е така, но не са рядкост случаите когато човек трябва да се прикачи на друго превозно средство, а при така честото пакетно придвижване на линиите е възможно твоето нещо да е минало минута-две по-рано, което си означава именно висене на спирката.
Принципно онлайн разписанията са огромно удобство когато плануваш пътуване, но при прикачвания много често нямаш какво да си свършиш в района на спирката на прикачване, освен да разглеждаш забележителните дупки на асфалта или между плочките

14
А 76 дали не можеше да обръща около самото каре на Божан Ангелов и Самара. И без друго след кръстовището до Бизнес парка се дублира с 213 и там 213 и сам може да си го обслужва

15
На мен ще ми е интересно да се направи изследване на темата как метрото влияе на презастрояването на кварталите в които се появява, защото като изникне някоя метростанция около нея почва бясно и диво строителство и цените на парцелите се вдигат многократно. Ако това го наричаш развитие може двете изследвания да съвпаднат.
Именно въпросът е дали има изследване, което да отговори дали първо е метрото после е строителството или е на обратно. Също въпросът е дали е релевантно да насочим метрото към слабонаселени райони с надеждата презастрояването да се насочи натам

16
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 29.06.2024, 20:31:32 »
Той ако има горе почивка може да си зареди на спокойствие или да позареди частично и да рекуперира надолу, че нали по пътя на логиката надолу ще е само спирачки

17
Не са най-редовните, но през лятото винаги има по-малко пътници заради почивките.
С тези интервали на движение е цяло чудо, че изобщо остават пътници...
Замисляш ли се как се стои 15/18/20 минути на 37/8 градуса температура на слънцето. Просто хората дето имат работа или се издвижват пеша, или намират колега/познат с кола. А тия дето имат коли даже и насън не си мислят за градски

18
Интересно ми е дали има правени изследвания по следния въпрос.
Доколко е изразено положителното влияние на метрото и респективно трамвайния транспорт върху заселеността на районите или привличането на нови производствени мощности.
Правя връзката защото нееднократно е установено, че селищата в места с железопътна линия се развиват пъти по-добре и имат доста повече население от местата без такава. Та въпроса е доколко метрото може да бъде използвано за насърчаване на развитието на дадени квартали. Съответно и дали има правено съпоставяне с трамвайните трасета

19
При 76 панорамната обиколка в Младост сякаш копира обиколката на 213 и може би ще се преглътне от пътниците, но при 304 ще влоши обслужването. Сякаш искат да я закрият тая линия.

20
Или може би това са стандартни размери, валидни за всичките?
Аз лично съм попадал на посочените габаритни разстояния при товарен вагон. Не знам дали ти вършат работа. Предвид факта, че там са еднотипни би трябвало за пътническите вагони също да са еднотипни

Pages: [1] 2 3 ... 63