Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 235
1
Не е пипано нищо от много време. Някой хубав ден може и да проверя какво се случва, ама трябва да се окажа с повече време.

2
СветофарЪТ е умен, ама е оставен да се командва от тъп чиновник.

3
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 29.09.2023, 19:28:35 »
Малката улица, която е до автогарата се движи успоредно на магистранлата и стига до мястото. От гарата има подлез към автогарата. Едва ли е повече от 10-15 минути пеша.

4
Има забрана вече за ляв завой от Малинов посока Сахаров, идвайки от Цариградско посока метростанция Младост 3
Днес се наденах на тая забрана и колко съм ги псувал... Едно, че създава значително неудобство, защото няма къде да направиш обратен след това, ама и разбираш за тази промяна на 10м. преди кръстовището. Наложи се да обръщам зад Макдоналдс с 3 десни и 1 ляв завой, минавайки от най-лява в най-дясна лента в лудницата там. Ако го беше мислил, някой който може да мисли, щеше да сложи поне 100м. назад знак с промяната и как да завиеш, ако отиваш натам.
Като бонус задръстването за левия завой към Филип Аврамов се е увеличило значително и то извън час пик. След 2 седмици там ще е ужас вечер.

5
Между Райска градина и Княжево повечето работа е свършена и остава малък участък, по който работят (но не минвайте с кола от там, а през успоредните улици северно от Борис). Преасфалтирано е и южното платно в участъка, като накрая ще сложат износващия слой. Ако не се замотаят, може до края на месеца да е готово всичко там. От Райска градина до Павлово е сложена и контактна мрежа. Като цяло, освен в Княжево и на кръстовището на Овча купел, се работи над довършителните неща - мантинели, спирки и последни запълвания на трасето около кръстовищата. Ако не го оставят пак да отлежава 1-2 месеца, може да го пуснат и за 15 септември или най-късно 1 октомври.

6
В Карнобат разбира се има постоянен маневрен локомотив, но той е на БДЖ-ТП, които едва ли ще са много щастливи, ако трябва да си зарязват работата в товарната гара в точно определен час, за да се занимават с бързия влак.
Ако беше приключило обединението на ПП и ТП това едва ли щеше да е такъв проблем. А дали бригадата ще е щастлива от това, че 3-4 пъти на ден ще прави маневри на пътнически влакове, не трябва да е от никакво значение :) Силно се съмнявам, че в момента работатят под особено напрежение. Маневри за удоволствие се правят при "ЖП Моделисти".

7
От няколко години вече орязаха хората по гарите, които обслужваха прикачването на вагоните. На много места маневрени локомотиви даже не са нужни. Преди години на места като Брусарци закачаха вагони за София от Лом, като след като дойдеше влака, локомотива минаваше от другата стрна и отиваше със софийските вагони да чака след стрелките и като дойдеше видинския ги добутваше веднага към него. За цялата маневра по прикачането бяха достатъчни 5 минути. В обратна посока просто ги ракачаха и видинския тръгваше веднага. След това локомотива прикачаше ломските.
Същото може да се прави на много места, но няма желание. Например сутрин може 7631 да се прикачва към 2640 на Мездра и лкомотива да остава там, като поеме след това вагоните за Видин, които да му ги докара 2601, вместо 7620 да се движи половин час след него. Парите, спестени само от това ще са достатъчни за персонала, който да върши тази работа из цялата страна.
Директни вагони за бърз влак от Варна до Бургас с по-добро разписание, също биха помогнали да се върнат пътниците по това направление, които сега са изцяло по автобусите.
Обаче когато заплатата ти зависи само от това на каква длъжност си, а не какво си свършил, няма как да се промени нищо.

8
По трасето към Княжево са напреднали доста в последната седмица. Полвината релсов път е сложен и чака бетониране, останалия е с подготвена основа. До края на месеца с това темпо може да го направят. На колелото на Княжево са наредени и паветата и не работят повече там. На горнобански път нещо довършват, но пак изглежда готово. Остава да почнат кръстовището на Овча купел, където за щастие са решили да преместят спирката към Княжево от другата страна, така че там да спират едновременно всички линии, а не 11 да е преди кръстовището.

9
Не забравяйте, че има още един участък за ремонт  - от Лидл  до обръщалото. Там не мога да си представя вариант за 5ТМ освен да върти на паркинга на Лидл. Ако едната посока на главния път се отбие през мостчето на Люлински път, това надали е подходящо за автобусите на А59. Тогава или А59 се съкращава до старото си обръщало,  или по главния път се преминава с изчакване чрез светофар.
Предвид малкия човешки ресурс, използван от фирмата изпълнител, надали и този срок ще се изпълни. Те явно са отписали неустойката,  която не може да е повече от 10%.
Там вероятно ще го оправят както беше до сега - двупосочно в едното платно със светофарна уредба, но ще е след като приключат от банята до Райска градина.
Днес началото на ремонта на новия участук беше доста хилав - на обяд имаше само един багер и той още не беше почнал да работи.
Няма да е лошо и да използват момента и да преасфалтират и пътното платно.

10
Не е ли време да започне форума да разбира и от ipv6 адреси?
Не.

11
Поредният шофьор, на който му е "прилошало"
https://m.dir.bg/dnes/sofia/katastrofa-s-avtobus-i-dve-koli-zadrasti-stolichniya-bul-tsar-boris-iii-snimki

12
Преди 2 дни между Мездра и Роман на един от прелезите влака рязко намали преди него, сякаш му даваше сигнал че не е задействан, но бариерите си бяха пуснати. Вероятно имаше някакакъв проблем със сигнализацията. На връщане същия ден си мина на пълна скорост.

13
За да не се налага влаковете да смянят посоката на Илиянци.

14
От седмица правят релсите на пътя около колелото в Княжево. Като ги гледам вероятно след седмица ще са готови там и ще продължат надолу.
Ако минавате от там с кола, имайте предвид че е затворено цялото южно платно и колите трявба да се разминават по северното с изчакване, което прави голямо задръстване. Минавайте през пл. Сред село, ул. Войводина могила и ул. Люлински път към Перник, а на обратно се отколнявайте наляво след Еко-то в Княжево (може да се използва и към Перник).
На Горнобански път очаквам да са готови до 1-2 дни с кръстовището. На колелото там полгат релси.

15
Между Горнобански път и Райска градина вече е положен и бетониран половината път.

16
Как е положението по 107 в новия участък?
Скоро пътувах към 17 ч. от Княжево към МС Горна баня. След карпузица имаше 6-7 човека в автобуса, като всички без 1 слязоха на метростанцията, а от там се качи само 1 човек. Не беше час пик все още, но сякаш няма интерес за пътуване към Суходол. При възможност ще го проверя сутрин или по-късно вечерта.

17
Ако имахме push-pull композиции като в нормалните държави, престоя щеше да е 3 минути.
Да не говорим, че от икономии в последно време задачата по разкачане и закачане на локомотивите е вменена изцяло на машнистите.

18
За съжаление БДЖ ПП не прави нищо за привличане на пътници. Много хубаво би било за човек пътуващ от София до Китен примерно да има възможност през железопътния оператор да си закупи билет за цялото пътуване без да се притеснява как ще намери автобус в Бургас и дали ще има билети! Интегрирания билет за влак и МГТ в София въобще няма да засягам...
Работеше се усърдно над нещо такова по време на последното редовно правителство, после нещата замряха.

19
Катастрофа с автобус по 83 и кола. Изглежда че колата е искала да прави забранен ляв завой.

20
Quote
НА 22.10 В ГАРА ПОВЕЛЯНОВО ПРИ ИЗВЪРШВАНЕ НА МАНЕВРА ОТ ПЕТИ КОЛОВОЗ С ВЛАК 2636 /БДЖ-ПП/ С 2 ВАГОНА 91 ТОНА МАШИНИСТ СИРАКОВ НАЧАЛНИК ВЛАК ВЕЛИКОВ, НАБУТВАТ НА ЧЕТВЪРТИ КОЛОВОЗ КЪМ ВЛАК 3636 /БДЖ-ПП/ ЕДИН СПАЛЕН ВАГОН ПО ПКВ. НЕ СПИРА НАВРЕМЕ И СЕ УДРЯ В ПОСЛЕДНИЯ ВАГОН № 6152 7071016-8, ПРИ КОЕТО СА НАНЕСЕНИ ЩЕТИ ПО ВАГОНА, ПОВРЕДЕНИ ДВЕТЕ ТЕГЛИЧНО ОТБИВАЧНИ СЪОРАЖЕНИЯ. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ВАГОНА Е НАМАЛЕН ОТ СЪСТАВА НА ВЛАК 3636 /БДЖ-ПП/ И Е ОТВОЗЕН С ВЛАК 2636 /БДЖ-ПП/ ЗА ГАРА ВАРНА. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОСТРАДАЛИ ПЪТНИЦИ НЯМА.

Pages: [1] 2 3 ... 235