Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dimitar155

Pages: [1] 2 3 ... 40
1
...
Мен ме притеснява друго. Изглежда, че пак се купуват някакви превозни средства без план къде и как да се използват, нито дали има подходящата инфраструктура, нито дали това е най-разумната инвестиция в момента (каквато със сигурност не е).

...
35 дуални тролейбуса (12 метра) за автобусни линии 3, 8, 74 (5/10 коли) и 604 (10 коли)
40 дуални тролейбуса (18 метра) за автобусни линии 74 (5/10 коли), 78 (5 коли), 204 (14 коли) и 310 (7 коли)
...

Автобус 8 ми е съмнителен, тъй като няма никакво покритие от контактна мрежа.

2
Разходка из депо Красна поляна и неговите халета. Видеото не е мое.


3
Оправих проблема със смесването на малките номера на спирките и метростанциите. Направих и връзката с таблата на метростанциите, но там за една станция има един код (вместо по един код за всяка посока), съответно дава много направления (включително частичните). Ще видя дали мога да го променя, така че да се показва и направлението.

4
ЦГМ го дават така. Ще видя дали има начин да ги разделя.

П.С. Вече е оправено.

5
Няколко дребни промени от днес:
  • "Любими спирки" вече се намират при картата, съответно в навигацията вече има само два бутона
  • При картата има възможност за търсене на спирки по код и по име. За всяка спирка може да се отвори виртуалното табло, разписанието или да се "покаже" на картата
  • Картата има филтри на спирките (по вид на спиращите ПС)
  • На места шрифта е удебелен/уголемен/и двете за по-добра четимост

6
като кликна на картата например на спирка 1808 и после на Виртуално табло ми връща :error Invalid stop code. На предишната спирка 1914 на Граф Игнатиев например зарежда само времената за А304
Такава е системата на ЦГМ. Мине ли последното превозно средство за дадена линия, линията изчезва от таблото. А след като мине и последното превозно средство за спирката (и ако на нея не спира нощна линия), връща грешка. Последното го закърпих от моя страна.
Quote
Временни спирки които ги няма на картата като например Ул. Подп. Калитин - временна 6008 в падащото меню при разписания излиза като "Неизвестна спирка".
Засега е оправено и се показват с имената си, както и на картата.
Quote
Иначе изглежда както винаги супер, нищо общо с безобразния сайт на ЦГМ. Много интересно колко пари са платили от общината за новия сайт, това си е скандал което пуснаха.
Благодаря! Иначе наистина е каша и като дизайн, и като данни които предоставят. Например в момента явно се опитват да оправят имената на спирките, така че да не са изцяло с главни букви. Конкретно за Е288 са решили че "ул." трябва да е с главна буква, на места има шпация след точката, на места няма... Надолу е същото "Ж.к.Дианабад", "Бул.д-р. Г.М.Димитров", "Бл.22 ж.к.Дианабад". Остава и въпроса защо още ги има тези "Е"-та, след като имаше решение на СОС да отпаднат?


7
Сайта ми вече ползва данните от новия сайт на ЦГМ. С това идват и някои нежелани промени:
  • Отпадат разписанията по коли
  • Няма да се показва от кога дадено разписание влиза в сила
  • Отпадат разписанията за предпразник (не съществува такъв термин в новия им сайт)

Други промени:
  • Картата поддържа филтриране според спиращите превозни средства
  • В "балона" на всяка спирка пише кои линии минават през нея
  • Спирките на метрото и на трамваите са с по-прецизни координати, благодарение на данните в OpenStreetMap
  • Козметични промени по виртуалните табла

Ако случайно сайта не зарежда нещо или дава грешки, презареждане на страницата би трябвало да оправи проблема.

8
Мда, дръпнали са му шалтера на 29-и. Явно ще се наложи да ползвам данните от новия сайт.

9
От днес виртуалните табла са отново достъпни за всички спирки. Възможно е времената да не са напълно точни, тъй като ЦГМ не дава точни времена (а дава "след 5 минути"). Хората, които следят иконките (климатик/нископодов/велобагажник), трябва да имат едно наум, защото ЦГМ все още се борят с данните си и за някои линии/коли излизат неверни данни. За други пък не излиза нищо (например тролей 6)...


10
Ще работи, поне докато не изчезне http://forum.sofiatraffic.bg, откъдето мога да взимам данните за разписанията. После се надявам да пуснат данните в машинно четим формат.

За виртуалните табла ще измисля нещо. За съжаление са свалили старите интерфейси, които даваха точни времена и са добавили нов, който връща минути.

11
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 26.06.2024, 14:26:24 »
Трикът с ?cars работи, но трябва да ползваш "форума" на ЦГМ - http://forum.sofiatraffic.bg/. Разписанията са актуални, но не е ясно дали ще се поддържат актуални и кога "форума" може да изчезне.

12
Който има ремонтно-производствени бази и компетентни работници може да си медорнизира трамваите, както сметне за необходимо. Ние тези две неща ги нямаме.  ......

Имаме и база, и компетентни работници, но се намират в Русе. Вярно e, че има някакви разлики между локомотивите и трамваите, но със сигурност един локомотивен завод би се справил по-добре от завода за боядисване на тенекии.

13
В комисията по транспорт е внесен доклад относно "Програма за обновяване на подвижния състав и специализирана техника за поддръжка на наземния градски транспорт на София за периода 2024-2030". Общо стойност на програмата е малко над 1 млрд. лева, 850 млн. за СЕ и 170 млн. за СА. Предвиждат се следните инвестиции:


Столичен електротранспорт:
20 трамвая (1009 мм, 28-33 метра) за новата линия по Тодор Каблешков/Филип Кутев
20 трамвая (1009 мм, 28-33метра) за замяна на краставиците и българските трамваи
20 трамвая (1009 мм, 19-24 метра) за същото като горното
10 пенделни трамвая (1009 мм, 28-33 метра) за замяна на българските пендели
18 трамвая (1435 мм, 28-33 метра) за нова трамвайна линия, след завършването на бул. Копенхаген
10 пенделни трамвая и 10 еднопосочни (и двата 14355 мм, 28-33 метра) за замяна на Дювазите
Капитален ремонт и модернизация на 40 Татри (T6A2B, T6A2SF и T6B5), с подмяна на електрониката, добавяне на нискаподова секция и климатизация

35 дуални тролейбуса (12 метра) за автобусни линии 3, 8, 74 (5/10 коли) и 604 (10 коли)
40 дуални тролейбуса (18 метра) за автобусни линии 74 (5/10 коли), 78 (5 коли), 204 (14 коли) и 310 (7 коли)
35 бързозарядни електробуса (12 метра) + инфраструктура
15 бързозарядни електробуса (18 метра) + инфраструктура

Реконструкция на 5 ТИС-а
12 броя суперкондензатори за усвояване на рекуперирана енергия и изграждане на 13 станции за бързо зареждане (свързани с мрежата на СЕ), като всяка станция ще има 5 места за зареждане

4 броя специализирани автомобила (2 за 1009 мм, 2 за 1435 мм)
Машина за шлайфане на релсов път
Траверсоподбивна машина (1009 мм)
Канален струг за колооси (1435 мм)


Столичен автотранспорт:
70 дизелови автобуса (12 метра)
30 дизелови автобуса (18 метра)
70 метанови автобуса (12 метра)
50 метанови автобуса (18 метра)
10 електробуса (12 метра)

3 камиона за пътна помощ за автобуси
платформен камион за пътна помощ на бусове до 11 метра
3 товарни камиона с кран и самосвална каросерия
3 самоходни автовишки

14
От няколко дни шлайфаща машина усилено работи от Борово до НДК. Дано и по ул. Крайще мине, както и по единичния коловоз.

Как изглежда тази шлайфаща машина?
Малко камионче, минаващо по релсите. Отдолу хвърля яко искри при шлайфането
Камиончето е забелязано и на бул. Дондуков. Снимката е от небостъргаческия форум.

15
Благодаря за бележката, вече е оправено.

16
От днес е добавена карта на спирките и възможност за преглед на разписание на дадена спирка. Последното е възможно чрез избиране на спирката от картата или от някой маршрут. За момента няма търсене по код/име на спирката.

17
Преди там имаше косо паркиране. Ако има някаква разлика, тя ще е не повече от метър-два в посока сградата.

18
Нова телевизия тестват новите паркоместа по Витошка, не са очаровани  :help:

Споменава се в репортажа че от общината вече са се огънали и омекнали и след половин година пак ще променят и преустройват, а аз си мислех че проектът е бетон и окончателен  :neznam:

https://www.youtube.com/watch?v=KgnG6UG-4Xg

Беше редно да се допитат и до експерта по всичко Самуил Петканов.

Взимат книжките и колите на 200 000 шофьори в София, които не могат да паркират назад

ПО-ДОБРЕ ОСТАВИ КОЛАТА НА АВАРИЙКИ - Столична община обяви, че следи изкъсо потребителите във Facebook, които се оплакват, че им е трудно да паркират назад, за да бъдат предприети мерки тези водачи да не създават опасности в движението на града.

Специална комисия от разбирачи, юристи и много кисели колоездачи оценява всяко оплакване и до каква степен то е признание за липсата на адекватна подготовка при паркирането на автомобил.

"Не може да позволим на водачи, за които паркирането назад е трудност, да шофират в София. Взимаме им книжките и колите, за да се избегнат инциденти" - коментираха от Московска.
Очаква се да бъдат иззети книжките на около 200 000 водачи, с което трафикът и паркирането в столицата ще се облекчат с 4%.

На санкционираните шофьори ще бъдат дадени утешителни тротинетки, но не от електрическите, а такива, дето се бутат с крак.

Всички публикации в този сайт са плод на Вашата фантазия, Интернет не съществува


19
Имигранти не ни трябват, предвид факта че има предприятия с намаляваща дейност и силно раздут щат (например мини Марица Изток със своите 15 хиляди работника). От тях лесно могат да се намерят 200-300 човека, които да искат да дойдат в София и да почнат работа в СА/СЕ, при осигуряване на жилище от страна на съответното предприятие. Около депата в Дружба и Земляне има достатъчно свободни терени, а общината има предостатъчно пари за поне 5-6 блока за служители на градския транспорт.

20
Столична община сменя осветлението в 14 района на София

Столичната община ще кандидатства по проект за модернизация на системата за изкуствено осветление в 14 района на София. Предложението е на заместник-кметовете Илиян Павлов и Никола Барбутов и предстои да бъде одобрено на заседанието на Столичния общински съвет в четвъртък.

По този начин общината ще може да представи проектното си предложение за финансиране по програма на Министерството на енергетиката, която е част от Националния план за възстановяване и устойчивост.

Енергийната ефективност е приоритет за местната власт и заради това Столичната община извърши технико-икономически анализ на системите за осветление. В районите „Изгрев“, „Искър“, „Младост“, „Панчарево“, „Студентски“, „Витоша“, „Лозенец“, „Овча купел“, „Средец“, „Триадица“, „Връбница“, „Надежда“, „Слатина“ и „Подуяне“ установените стари и амортизирани енергоемки осветителни тела ще бъдат подменени с нови и енергоспестяващи лампи.

Според изготвеното предложение са включени следните улици и булеварди, където осветлението ще бъде изцяло подменено:
бул. „Александър Пушкин“ – от бул. „Цар Борис III“ до ул. „Даскал Стоян Попандреев“;
бул. „Андрей Ляпчев“ – от бул. „Св. Климент Охридски“ до бул. „Александър Малинов“;
бул. „Андрей Сахаров“ – от ул. „Св. Киприян“ до бул. „Андрей Ляпчев“;
бул. „Братя Бъкстон“ – от бул. „Цар Борис III“ до бул. „Никола Петков“;
бул. „Брюксел“ – от ул. „Продан Таракчиев“ до бул. „Цариградско шосе“;
бул. „Джеймс Баучер“;
бул. „Драган Цанков“ – от бул. „Пейо Яворов“ до бул. „Д-р Г.М.Димитров“ и от бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ до бул. „Пейо Яворов“;
бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ – от бул. „Драган Цанков“ до бул. „Мадрид“;
бул. „Копенхаген“ – от бул. „Проф. Цветан Лазаров“ до ул. „Самоковско шосе“;
бул. „Ломско шосе“ – от ул. „Република“ до кръговото при ул. „Острова“;
бул. „Никола Петков“ – от бул. „Цар Борис III“ до ул. „Равнище“;
бул. „Овча купел“ – от ул. „Житница“ до „Цар Борис III“;
бул. „П.Ю.Тодоров“;
бул. „Филип Аврамов“ – от бул. „Александър Малинов“ до ул. „Самара“;
бул. „Христофор Колумб“ – от бул. „Цариградско шосе“ до ул. „Продан Таракчиев“;
бул. „Цар Борис III“ – от бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов“ до бул. „Никола Петков“;
бул. „Цар Освободител“ – от бул. „Васил Левски“ до пл. „Орлов мост“;
бул. „Цветан Лазаров“ – от ул. „Димитър Пешев“ до ул. „Кривина“; бул. „Черни връх“;
бул. „Шипченски проход“ – от бул. „Михай Еминеску“ до ул. „Иван Димитров-Куклата“;
локалното платно на бул. „Цариградско шосе“ – от 4-ти км в посока бул. „Александър Малинов“;
пътен възел „Казичене“;
пътен възел „Цариградско шосе“;

и участъци от улиците:
„8-и декември“;
„Акад. Борис Стефанов“;
„Алеко Богориди“;
„Амстердам“;
„Ангел Войвода“;
„Атанас Дуков“;
„Атанас Узунов“;
„Бели Дунав“;
„Боян Магесник“;
„Бяла черква“;
„Васил Кънчев“;
„Войнишко въстание“;
„Ген. Йосиф Гурков“;
„Гео Милев“;
„Йордан Хаджиконстантинов-Джинот“;
„Костенски водопад“; „Любляна“;
„Макгахан“;
„Незабравка“;
„Нишава“;
„Обиколна“;
„Проф. Марко Семов“;
„Резбарска“;
„Република“;
„Самоковско шосе“;
„Стоян Михайловски“;
„Фредерик Жолио Кюри“;
„Христо Силиянов“;
„Цар Иван Асен II“.

Бюджетът на проектното предложение е в размер на 2,539 млн. лева – от които близо 2 млн. лева се планира да бъде безвъзмездната финансова помощ, а 539 257 лева от бюджета на СО за 2025-а година.

Целта на модернизацията е подобряване качеството на уличното осветление, намаляване на разходите за електрическа енергия, както и справяне с уличната престъпност. По време на извънредното заседание на градския парламент по сигурността кметът на София Васил Терзиев посочи, че подобряването на осветлението в града е една от мерките за това софиянци да живеят в по-спокойна градска среда. Вече е възстановено изцяло неработещото осветление в два от най-посещаваните паркове – „Южен парк“ и „Западен парк“, а в момента се работи активно това да се случи и в „Заимов“ и „Хиподрума“.

Pages: [1] 2 3 ... 40