Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 510
1
Значи е извънреден номер.   ;)

2
Синьо-бели са Чавдарите пред Рилския манастир.

3
Отгоре ще има гара. Така че не е съвсем без хич.

4
За хейтъра тези неща остават невидими.

5
Съвсем скоро няма да е така. С построяването на новата станция между Сливница и Обеля, такава врътка няма да е възможна. А и не всеки има 15 минути за убиване.

6
Метрото е обект на Националната сигурност. Вероятно заради това. ДАНС се занимават с тези обекти, попитай ги.
Иначе метрото има далеч по-големи срамотии от просторите, и те на са от сега.

7
Основната опорка за трасето на метрото към Симеоновския лифт отпадна резко, защото лифта умре. Останалата част от хъба включва автогара, със съмнителен успех и обръщало на трамвай, който би бил достатъчен да обслужи зоната. Метрото би имало връзка с него, но на друго място.

8
Уважаеми нов пасажерю, много моля да спреш пророкуването и упражненията на тема бъдеще в миналото. Не ти отива, а и "съдбата" е напът да те спре.

9
Ти.   :rolleyes:

10
Като време няма особена разлика дали през Горна Оряховица или Пловдив. В момента между Стара Загора и Пловдив се минава само през Димитровград.

11
Напоследък, откакто затвориха около св. Ал. Невски, често виждам автобуси от екскурзии да стоварват пътници при бензиностанцията там.

12
Разни / Re: Камиони
« on: Yesterday at 11:26:59 »
Има.

13
До такава стъпка въобще няма да се стигне. Трамвай + ремарке никога не е равно на два трамвая. Съставът става много тромав, трудно се синхронизират единиците. За 40 годишни трамваи просто трябва да си доизкарат километрите и това е.

14
След проблемите с вагоните на Т4Д едва ли някой би се нагърбил да прави такива упражнения. На пръв поглед може и да изглежда лесно, но на практика ремаркетата подписаха присъдата на тези трамваи.

15
Ако ще е тип шатъл с няколко спирки, тогава трябва да е с отделни билети и на пазарна цена. Не може софиянци да поддържат от данъците си линия, която ще се ползва от външни субекти.

16
Какво значи да злоупотребяват пътниците. Та нали за тях се движат автобусите. Или някой живеещ в района на Сточна гара няма право на превоз до летището. Откъде ти хрумват тия глупости.

17
Тук коментираме подвижния състав. За табели има друга тема. А тези скриншоти за какво са?

18
На доста от Икарусите им поддаде платформата. На 1405 беше най-видимо.
Иначе наистина ще е хабене на ресурс преправянето на 40 годишни трамваи. По-добре да се съсредоточи ресурс към нов подвижен състав, нови трасета и подобряване на инфраструктурата.

19
В края на 2000 по 111 тръгнаха Икаруси 43**.
Тогава О 302 ги пратиха на 51, 54а, 150 и пр.

20
И мен. Но Чавдарките бяха топ.
На 54А също бяха Чавдарки от Република. От зимата на 2001 пуснаха О302.

Pages: [1] 2 3 ... 510