Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 [2] 3 4 ... 499
21
Да и аз щях да напиша. Не помня кой от тези беше с две строшени стъкла. 2059 си кротува на топло и май лека-полека поолеква

22
Да, от около седмица се движи. Лошото е че има доста други спрени.

23
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 20.02.2024, 16:01:23 »
Че кога не е можело. Дори 2 и 9 с двойни чешки си спираха там. Проблемите са с двойните ЧКД на Журналист.

24
Малко е по-зает че гледа деца, ама и тука поглежда от време на време.
Сега сериозно. Нека не делим Сдружението и другите. Сдружението се роди от този форум, когато се събрахме съмишленици, търсещи идеални цели. 10 години по-късно узряхме и знаем че битката е със стена. Въпреки това продължаваме да се борим по един или друг начин с голямата помощ на доста съфорумци. Затова моля, нека не се делим на наши и ваши. Всички тук искаме да има добър, чист и уреден транспорт.  Нека поне тук не се караме. Моля!

25
Ами това не е от днес. В последните 10 години разписанията значително се разредиха, при това на важни линии. Иначе дори в разклонение, не бих казал че М1 е нередовен - 6 минути върхов и 9 мин през деня.

26
Автобуси / MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« on: 20.02.2024, 10:40:55 »
Инв. номер             ДК Номер                VIN номер                     Доставен
         
   2602                  CВ 9459 АЕ      WMAA39ZZ295000747        19.02.2024
   2603                  CВ 9466 AE      WMAA39ZZ995000745        19.02.2024
   2604                  CВ 9457 AE      WMAA39ZZ995000678        19.02.2024
   2605                  CВ **** BE      WMAA39ZZ295000702        19.02.2024

27
Aз нищо не разбрах.

28
Не знам защо се спекулира, но от входа на музея при паркинга до спирката на тролейбус 2 са не повече от 5 минути пеша (300 метра). Отделно има и автобус 63 до метрото. Стига мрънканици, все едно ако пуснем автобус на 5 минути ще тръгнат тълпи от посетители натам. Просто би било добре да има 304 в празник или онова х40.

29
Бул. Александър Стамболийски в посока Христо Ботев, при пресечката с Братя Миладинови.

Цък

30
75 e на 50 мин делник и празник.

31
В Банишора още 1995та започнаха бракуване на София 70 - 3 мина на София 100. В последствие с появяването на 9** съвсем изчезнаха. В Красна поляна след 2000 г. се движеха само по 5 и 8, 4 мина на София 100. След това я закриха, а 4** тръгнаха и по 8. С прехвърлянето на 3** в Красна поляна и там окончателно приключиха с модела.

32
Производителят казва, че Inspiro може да се движи с от 2 до 8 вагона. Това ясно показва, че челните вагони са достатъчно автономни, за да струват едва 10% от стойността на междинния (според сметките по-горе).
Но ако Сименс се опитва да ни пробутат междинен вагон на 80% от цената на цял влак, това е нещо съвсем различно.

33
Inspiro може да се движи в конфигурация от само два челни вагона. В този ред на мисли това за цената на междинните вагони да идва заради разлики в оборудването е по-скоро спекулация.

34
Тогава нямаше да има СВ * ВС, както и СА * АС.

35
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 14.02.2024, 21:26:05 »
Защо всички искърски ЧКД са останали без емблеми?

36
Следващата би трябвало да е точно такава.

37

Стига де. Старите сме вече пътници. Младите ще живеят животът си както си го наредят.

Младите искат да са началници. Работата и цапането не им харесва. А също търся инженери. Като чуят че трябва да идват на работа в 5 сутринта или трябва да работят навън и да настройват разни сателитни антени, си тръгват. Те искат лаптоп и ръкавици, да не нацапат панталона от мола. С такава нагласа няма да се намери онази критична маса от имащи желание да направят първия български трамвай от 34 години насам.

Иначе не е лоша идея. Дори напротив, предвид посредственото качество на Песа може да се направи някакъв евтинджос, който освен в София, да се пласира в Белград и румънските градове.

38
Разни / Re: Спомени...
« on: 11.02.2024, 23:34:12 »
А сега е обратното.

39
По-скоро на 280.

40
Всъщност направиха половин трамвай - 2402, който го довършиха в Чехия.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 499