Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 491
41
Разни / Re: Мобилните оператори
« on: 10.11.2023, 11:37:14 »
Скоростта не зависи толкова от "сериозната оптика", колкото от устройствата свързани в двата ѝ края. А цифрови релейки също могат да поддържат добри скорости. 5G мрежата в България все още е на много ниско ниво, колкото и да се фукат с нея.

42
Сдружение ГТИ / Re: Чавдар В1420
« on: 10.11.2023, 11:31:44 »
Заводът можеше да бъде спасен само с голяма външна инвестиция. Аквариумите през 90та бяха толкова актуални, колкото и 11Г5 и Икарус 280.

43
Газовите БМЦ бяха с две години гаранция. За 380 000 на автобус - толкова. Имат 10 годишна гаранция на антикорозионното и хидроизолационнното покритие.
Иначе все още се изпалща лизинг (до 2026та).

Договор

44
ССТ по замисъл беше част от уличната мрежа на София. В последствие стана тъй че вече е част от републиканската пътна мрежа. Че дори е част от АМ, въпреки че няма никаква вертикална маркировка по казуса. Разбира се управленският капацитет по онова време успя да се "подпише" успешно върху нея осакатявайки (почти) безвъзвратно източния и край.

45
Че дори и София - Враца. В момента директен влак е най-малкото конкуренетен на автомобил, а в някои случаи и по-бърз.

46
Имаше. Бяха към гръцки франчайз, който издъхна. Да видим новото колко ще издържи.

47
Това от години съществува при автобусния транспорт, където се доплаща от държавата намаленията за ученици, пенсионери и пр. Не е новост.

48
2508 и 2511 са спрени заради двигател. Малко им липсват разни детайли, но като цяло са цели. 2503 е с ПТП и никой не го е пипал от няколко месеца насам.

49
Самата буслента в момента е безамислена и леко извън Наредбата. По норматив буслента се организира при поне 15 возила на час. В момента са нула, а в бъдеще едва ли ще покрият нормата.

50
В интерес на истината 20, 21 и 22 се пълнят още от Лъвов мост. Аз също на няколко пъти съм ги ползвал от Сточна гара до Орландовци.
Иначе удълженото 26 беше за сметка на закриването на 87, което уж трябваше да се замести в някакъв момент от трамвай, но така и не направиха криви към Обеля. А за 27 е все тая дали е до гара Север или до метрото.

51
А защо 288 да не обръща просто на Винарово? На Окръжна няма къде. Обръщалото на тб3 е малко за 3 линии.
А тая зарядна станция къде ще я местят - в другото локално откъм Тех Парк ли?

Вероятно нищо няма да местят. И нищо чудно да пращат 73 по сокаците на Младост именно заради куцото място на зарядната станция.
Идеята за обръщане на 288 не е за болницата (неслучайно написах София прес), а по нереализираната идея за 73 през пътната връзка покрай Бриколаж.
Проблем за тази реализация би било че по този начин и в двата края става кръгов маршрут и няма място за почивка.

52
84 и 184 няма да имат достъп до зарядната на Техпарк. Тб 3 си е както досега.

Мястото на тази зарядна станция и без друго не е там. Сега би бил удобен момент да се измести и да се спре с глупостите.
Относно 288, далеч по-добър маршрут е до Окръжна болница (София прес) вместо Гео Милев.

... 84 и 184 ще стават обикновенни автобуси? ...

Обикновен -> обикновени.

53
Не е сигурно. Зависи от пътуващите и от целта на пътуването.
Ако влакът стига до Бургас за 4 часа, това е съизмеримо дори с автомобил, да не говорим за автобус.
В същото време към полет 45 минути като се сложи поне час предварително на летището, довозване и двата града до и от него и преминаването на проверки за сигурност, то времето пак става съизмеримо. Да не говорим ако има и по-голям ръчен багаж или куфар, тогава и цената става дебела.

54
Когато отпушат гара Пловдив към гара Тракия или гара Филипово.

55
Бързият и много вероятен отговор е защото са пуснали тролей. Де факто през онези следвоенни години трамвайната мрежа расте и е възможно да са решили че клонът е неефективен в този си вид.

56
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 01.11.2023, 18:48:25 »
4178 е приготвен за завода, в Красна поляна е. Щетите му са доста.

Въпросният вагон стои вече пети месец в двора на завода.

57
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 31.10.2023, 23:17:24 »
Като дежа вю. Предния път пак бяха толкова, при по-висока активност.

58
Все пак, има/имало е случай с дублирания. Например бул. “Васил Левски” и ул. “Васил Левски” (продължението на Солунска към Централна поща). Още в края на 90-те или началото на този век хитро прекръстиха улицата на “Дякон Игнатий”. При още едно дублиране, можеха да ползват и “Джингиби”…
Всъщност тази улица си се казва Васил Левски от царско време. След като прекръщават бул. Фердинанд, явно забравят за тази улица. Аз смятам че елегантно го отиграха с преименуването.


59
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 28.10.2023, 16:42:41 »
... А какво беше в о305г на последния ред....

Повечето О305 ги бракуваха на над 30 годишна възраст, като голяма част от експлоатацията им премина през тежки линии (когато нямаше метро) и през най-гладните години. Китайските ТНТМта вече са започнали да надуват веждите.

60
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 27.10.2023, 20:34:33 »
По мое скромно мнение не са толкова лоши. Със сигурност са в доста по-добро състояние, отколкото бяха зелените им събратя.

П.с 2163 се кърпи.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 491