1
Въжени линии / Re: Витоша
« on: Yesterday at 21:45:57 »
До обръщалата на Златните мостове и на Морени са общински пътищата, другите - на горското.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
От всичките младости най-много харесвам точно тази част на Младост 2. Има и малък парк.И в долната част има немалък парк "Сто години София", който е от Киприян почти до Балан. Колкото пъти ходя да хапна на "Нещо вкусно" се питам, докога ще се запази този зелен остров насред младостите. Младост-1 имаше значително по-малко късмет и някогашният остров между 125 СОУ и Йерусалим отдавна е презастроен.
Какви безобразия ще има при евентуална подмяна на Драгалевския лифт не може да се предвиди отсега, но едно е сигурно - подобни беззакония и унищожаване на защитени територии както по времето на бай Тошо или после на Банско през тъмните години на прехода днес няма как да бъдат допуснати, ако се случи повторение на тези неща ще плащаме милиони глоби на Европейския съюз докато сме живи, все пак сме подписали и сме се задължили да спазваме законите за опазване на защитени територии.Никой не говори за подобни беззакония, даже Цеко. Всъщност неговият зор беше да направи някаква мега ски зона в алпийската част, вкл. язовир за ски оръдията. Как това ще се случи между два резервата, вододайна зона и лавиноопасни склонове, друг въпрос. Витоша не може да е Кицбюел или даже Банско - няма такива терени. Колкото за довеждащите лифтове - Симеоновската кабинка да се резне само до плаца на Лалето, за да се пропъдят всички пешеходци от нея (горната станция е твърде неудобна и оттам стигането пеша до Алеко е доста трудно). Сигурно ще електрифицира кабинките, за да хване нощните ски.
Реално погледнатов Горубляне е изцяло ниско строителство. Аз там не знам откъде ще съберат пътникопоток за метростанцияНе е казано, че ще стане в близките 5 години. За мен е дискусионно дали диаметърът да се удължи директно към ИЕЦ или под Цветан Лазаров през Дружбите в посока изток. За по-нататък просто трябва да има перспектива за удължаване, а това удължаване може да е след 20-30 години. От другата страна, Линия 1 след БПС също трябва да се ориентира в източна посока вместо да забие завинаги в Симеоновския лифт. Дали оттам ще бъде удължена към Панчарево или към Герман и Лозен, пак може да е въпрос на 20-30 години.
позовавайки се и на заключението на вещото лице относно възможността за решаване на констатираните проблеми по съоръжението чрез ремонт /основен или текущ/"Сега остава вещото лице да си купи струг и да оправя необходимите резервни части.
За сега 10 и утре ще се движи до пл.Журналист . Разбира се ,до 15 ч. може да има ново нареждане.До 3.12. ще се движи до Журналист.
Нямаш никакво чувство за хумор, наистина. Това беше препратка към неудобствата, които ще се причинят, докато трае строежа, а той ще трае доста време, мръсотията, строителните огради, затворения път, закритите паркоместа и т.н.От двете страни на локалното между Димитър Моллов и Йерусалим има терени и се надявам да се направи байпас, както направиха до Александровска болница.
Също, на Стримон врътката на коловозното развитие е такава, че директното трасе от Кулата отива не към Солун, а към Драма и Александруполис.Стримонас е гара на линията Истанбул - Солун, строена през 19-ти век от Османската империя. През войните 1912-1919 нашите са строили жп линия по долината на Струма, но теснолинейна. Нормалнорелсовата връзка е строена през някакво временно затопляне на отношенията преди хунтата, т.е. 1968. Естествено, без намерение да стане част от еврокоридор, та да трябва да си местят гарата.
Доколкото знам, Левски е строен за Кремиковци.Да, така е. През годините са строени панелки за Кремиковци в различни квартали. Но, тъй като обитателите им си изкарваха договорите от 5 години в Кремиковци и после им даваха право да ги закупят, се налагаше постоянно строителство на нови и нови блокове, за да се привлекат работници за комбината.
този завод ако разчита само на един договор с БДЖ явно не е способен на оцелее.
„Селището“ ще е временно, въпросът е дали блокажът ще е постоянен.В смисъл - че локалното ще бъде затворено завинаги?
Вчера пък толкова ли не им стигна деня да разчистят трасето на трамвая?Ами защо не отиде в гората да разчистваш, вместо да мрънкявиш!
Румъния - Alstom
Първите влакове Alstom Coradia Lint 41 на TFC влязоха в търговска експлоатация и направиха първото движение по маршрута Bucharest Nord - Brașov.
Те ще се движат главно по метрополитните маршрути на Букурещ като Русе - Гюргево - Букурещ Север - летище Отопени, Букурещ Север - Плоещ, Букурещ Север - Росиори Север и др.
По маршрута Русе - Гюргево - Букурещ Север - Летище Отопени cor ще се движи от декември 2023 г. със завършването на работите по модернизацията на линията Гюргево - Комана - Букурещ Север
Alstom Coradia Lint 41 е локомотив, съставен от два вагона в дизелова или водородна версия (като първият водороден влак на френския производител, водородната версия скоро ще бъде видяна и в Румъния). Влакът разполага със 130 седящи места, от които 16 в първа класа.Като оборудване разполага с климатична инсталация, контакти (по един за 2 места), масички между седалките и система за информация на пътниците. Максималната скорост е 160 км/ч. На решетките отвътре можете също да намерите бутони "STOP" или диспенсери за хартиени билети.
От събота до сряда ,тм8 - Люлин 5 - Западен парк.Абсолютно недомислена схема. За 5 нощи при очаквани снеговалежи се изпращат трамваи в изолирана отсечка, за да обслужват безсмислена линия. Кой ще ходи от Люлин до Западен парк и оттам да чака заместващ автобус? А ако някой трамвай аварира, настава пълно мазало и се отваря работа на тежката техника на аварийците. По-добре да бяха пуснали автобус от Люлин 5 до МС Люлин. Това се отнася и за бъдещия основен ремонт на трасето по Стамболийски.
Тм10 - Хладилника - Зах.Фабрика.
8тм - Западен парк - площад Възраждане