14721
Идеи / Re: Връзка на метрото с наземния транспорт
« on: 23.02.2006, 15:16:06 »
В началото ориетрировъчно трябва да маркираме два етапа
Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.
Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.
Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.
Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.