Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 779
1
Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?

2
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Yesterday at 23:41:55 »

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 14:23:23 »
Предположих, че Милен е гледал заобикаляния преден инвентарен номер и затова е сметнал, че е пребоядисан, защото аз не го видях като пребоядисан днес, а видях и 3026.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 14:18:44 »
Ами видях ги и двата днес и 3023 и 3026, 3023 ми изглеждаше същия, хем го огледах внимателно и тогава си допълних мнението. Не бих го направил без да съм го видял на живо и вероятно защото мен ме интересуват отличителните визуални промени съм го пренебрегнал. Що се отнася до 3026 ето снимка от 20-ти август, очевидно преди по-малко от месец и преди пребоядисването:
3026-10 20.8.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: Yesterday at 05:48:44 »
Да, швейцарците са същинския „Биг брадър“ и зорко ни следят във всичко свързано с тези трамваи и са готови във всеки един момент да ни порицаят.

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 05:37:22 »
Ужас, 3026 ще стане следващият 3001 явно.

Що се отнася до 3023 тази сутрин го видях и не ми изглеждаше прясно пребоядисан. Не знам дали не си гледал заобикаляния преден инвентарен номер, муцуната му я пребоядисаха отдавна или пък наистина е пребоядисан, но не му личи.

7
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 10.09.2024, 05:29:13 »
Някой може ли да даде повече информация какво става с тези - базелските?
Дали са им малко облекчен режим за летните разписания просто, иначе си се движат по 8 и по 12 от време на време 667 виждам. Ще видим в понеделник дали нещо ще се промени.

8
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 07.09.2024, 09:38:29 »
А бонето къде е? Нямаше ли да им слагат на всички след ремонт.
Бонето е в каската, която виси на кормилото на мотора иначе знам какво искаше да кажеш.  :D

11
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 30.08.2024, 12:30:05 »
Структурен разпад вероятно, няма какво друго да е, двигателите им „Евро 3“ могат да трещят и вибрират, но поне не са омотани в софтуер, затова се явяват неразрушими за нашите стандарти.

12
Вертикалната сигнализация с пътни знаци Д1 са си там... Та дано наистина камерите да си бачкат и заслужителите закононарушители да са си получили заслуженото... :)
Да, но камерите бяха в края на бус лентата, а не можеше да се разбере къде е той, престрояването за десен завой по „Георги Раковски“ се правеше в последните метри, за да не нарушиш.

13
Осветлението по „Сливница“ между „Опълченска“ и „Христо Ботев“ е изключено, явно окабеляването е прекъснато във връзка с ремонтите на колекторите с изход към реката.
Проблемите с осветлението на „Скобелев“ и „Ал. Стамболийски“ си продължават. Не ги разрешиха и това си е.

14
В момента има кампания по подновяване, в „Люлин“ изрисуваха всичко от до, по „Сливница“ изгубената бус лента между „Лъвов мост“ и „Георги Раковски“ я възстановиха, до скоро беше абсурдно положението там, маркировката трябва да я търсиш със следово куче, но камерите пред Какадуто си записват.

15
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 29.08.2024, 15:48:40 »
От тези само 3704 и 3715 не съм виждал скоро, останалите ги засичах през последната седмица по 10 и 14. Като цяло по летни разписания няма нужда от тях.
3704 беше по 8 тази сутрин, движи се.

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 29.08.2024, 05:16:14 »
Да, точно. Вероятно има повече от един, но ми направи впечатление, че дупката не е запушена с нищо и седи грозно, но кой ли ти гледа вторите кабини.  :help:

По принцип те дойдоха с компютри с комбинирани функции, които на нас не ни вършеха работа. Те бяха по-големи, с размерите като на T6A2-SF. Поне на тези, които са първи вагони всички бяха сменени, но явно при вторите не са напълно.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 28.08.2024, 20:33:22 »
...
Защо е спряно използването при тях? Щото. Нямало е някога доставка, така или иначе на по-старите им братя вече не е работело, защо да го поддържаме.
...
Вместо това, е сложено едно просто волтметърче, с което се.следи ниското напрежение, в случаите, в които статичния преобразувател спре работа и напрежението започне да пада. :crazy:

Познати сюжети от практиката на трамвайния транспорт в София.

18
Конектата са едно от малките изключения автобуси, които не изглеждат невероятно скучно в един цвят от до без нищо друго. Будапещките Солариси като ги гледам на снимки са ми много скучни, нашите Тедоми също листата им дойдоха в идеално допълнение.

19
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 28.08.2024, 16:27:48 »
Предполагам, че тези скоростомери са с мехатично/аналогово свързване, не с електрическо и са по-трудни за възстановяване, затова и никой не се е занимавал, както при тролеите Икарус. Относно ползата от волтметрите, беше коментирано преди години и мисля, че общото мнение беше, че не са особено полезни, но нека ватманите да се изкажат.

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 28.08.2024, 16:04:33 »
Не съм съвсем сигурен, ако не се лъжа не всички скоростомери на Т6В5 работят, но никъде няма демонтирани. Това с демонтирането е патент на 1009-милиметровото междурелсие.

Pages: [1] 2 3 ... 779