Възстановяването на ултракондензаторите по 84/184 минава само през 1 зарядна станция на летището (може би заради временния статут на маршрута това не е направено досега). От друга страна новите тролеи не са подходящи, тъй като трасето без жици отгоре - през терминалите, Дружба, Окръжна болница чак до Винарово колело е твърде дълго спрямо трасето под жици. Отделно - второ закачане/откачане на Орлов мост-Гурко. Евентуална промяна на маршрута по Цветан Лазаров води до загуба на съществени връзки. Даваният упорито за пример 74 също не е подходящ поради двата разпокъсани участъка под жици. Най-подходящи изглеждат 309 и 310. ТБ5 не е подходящ за новите къси тролеи. Но примерно една нова ТБ15: Гурко-Цариградско-Йерусалим-Младост 2 - Младост 3 - Експериментален стои добре. В синхрон с ТБ5. Ако ще удължават ТБ8, по-добре от Лъвов мост до гарата.
Пък и късите Шкоди чукат 15 години, т.е. вече не са "нови". Добре е тролеите да се обновяват на стъпки, а не изведнъж да започнат да отпадат.
Освен това при движение с едновременно зареждане трябва да се отчете увеличената силно консумация. Може би ще трябва да се преработват ТИС, съответно да се искат по-големи мощности от електроснабдяване.