Между Орлов мост и Графа няма и трябва да се направят за сметка на широката тревна площ в средата - в пик блокадите на кръстовищата с Гурко и Графа са кошмарни.
Първо - моля админ да премести тези мнения в темата за 204 или в друга такава.
Второ - алтернативно решение на проблема:
Аз съм напълно против използването на зелени площи за допълнителни ленти по Евлоги Георгиев. Това е гасене на огън с бензин. Вместо това предлагам следния вариант:
Един или няколко от автобусите (204, 304, 76, 604) вместо да минават по маршрута М Стадиона - Евлоги Георгиев - М Орлов мост - Цариградско шосе да минават по следния маршрут:
М Стадиона - Драган Цанков - ТВ кула - Пейо Яворов - Цариградско шосе.
С такъв един маршрут ще се избегне натоварването на кръстовището на Орлов Мост, като в същото време се запазват връзките с метрото при М Стадиона.
Техническо изпълнение
Вариант 1 - в жълто на фигурата:
В посока бул България автобусите могат да ползват съществуващата спирка ул Граф Игнатиев. В посока Плиска автобусите да правят десен завой по бул Христо Смирненски, след това директно вляво и да спират на трамвайната спирка УАСГ. Оттам да се изгради десен завой за автобусите в посока Драган Цанков.
При този вариант единственото капиталовложение от страна на общината е в изграждането на десния завой от трамваите в посока Драган Цанков. Ще се спестят поне 2-3 минути от пътуването.
Вариант 2 - в оранжево на фигурата:
Успоредно на Драган Цанков, от северната страна, се изграждат две дублиращи платна само за автобусите с обособени спирки за директно прекачване от М Стадиона без пресичане! Платното може да е 200 метра и след това да се свързва обратно в Драган Цанков пред БФ на СУ или пред БНР.
При този вариант общината трябва да инвестира в изграждането на платната, спирките при М Стадиона и в сфетофарна уредба, регулираща излизането на автобусите от новото локално платно в посока ТВ кула.