Author Topic: Плевен  (Read 596742 times)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2000 on: 17.07.2023, 20:38:42 »
Няколко снимки от днес. Прави впечатление, че електробуси (аз видях 4) се движат по тролейбусни линии - не знам по каква причина.  :arrow:

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2001 on: 17.07.2023, 20:40:36 »
И още няколко  :arrow:

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2002 on: 24.07.2023, 08:24:52 »
Гледайки последната снимка ми идва малко екстравагантна идея -- обособяване на бус-лента по бул. Данаил Попов, ул. Димитър Константинов в участъка между ул. Гренадерска до училище Цветан Спасов, а защо не и до сградата на общината, като това естествено ще е за сметка на паркираните автомобили на платното. За да няма голям обществен отпор, общината трябва да предложи алтернативна възможност за паркиране, или да кажем времева валидност на бус-лентата само в пиковите часове (ПОН-ПЕТ, 6:30-8:30 и 16:30-18:30)
 


Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2004 on: 02.09.2023, 15:41:12 »

ПО-НИСКИ ЦЕНИ ПРИ ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННАТА БИЛЕТНА СИСТЕМА В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ НА ПЛЕВЕН ГЛАСУВАХА ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТНИЦИ
https://pleven.bg/bg/novini/po-niski-tseni-pri-polzvane-na-elektronnata-biletna-sistema-v-gradskiya-transport-na-pleven-glasuvaha-obshtinskite-savetnitsi

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2175
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #2005 on: 18.09.2023, 21:30:43 »
Няколко снимки от страхотната обиколка със съхраниения (днес учебен) тролейбус ЗиУ 9 по тролейбусните трасета на Плевен миналата събота. Огромни благодарности за организацията и приятелската атмосфера, която създаде BOBI MW и професионалното му каране! Машината е в чудесно състояние, показа добра скорост и безпроблемно справяне с наклони, а салонът е в голяма степен запазен в оригинален вид.  :fan:

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2006 on: 25.09.2023, 09:00:02 »
Вече знаете че фотоволтаичната централа в депо "Дружба" е в експлоатация.От 4 юли до 27 юли е произведена електроенергия 45MWh а за целият месец около 51MWh.За вътрешни нужди се използват около 200kWh на ден или за месеца около 4-5МWh или около 10% за вътрешни нужди в депото.Останалата електроенергия е за захранване на контактната мрежа.

Продължава и рехабилитацията на контактната мрежа където се сменят само морално остарелите шини.С препоръки на шофьорите се подменят първо най-належащите места.Нещата макар и бавно се случват просто трябват търпение

Всичките 14 електробуса са в експлоатация и при най-натоварените линии се приключват с 40% заряд.





Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 624
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Плевен
« Reply #2007 on: 25.09.2023, 20:55:21 »
Няколко снимки от страхотната обиколка със съхраниения (днес учебен) тролейбус ЗиУ 9 по тролейбусните трасета на Плевен миналата събота. Огромни благодарности за организацията и приятелската атмосфера, която създаде BOBI MW и професионалното му каране! Машината е в чудесно състояние, показа добра скорост и безпроблемно справяне с наклони, а салонът е в голяма степен запазен в оригинален вид.  :fan:

Много добре! Няма как да не отбележа – с оригиналните китеници даже.  :)

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1215
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2008 on: 26.09.2023, 13:34:58 »
Сменят се морално-остарелите шини, а изолацията между двата поляритета си остава същата, от 1985-7г., което освен, че е предпоставка за инциденти със КМ,  съществува и вероятност от нарушаване на изолацията и инциденти с токов удар.  :(

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2009 on: 27.09.2023, 18:00:15 »
Като се има в предвид със София тук в Плевен малко са ни ограничени финансовите ресурси за подмяна на всичко.Аз съм доволен и на това че са купени шини и не не се слагат където им скефне на бригада,а това че се изисква мнението на шофьорите или да съм по точен на няколко които имат виждане.След подмяна на всичко морално остаряло бих казал че средната скорост тролейбус-електробус ще е почти еднаква а с това ще се снижи и разхода на електроенергия,защото знаем че всяко излишно натискане на спирачният или ходов педал е разход и намаляване на производителността на самата машина,но да не влизам в подробности.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7000
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #2010 on: 27.09.2023, 18:07:02 »
Парафилните въжета и муфите за тях не са толкова скъпи - https://www.sibel.biz/upl_doc/Parafil%20Physical%20Properties%202008%20[BG]%20vers%201.pdf
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2011 on: 28.09.2023, 20:39:09 »
Посоченият от Вас линк не работи.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #2012 on: 28.09.2023, 21:21:59 »
Копирайте целия линк и го сложете в интернет-браузъра и ще се отвори.

Offline yaskata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2013 on: 30.09.2023, 21:38:01 »
Макар и две седмици по-късно и аз се включвам със снимки от екскурзията : )

Понеже сега няма как да кача всичко но ако на някой случайно му се гледа още ето линк към албума от Плевен  :):

https://www.flickr.com/photos/197618131@N08/albums/72177720311232685

DSC07317 by Yasen, on Flickr

DSC07310 by Yasen, on Flickr

DSC07429 by Yasen, on Flickr

DSC07426 by Yasen, on Flickr

DSC07432 by Yasen, on Flickr

DSC07357 by Yasen, on Flickr

DSC by Yasen, on Flickr

DSC07534 by Yasen, on Flickr

DSC07389 by Yasen, on Flickr

И изоставеното Зиу отвътре:

DSC07518 by Yasen, on Flickr




« Last Edit: 03.12.2023, 00:37:49 by yaskata »
Flickr акаунт за снимки на ГТ https://www.flickr.com/photos/198953132@N08

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2014 on: 01.10.2023, 06:24:20 »
Разгледах посоченият от Вас линк и никъде не видях цени.И пак казвам не можем да си позволим да сменяме всичко.Предоволни сме че се закупуват шини и се монтират,защото ако погледнем никой град не инвестират нищо в модернизация на контактна мрежа,камоли да се изисква мнения от шофьори.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3469
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #2015 on: 08.10.2023, 19:28:58 »
Тролейбус по линия №8  катастрофира в Плевен, има леко пострадали пътници:

https://dariknews.bg/regioni/pleven/trolejbus-katastrofira-v-pleven-ima-postradali-pytnici-2361947
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2175
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1328
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #2017 on: 27.01.2024, 23:31:47 »
  ^ Голям, няма -що!

Интересно ми беше тези фотоволтаици каква част от необходимата енергия ще задоволяват – сега поне стана ясно че това ще е едва 8 - 9% от цялото. С което едва ли цената на билета ще се задържи по -продължително, както се споменава в – 06:41 – което пък е разбираемо само за оправдаване на тези средствата. 

Но добре че беше ''Плама'' и междуправителственото споразумение ''Нефт - Желязо'', както и инициативния Комитет ''100 г Плевенска Епопея'' – Иначе как Плевен щеше да стигне дотук? Вярно, с последните средства надградиха, ама ако не беше преди това, щеше да е поредният град със закрит такъв транспорт.
Не прави чест на този изследовател, още повече на ''Героят от Плевен'', както е наречен управителят. А той пък срещал трудности още от 1985 г. (в репортажа 12:48) – стига нагаждачество! Още тогава ''Автостопанство - 3'', сега ''ТТ -П'' е планирано на загуба, поне го пише тук -там. С което се прави опит чрез внушения всичко да бъде политкоректно. А това е построено от надпланова дейност, с подобен износ на завода за Електрокари и не само, от доброволния труд на някои граждани, поне искрено желаещи това да се случи – къде точно са онези характерни трудности в обратните на тези и реални условия другаде?
По линия на ''Нефтохим'' е построена ''Плама'', която да разтовари част от НХК -то в Бургас. Но и да не се сблъска, както там, веднъж със замърсяването от тежките производства и втори път с набиращия обороти и също замърсяващ ГТ въздух, което също не е много лицеприятно поради факта че нея я няма! Защото пък от това следва и друг въпрос? – Как от цял свят само тук рафинерия може да е на загуба и т.н...
 Дори се стига, че оттук се разпределят всичките тролейбуси ЗиУ в градовете с Химическа промишленост за страната, това по линия на ''Нефта и Газа'', като част от въпросното споразумение.
Но от репортажа излиза че в Плевен са били някаква напълно автономна единица, която не признава втората половина на 80 -те, където и в редица други градове е положено също началото, но благодарение на куп условности, при които, никога нищо генерално не е зависило от въпросния ''герой'', ни се представя толкова политкоректно, за да не се разбира кое след кое и защо е дошло! Това е единственият запазил поста си оттогава не само в страната, ами в целия соц. лагер ръководител, преминал през толкова управления и епохи... което как се получава... През 2010 г, когато този транспорт висеше на косъм, с дублирането на линиите от автобусите на Ивкони, случайно някъде -нещо -някой да взе отношение... ели пък самият той?

Отделно нивото на този изследовател или е ниско, или спазват принципната договореност фактите да се премълчава, когато стане въпрос за тоталното отричане на близкото ни минало... Ето примерно – защо в другите градове не се получава 10:50 – 11:06 – не е ясно кое - от къде, а само риторика, навеждаща на хвалба - понеже говорим за сегашен резултат, при изсипиване на купища пари на едно място, като естествено за другаде да няма...   
 Друго – (11:10)  –  Защо в Източна Европа този транспорт е по -развит от Западна, където 1950 -1970 г.г. масово се затваря – въпрос без отговор! Разбира се всичките тези неща няма как да не са се знаели в професионалните среди, просто последна инстанция в случая е въпросната медията, която редактира всичко в спуснатите сегашни рамки.   
« Last Edit: 27.01.2024, 23:59:37 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3469
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #2018 on: 01.04.2024, 22:57:24 »
Кадри от юли 2004г., дело на Hans-Peter... Виждат се следните тб: 130, 148, 196.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #2019 on: 03.04.2024, 14:20:40 »
За едно огромно съжаление,а за някой може би и голяма радост музейният тролейбус който беше запазен за реставрация няма да бъде реставриран..Надявам се тези които са присъствали на екскурзия с учебният тролейбус да са останали доволни.За бъдеще повече екскурзии нямат да се провеждат.Искам бъда извинен за тези които са имали желание,а са нямали възможност да присъстват и са се надявали за бъдеще да има нови организации да присъстват.

С това се приключва една история на Плевен.