Не знам колко пъти се каза, че на всички съвременни и европейски, и китайски автобуси толкова - 7-8 години експлоатация, си им е заложено като ресурс. През толкова и ги подменят в нормалните държави. Нали иначе трябва да спрат производството? Мислите ли, че някой го е еня за крадливи вагабонти като нас, които уж че не могат през осем години да си позволят да обновяват парка, та са принудени да търсят някога някъде си изпърдели десетгодишни Цитаро или Интуро боклуци от Германия, Австрия, Франция, Швейцария и т.н. Никой, абсолютно никой производител не мисли за някогашно продаване и ползване втора и трета употреба. В Америка е друга работата, спор няма...Тука не е въпросът да купиш стар автобус с музейна стойност, да го възстановиш в оригинален вид, да го поддържаш и да организираш с него ретро пътувания и екскурзии с ентусиасти, мадами, деца и т.н. като в Брестовица, сдружението и т.н То и това е много скъпо....
Едно време тежките и натоварени линии, особено в София, почти всяка година ги подменяха с нови автобуси, вървеше и мандрата с редовни доставки на резервни части, ама тая свърши, спря кранчето преди 35 години. Сега само серсемлъка и мърлявщината при поддръжката и ремонтите не са се променили, абсолютно същите са си.