Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
https://stolica.bg/mestna-politika/dvuetazhniyat-avtobus-stava-regulyaren-prevoz-po-sofiiskite-ulitsiДалаверката с двуетажните пръчки в крайна сметка е минала....От ноември бърз рейс до от Ал. Невски до НИМ в почивни дни, от първи декември пак от Ал. Невски до Банкя и от гарата до летището.
Има ли някъде публична информация за въпросните автобуси?
цена между 15000-20000 евро, произведени 2006-2008г. и на около милион километра.
Щеше да помогне повече ако бяха CNG като се има предвид, че ще е азерска.Във Варна само съм се возил на двуетажни някъде по времето на производство на тези.Много са подходящи за брулене на кестени и махане на долни клони от дървета. Звукът също е приятен за пътниците -сяквш ще ти отнесат главата.
Разбира се, че не. Но заемат половината етаж долу…
Далаверата е ясна! После за пореден път ще се търсят линии, на които да пасне подвижния състав, който сме закупили ! Нещо нормално за СО в последните години.