Author Topic: Автобусни дискусии  (Read 580646 times)

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1159
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3420 on: 26.07.2023, 00:16:10 »
Понеже незнам дали темата за нощния транспорт е още заключена но да попитам нямаше ли да е по добре от нощния транспорт линия 901/Н1/ и линия 904/Н4/ да бяха поне обслужвани съответно от 111 и 204

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8050
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3421 on: 28.07.2023, 15:35:25 »
Понеже незнам дали темата за нощния транспорт е още заключена но да попитам нямаше ли да е по добре от нощния транспорт линия 901/Н1/ и линия 904/Н4/ да бяха поне обслужвани съответно от 111 и 204

Не е удачно - губи се общият възел за прекачване, нощните линии обслужват повече райони, също 111 е далеч от основните пътникопотоци нощем. :rolleyes:

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3422 on: 07.09.2023, 23:26:12 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?

Online Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 222
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3423 on: 07.09.2023, 23:36:42 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?
Аз се надявам да се сетят да поръчат нови съчленени за Автото, но за 73 трябва да помислят и за съчленени Хигери

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 980
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3424 on: 08.09.2023, 00:47:30 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?
Аз се надявам да се сетят да поръчат нови съчленени за Автото, но за 73 трябва да помислят и за съчленени Хигери
Или най-логичното - 73 да мине в Автото и доста от проблемите отпадат. Никой не се вълнува дали се обслужва от електрически, дизелов, или метанов автобус.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17204
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3425 on: 08.09.2023, 07:43:10 »
Общо взето, каквото направили направили… Всички вече са в предизборна кампания официално или неофициално… Поръчки и за самолети могат да пуснат, електоратът да се радва, че има…

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3426 on: 08.09.2023, 09:37:41 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?
Лично аз за електрически се съмнявам (въпреки, че нали имаше уж възможност за още 15 хигера по кредита, с който купиха първите 15). Метанови да ама пак резнаха Контрера и нищо няма да се случи. Всички само приказки обичаме транспорта ама сега преди избори нищо няма да направят.

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3427 on: 08.09.2023, 22:25:48 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?
Аз се надявам да се сетят да поръчат нови съчленени за Автото, но за 73 трябва да помислят и за съчленени Хигери
Или най-логичното - 73 да мине в Автото и доста от проблемите отпадат. Никой не се вълнува дали се обслужва от електрически, дизелов, или метанов автобус.

Не съм забелязал в СА да има излишък на нови МАН, или говорим за високоподови автобуси набор 2000 година?

Offline Tisho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 459
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3428 on: 11.09.2023, 22:12:48 »
Покрай поръчката на двуетажни се заговори за нови метанови и електрически, там има ли някакви изгледи да се случи нещо?
Аз се надявам да се сетят да поръчат нови съчленени за Автото, но за 73 трябва да помислят и за съчленени Хигери

Каква еволюция на тази линия!
Когато се преместих да живея в София през 2010, в кв.Славия, всеки ден се движех разглобен след пътуване с ужасните BMC като 8001, 8002 и т.н. по 73, докато беше на частника, до Гоце Делчев и около 75-80% паваж.
Сега стана приоритетна, удължена до Младост, обслужвана от електробуси и аха-аха съчленени возила, почти толкова натоварена, колкото и 76 и с връзки с метрото.  :rolleyes: :D
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10678
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3429 on: 13.09.2023, 20:34:31 »
Аз мисля че направиха грешка с обединението на 42 и 48. Според мен 42 може и да е с дълги автобуси до центъра на Банкя, а за Михайлово да са къси. Едно време 43 и 42 си бяха с Икаруси и имаше доста пътуващи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5158
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3430 on: 13.09.2023, 23:29:05 »
Едно време всичко беше с Икаруси. И аз мисля, независимо от метрото, че всички линии, които тогава бяха с Икаруси, и сега трябва да са със съчленени, ама чичо ти Благо на това му казва "съчленено изхвърляне".
По рейс и по жена не се тича!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8050
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3431 on: 14.09.2023, 07:26:43 »
Има линии като 79 и 108, 118 чийто пътникопоток е силно намалял, тъй като обслужват промишлени зони със затихващи функции или райони с намаляващо население. 119 вози едноцифрен брой пътници извън пик и подобни линии нямат вече нужда от съчленени автобуси въпреки, че са били с Икаруси.  :rolleyes:

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 277
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3432 on: 14.09.2023, 09:02:02 »
Не знам за кой пореден път го чета това твърдение за празни по 108, но може по почти всяко време да се качиш и да видиш, че дори и в съчленен доста често има обилно количество правостоящи, като имам наблюдения за почти цялата част на маршрута, по различно време и не знам как го виждаш този "намалял пътникопоток", като дори понякога и вечерно време си има доста хора...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8050
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3433 on: 14.09.2023, 09:28:20 »
83 е прекалено разреден и може би затова силно дублиращият 108 се пълни понякога. :rolleyes:

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 407
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3434 on: 14.09.2023, 10:31:17 »
И също не знам за 118 и 119 как го реши, че са полупразни като точно те двата обслужват най-многолюдния кв Ботунец в района и си се пълнят стабилно. В пиковите часове пък е ад с тези къси рейсове. 119 освен че влиза около блоковете в Ботунец обслужва и кв Челопечене като минава през центъра на квартала.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14960
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3435 on: 14.09.2023, 11:11:06 »
И също не знам за 118 и 119 как го реши, че са полупразни като точно те двата обслужват най-многолюдния кв Ботунец в района и си се пълнят стабилно. В пиковите часове пък е ад с тези къси рейсове. 119 освен че влиза около блоковете в Ботунец обслужва и кв Челопечене като минава през центъра на квартала.

Ами то точно от такива разсъждения като техните, че този и онзи автобус бил празен щото го видяли веднъж и нямало нужда от това и онова транспорта постоянно се орязва и губи пътници и персонал. То хората дето пътуват всеки ден със 108, 118 и др. на очите си ли да вярват или на това че някой веднъж видял.

То аз и метрото и 280 съм ги виждал в отделни моменти почти чисто празни, ама това значи ли че трябва да се движи само с един вагон или че 280 трябва да мине на малки Хайгери.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 899
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3436 on: 14.09.2023, 11:14:44 »
Ами как 118 няма да е пълен, като е през 1 час...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8050
    • View Profile
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3437 on: 14.09.2023, 12:49:48 »
Пълнят се в пик, останалото време  често са с едноцифрен брой пътници особено 118 след Ботунец. Допълнителна пикова кола определено е по-доброто решение и за двете линии. :rolleyes:

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 980
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3438 on: 14.09.2023, 16:48:25 »
Аз мисля че направиха грешка с обединението на 42 и 48. Според мен 42 може и да е с дълги автобуси до центъра на Банкя, а за Михайлово да са къси. Едно време 43 и 42 си бяха с Икаруси и имаше доста пътуващи.
То да беше само при тази промяна...Колко грешки направиха в последно време с обединяването и разделянето на някои линии.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17204
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Автобусни дискусии
« Reply #3439 on: 14.09.2023, 21:21:49 »
Съществен принос към правовия ред е великото предложение от бъдещия кандидат-кмет от герб и настоящ председателстващ СОС, да делегира от СОС на СА по тяхно усмотрение да разкрива автобусни линии. Трите предложени хикс линии ще се появят, ако СА намери автобуси и водачи и реши са ги разкрие, ако не намери, все едно СОС не ги е одобрило и няма да ги има…  :rolleyes:
« Last Edit: 14.09.2023, 22:10:31 by difian »