Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 168288 times)

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« on: 03.10.2006, 14:53:39 »
Доставка - 13.08.2006 г.: - 8 бр.

Инв. номер              Нов номер               Заводски номер            Брак, год.               

    807                        1801                 VAOJ020007L000353                                                               2019
    801                        1802                 VAOJ020001L000278                                                                      
    815                        1803                 VAOJ020015L000392                                                               2019                                             
    814                        1804                 VAOJ020014L000391             2019                               
    805                        1805                 VAOJ020005L000336                                                               2019
                                             
    816                        1806                 VAOJ020016L000393                                                                             
    802                        1807                 VAOJ020002L000287                                                               2019                                         
    810                        1808                 VAOJ020010L000359                                                               2019




ОБЩО: 8 бр.



Пак повдигам темата за машините от Инсбрук, че гледам в тази тема сме се поразговорили, последно беше, че има слагат Джи Пи Ес, дали има някакъв напредък с адаптирането им за Софийско ползване или ще се чака още месец, два?
« Last Edit: 28.04.2021, 23:24:52 by Emperor »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #1 on: 03.10.2006, 16:23:22 »
Още малко търпение. Около 15-20 дни. Ще има тържествено откриване с всичките му екстри, менчета с водица хапване и пийване. Както беше в доброто старо време...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4626
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #2 on: 03.10.2006, 17:04:34 »
Ами айде де. За 20 октомври да са на линия  B)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6442
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #3 on: 03.10.2006, 20:05:40 »
Бе те до Коледа да ги пуснат ще си хвърлям шапката :P

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #4 on: 03.10.2006, 20:30:41 »
Quote from: CKD
Още малко търпение. Около 15-20 дни. Ще има тържествено откриване с всичките му екстри, менчета с водица хапване и пийване. Както беше в доброто старо време...
кажи къде и кога и ще дойдем да ги полеем (и в 3те смисъла на думата )

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #5 on: 03.10.2006, 21:02:28 »
Вече са ги вкарали по халетата в депо "Левски" и работят усилено по тях.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #6 on: 03.10.2006, 23:37:26 »
Quote from: CKD
Вече са ги вкарали по халетата в депо "Левски" и работят усилено по тях.
а хапването и пийването не вярвам да е в халето , ти кажи за това, тролеите все ще ги видим  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13970
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #7 on: 03.10.2006, 23:38:58 »
Quote from: Repcho
а хапването и пийването не вярвам да е в халето , ти кажи за това, тролеите все ще ги видим  
Дано да е по-скоро, нямам търпение да ги видя новите тролеи  :P

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #8 on: 06.10.2006, 21:33:21 »
Новите тролейбуси отиваха в Искър нали?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13970
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #9 on: 07.10.2006, 11:36:49 »
Quote from: borosport
Новите тролейбуси отиваха в Искър нали?
Да, чакаме ги с нетърпение  

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4626
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #10 on: 07.10.2006, 19:48:08 »
ами то всички ги чакаме B)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #11 on: 21.05.2007, 16:36:21 »
1802 миналата седмица го удари гръм. Ремонтът ще струва 14 000 лв. Засега не е решено какво ще се прави с тролейбуса.
2708 преди няколко дни пристигна в Надежда от ОР.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #12 on: 10.06.2007, 22:22:52 »
След поразяването от гръм 1802 е бил възстановен с български статичен преобразувател. След три курса на линия отново е бил ударен от гръм и статичният е бастисан за втори път. Сега се очаква следващата му подмяна и нов гръмотевичен удар. Очевидно и защитата от пренапрежение е била неизправна. Да се надяваме че сега ще започнат от нея.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #13 on: 11.06.2007, 21:24:37 »
Дефакто напрежението в КМ се е повишило доста над нормалното. Поради същата причина изгърмяха набързо статичните преобразуватели на 2041-2057.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13970
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #14 on: 01.09.2007, 23:00:00 »
А какво става с 1802, кога ще го оправят най-после?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #15 on: 02.09.2007, 17:42:47 »
Quote from: ozzy
А какво става с 1802, кога ще го оправят най-после?

когато дойде румънски статичен, каквито слагат на чешките трамваи 2041-2057.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #16 on: 02.09.2007, 19:00:22 »
Това ще му е втория румънски статичен. А може би и трети но ние да не знаем.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #17 on: 02.09.2007, 21:36:54 »
Quote from: emo
когато дойде румънски статичен, каквито слагат на чешките трамваи 2041-2057.
[/size]
Да разбирам ли, че на чешките с оранжеви дръжки им слагат калпави части, и това ли обяснява по-шумната им работа от предната партида чешки?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #18 on: 03.09.2007, 11:18:06 »
Quote from: conecto


Да разбирам ли, че на чешките с оранжеви дръжки им слагат калпави части, и това ли обяснява по-шумната им работа от предната партида чешки?


Хахахаха. На тези имам чувството, че им слагат и чаркове от някои бунища за вторични суровини.
Нямам впечатление да са по-шумни, обаче се скапват много по-често. И то повреда  "Няма ход" без никакво предупреждение и трамваят остава на място. А тези трамваи май вече не трябва да минават през мивка, защото вечено ще влезне някъде вода и ще блокира трамвая.

А на 1802 ще му слагат трети или четвърти статичен, ама мисля, че предните не са били румънски. Във всеки случай този тролей има проблем с някакво съпротивление, което не поема ударите от близкоминйаващи гръмотевици, а ги поема статичният, който изгаря.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7397
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #19 on: 03.09.2007, 12:41:56 »
Е точно това е че няма никаква защита - както и начешките трамваи веднага се шунтираха защитите за повишаване на напрежението в КМ. Точно поради тази причина им гърмяха статичните а от там губеха ход и падаха магнетите. Иначе на 1802 със сигурност след като изгърмя оригиналния статичен се сложи румънски.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите