Наръчник на раздела за снимки
Вчера са разделили 4132+4116 и 4130+4104, за сметка на това са закачили 4130+4132 в титулярния състав. 4111 е спрян за колооси и вчера в депото е имало състав 4103+4104.
Добавка 4111+4105, днес за кратко на линия са били 4131+4133, но са били прибрани поради проблем, сега 4101 е спреният.
Quote from: AGENT 006 on 31.07.2023, 18:20:58Имат недостиг на състави. Т6В5 са 37, 4107 във всеки случай остава свободен, защото е с трети педал и на него се обучават нови ватмани, но 4117 го възстановиха много зле в депо „Искър“ след катастрофата от 23-ти януари 2020 г., в момента е, по думите на мой познат ватман, с крив редуктор и не се очаква да се появи отново скоро, с върналите се от основен ремонт, които още не са приведени в движение и тези, които още са в „Трамкар“, както и ригулярните ремонти на колооси, мотор-вентилатори и подобни и ето го недостигът.Какъв е този “трети педал” и за какво служи? Досега не бях чувал, че е различен спрямо другите трамваи от модела, освен че се използва за учебен.
Имат недостиг на състави. Т6В5 са 37, 4107 във всеки случай остава свободен, защото е с трети педал и на него се обучават нови ватмани, но 4117 го възстановиха много зле в депо „Искър“ след катастрофата от 23-ти януари 2020 г., в момента е, по думите на мой познат ватман, с крив редуктор и не се очаква да се появи отново скоро, с върналите се от основен ремонт, които още не са приведени в движение и тези, които още са в „Трамкар“, както и ригулярните ремонти на колооси, мотор-вентилатори и подобни и ето го недостигът.