Нали не мислиш, че масово бяха поддържани и обгрижвани като вашия 0 305? Бракуваха ги на по 30 години след като преди това, поне последните 7-8 не спряха да заваряват и кърпят това-онова по ходовата част, като непрекъснато едно заварят, друго цъфне и така до безкрай. Отделно още 95та година вече имаше екземпляри, чийто двигател беше почнал да реве като мечка. Въобще цялата ситуация ми напомня дизеловите локомотиви 04, които още през 80те така ревяха, че очакваш всеки момент двигателите да се разхвърчат, а през 90те да не говорим. Но там ние сме си ги съсипали още нови, след като са ги ползвали за товарни влакове при махането на парните локомотиви. Емил Стрезов е обикалял с тях през 60те и твърди, че са били изключително тихи като нови. Та някои от тях, също с много кърпене, изкараха по 37 години при 25 години заложена норма....Иначе 0 305 се оказа, че като нови не са изнасяни много извън Германия. Продавани са в Швейцария, основно в Цюрих, с трета малка врата, в Кувейт (където Икарусите са били много повече), по една-две партиди в Алжир, Саудидска Арабия и Перу. Във Франция, Австралия, Нова Зеландия и Хонг Конг (двуетажни) са си правели техни каросерии върху тази основа. 0 305 Г пък го е имало само в Швейцария, пак с малка задна врата, както и във Франция с тяхна каросерия. 0 405 пък съвсем рядко са изнасяни нови, пак основно в Швейцария, има една партида за Ташкент и в Гърция с тяхна, солунска Елво каросерия.В Испания са правели други каросерии за тях си, за Сингапур и Нова Зеландия...