Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1428, 2500-2519, 3400-3411, 7041-7171 нечетни)  (Read 158404 times)

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 247
    • View Profile
1411 и 1416 като ги гледам лошо ми става... изглеждат доста разграбени

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3262
    • View Profile
1416 е бита карта ще си ходи
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1509
    • View Profile
    • Email
1416 си се очертава новия 1557...
2502 го няма от суматия време също. Гледам титулярите му карат други рейсове.
В Дружба 3401 беше с ПТП и 3404 беше за скорости. И двата вече са обратно на линия.
над 6000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3352
  • ČKD
    • View Profile
Браво, Земляне къртят! Аз пък няколко пъти вече се возя на Малашевско БМЦ и Ютонг, стегнати и чисти вътре. Явно в Земляне толкова си могат, всичките са за трудовата борса. :help:

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1191
    • View Profile
    • Email
Браво, Земляне къртят! Аз пък няколко пъти вече се возя на Малашевско БМЦ и Ютонг, стегнати и чисти вътре. Явно в Земляне толкова си могат, всичките са за трудовата борса. :help:
Начело с директора Косерков

Offline andrey

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 78
    • View Profile
Дайте публичност в медиите

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1509
    • View Profile
    • Email
Да добавя и 3403, който е с ПТП, извършвайки курс като персонална?, но е с немалки щети и надали ще стане скоро. По-вероятно ми звучи да стане донор на 3402.
над 6000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 962
    • View Profile
Дайте публичност в медиите

Наскоро мернах тази статия https://fakti.bg/bulgaria/830583-ekspert-avtotransportat-v-sofia-varvi-kam-kolaps

Дори се споменява за "плаца на смъртта" в  гараж Земляне.
А положението с покриването и редовността на разписанията изглежда става все по-трудно, поради големия брой аварирали автобуси.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Всички тези неща са напълно известни. Столична община трябваше да подкрепи транспортните оператори след ударната инфлация последвала пандемията, но това не се случи. Преди инфлацията, дори по време на пандемията нямаше такова нещо като да се държат автобуси в изчакване на ремонти с месеци или дори близо година, а след това в „Малашевци“ това явление стана ежедневие - 2162, 2165, 2506 и други подобни случаи, да не говорим, че на старите автобуси толкова им трябва, за да се сринат и виждаме какво се случва, но ако тяхното положение е скандално, то какво да кажем за нещата, които коментираме в тази тема например, а на фона на 3402, който не е в движение от есента на 2021 г. и не е ясно какво е останало от него въобще, 1416 си е направо новобранец.
« Last Edit: 09.11.2023, 19:22:57 by AGENT 006 »
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
Всички тези неща са напълно известни.
На нас. Колко хора извън транспортните фенове знаят за това? Ако това се появи в някоя телезивия, може би ще вземат да се размърдат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Трябва да го направят по правилния начин. От чуждоугодничество нашите журналисти в огромна степен са забравили какво означава да разследваш. Ако трябва да потърсят контакт с някой от нас ако смятат, че се нуждаят от чужда помощ, освен това трябва да са наясно, че състоянието на подвижния състав е тема за цяло предаване и за разпит на повече от едно вещо лице, а не само за един обикновен репортаж. Аз дебатиране и задаване на неудобни въпроси за проблемите на София тези избори не видях, говореше се преди всичко за порционирането на властта.
« Last Edit: 09.11.2023, 21:23:35 by AGENT 006 »
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 962
    • View Profile
Журналистите какво се очаква да направят? Те не могат да направят финансов одит на ЦГМ.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Какви са тези новобрански въпроси? Би следвало да знаеш, че ЦГМ нямат нищо общо с оперативните дейности на транспортните оператори. Могат да се зададат и разследват правилните въпроси като колко са се повишили разходите на СА от края на 2021 г. насам и как са били подкрепени от Столична община, да се потърсят повече мнения относно изброените модели автобуси и т.н.

Между другото Просити в гаранция ли са още?
« Last Edit: 10.11.2023, 08:56:23 by AGENT 006 »
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1001
    • View Profile
Между другото Просити в гаранция ли са още?
Ако са с 5 години гаранция, то тя тъкмо е изтекла, а може да са имали алтернативна гаранция на пробег, който да е бил доста занижен и да е изтекла гаранцията рано рано.
Иначе от началото всички си знаехме, че бмц няма да са стока, защото си имаме опит с тях. Всички очаквахме, че ще се скапят и накрая се изненадваме, че се скапват. Май китайските се оказаха по-държеливи, а тях ги бяхме отписали отрано. Вече сме отписали няколко бройки бмц, дано не се налага още да отписваме, а дано и повече не вземаме от тези автобуси. Пък ще видим какво направи новата управа. Ще се наложи да се закупят автобуси втора ръка, защото както е тръгнало май наистина е трагично положението. Дано поне тези автобуси 2ра ръка са качествени.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10823
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Газовите БМЦ бяха с две години гаранция. За 380 000 на автобус - толкова. Имат 10 годишна гаранция на антикорозионното и хидроизолационнното покритие.
Иначе все още се изпалща лизинг (до 2026та).

Договор
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
Както вече съм казвал - замисъла на тия БМЦ-та е да изкарат един лизинг или концесия 6-7 години, и след това да идват нови, не са създадени с мисълта да карат по 30 години като О 405, и това не е никак лошо да се подменя по-често подвижния състав, само че замисъла на СО е различен - да минат веднъж тънко и да ги търкалят без поддръжка докато не започнат да изпадат чаркове от тях. И като гоорим за изпадане на чаркове - оня ден се возих по 111 ама не видях кой номер беше - от предницата при всяка неравност се чуваха звучи сякаш наистина ще изпадне нещо всеки момент. И дали е невероятно или не чак толкова - Ютонг наистина са по-солидно изработени, усещането за кашкавален автобус не е толкова силно изразено. БМЦ са настъпили яко и в Италия и Полша, че даже в Испания и клиентелата им е основно частни оператори с концесионни договори, един от частниците, обслужващи линии в системата на пражката интегрирана "доправа" също е закупил такива, което си говори красноречиво, какъв е таргетът им.
« Last Edit: 10.11.2023, 11:57:08 by bagercho »

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 962
    • View Profile
То ако става въпрос за тропане от предницата, еми нормално е за тия километри да са се разтропали. Мановете на същата възраст да не би да не тропат като луди и те. Иначе аз като пътник имам наблюдения с малашевските БМЦ-та и въобще не ми се виждат лоши автобуси, единствено на някои избива ръжда на едни конкретни места в салона.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
111 минава през много груби и неподдържани настилки в лошо състояние, 72 не толкова. По 72 зле е от „Пенчо Славейков“ и „Витоша“ до „Орлов мост“, старата част на „Възкресение“ с паветата и надлез „Подуяне“, но със 111 положението е доста сериозно, има много разбити участъци в „Люлин“, разбира се старото околовръстно, онзи участък, където се минава в локалното на „Никола Петков“ покрай „Карпузица“, стария „Сахаров“ и сигурно има и още.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
То като цяло май няма друга линия в София, на която возилата да се амортизират толкова бързо освен 260 може би. Освен разбитите трасета имаме и фактора натовареност.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8283
    • View Profile
260 в момента е силно претоварен заради епопеята с трамвайното трасе по Цар Борис III. След като пуснат ТМ 4 и 5 по новото обособено трасе пътникопотокът на 260 ще стане по-умерен, особено при по-стегнато разписание на трамваите. :rolleyes: