Колко наивно изглежда Частникът по релсите да е конкуренция не на този който върви по тях, а видите ли не автобусите... И разбира се милион аргументи - за които пряко и косвено значение, причина и следствие - не съществуват. Тоест ще махнем досегашните, за да настаним тези и така ще създадем забележете - пряка конкуренция на автобусите... сякаш и те се движат по релсите. Тогава да добавим и споделените пътувания... трансферите по летищата... или всичко може би що е на гуми – не се заблуждавайте с това!
Края на 90 -те, когато този форум го нямаше, но вероятно някои от членове му са водили съзнателен живот, защо ли не помнят как тогава под същите мотиви, но този път за автобусните превози, започнаха първо да дублират часовете на тръгване, тогава така се създаваше конкуренция... Същевременно за едните контрол нямаше, а за другите по цялата верига се чудиха как да го съсипят, за да може към днешният момент да се дава за пример, точно този епизод от филма, колко лошо е едното и как благотворно е другото...
Аз смятам, че поне в началото частникът трябва да е задължен да не пипа влаковете на БДЖ, а да си пуска свои в часове, различни от тези на БДЖ. Това за да се провери дали реално може да му се има доверие и да не се разиграе сценарият на пловдивския ГТ.
Точно както с масовата приватизация в началото. Или може би с контролния й орган, за след този период, който уж трябваше да следи точно договорите... Така нищо под слънцето или ''топлата вода'', филмът е същият, участници други.
Чета,чета и тамън да ти кажа НАЗДРАВЕ и виждам часа на коментара и млъквам, защото ще си изкарам наказание !
Какво предлага БДЖ: Отиваш на селската спирка и не знаеш влак ще имали въобще, и ако има кога ли ще дойде! Разписания , като че ли нарочно изготвени така, че да изгонят хората на автобусите...То и служителите му редовно те пращат на тях като речеш да се оплачеш от нещо ! Липса на каквато и да е мотивация да си вършат съвестно работата ! Девиза е : Пътниците създават само проблеми и по-добре да ги няма ! Боба и леба са гарантирани от държавата! Стотици милиони всяка година се наливат в тая бездънна яма като дори един министър беше сметнал, че превозения брой пътници за тези пари ще е по-евтина да им организират транспорт персонален с таксита ! Тези порочни практики не могат ли да бъдат излекувани чрез конкуренция то по добре БДЖ ПП да изчезне от лицето на земята ! Преди години така се наливаха пари в Кремиковци само и само да не спре работа и , когато неминуемо това се случи дойде ли края на света ? Не! Дори работниците му живеят по-добре сега и взе да се вижда през въздуха на София!
..., а за казармата ме излъга!
Тоест, тръгвам като пътник по тази линия и още от София закъснения... защо ли? На Ихтиман уж не спира, ама питам кондуктора, той само ме погледна... На Костенец стои повече, докато не дойде друг, а линията двойна... около Пловдив да не говорим, но се озовах в Димитровград... А оттам до Ст. Загора пък стана пътнически, а оня мухлю - кондуторът ме излъга че бил бърз. Не издържах -
бам два тупаника набързо, за дето го спира на всяка гара, че се оглежда отгоре на това, дали няма още да се качат...
...Този прочит май ми предлагаш, като за малцинствата, вместо да видиш как приблизително по едно и също време започнаха всички тези неотложни ремонти - не за друго, ами за да направят така, че горното да е единственото правилно и вярно когато вече няма какво да се направи...
... Не, но не е важно в случая дали те лъжа или не, важното е сам не го правиш...