Конкретно за трите (реално 4) светофара по Стамболийски - с Одрин, с Иван Иванов (2) и с Димитър Петков, ситуацията е... странна.
На кръстовището с Одрин - понякога прекъсва трамвайната фаза и държи до 30 секунди само автомобилите, но никога не можеш да знаеш 3 или 30 ще са секундите, винаги е различно. Понякога пък обратното, прекъсва автомобилната фаза и задържа трамвайната, и по същата логика може да я държи 3, може и 30. И тая шизофрения няма някаква зависимост, било то от трафик, било то от част на денонощието.
Същата история е с Иван Иванов - трамвайната фаза може да бъде прекъсната преди автомобилната, след автомобилната, по време на автомобилната. Може първо да бъде прекъсната на втория светофар, друг път на първия, трети път едновременно и двете. И пак никаква закономерност. На Димитър Петков пък е тотално безумие, защото когато Стамболийски е натоварен като направление, фазата за автомобили/трамваи е къса и с продължително забранено (за да се затапва още повече Стамболийски), като през това време, примерно минута и половина, от Димитър Петков и един автомобил да не се появи. И обратното, когато Стамболийски не е натоварен, е почти през цялото време отворен като направление, докато по Димитър Петков се гъчкат коли като шпроти...

И това наблюдение е от поне година, ако не и две, и го няма абсолютно никъде другаде из града.