1
Идеи / Re: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин
« on: 07.03.2025, 16:47:45 »......
Варианта до кв.Иван Вазов означава че ще се движи по Христо Ботев вместо до Съдебната палата.
Реално се губи само една спирка - тази на Съдебната палата.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
......
Варианта до кв.Иван Вазов означава че ще се движи по Христо Ботев вместо до Съдебната палата.
Това ми показа към 11,49 ч. А83 и А111 вървяха по Сливница. А83 завъртя на паркинга на Метро и се върна. А111 на пътния възел за Божурище.Мисля, че точно там е сервизът на МАН.
Това възможно ли е?
Не можеш да осъдиш някой за това, че е паркирал неправилно и в негово отсъствие някой е сгазен. .....
Няма нужда частен международен влак да вози пътници вътре из страната, избягва се спиране на много гари което пък от своя страна спестява време, Относно вагоните стигаме до същото че се губи време, идеята е един състав да вози пътниците от първа до последна гара с минимални спирания.
Дойде време за 2024.Тази година пуснаха двуетажните Х43 от Александър Невски до Станция Банкя. Беше отново открита линия Х50 от Александър Невски до Парк Враня. 3 беше удължен от Гео Милев до ул.Гурко. Тм 3 беше променен вместо до Орландовци до гара Север, после пак върнат до Орландовци. 413 беше временно удължен от централна гара до гара Север, тм 27 от надлез Надежда до гара Север, 29 от Илиенци до гара Север, тм 1 от централна гара до гара Север. Във връзка с ремонта по Опълченска тб 7 е с временно трасе през Лъвов мост, ст.гара, СУ, попа и през Нансен по маршрута си, тб 5 е скъсен до Руски паметник, а във връзка със строежа на М3 до Окръжна болница, тб 1 е променен до жк Борово, после скъсен до ВМА, тб 11 удължен от ст.гара до Надлез Надежда, Електробуси 74 и 60 променени през Царица Йоанна, Христо Ботев, ц.гара до Надлез Надежда, 86 известно време в посока Малашевци минаваше по Мария Луиза, после възстановен по Опълченска, 77 и 82 известно време обръщаха на ц.гара, после поне засега временно възстановени по Х.Ботев, Сливница, Опълченска. Във връзка с новия пробив на Рожен тм 11 е скъсен до СТЗ, а тм 12 е до Връбница. Електробус 73 във връзка със строежа на М3 е удължен временно до Младост 2, на връщане към Овча Купел минава през вътрешността на Младост 1. 9 във връзка със строежа на М3 е променен и минава вместо по Гео Милев по Шипченски проход. 63 е скъсен до Бояна обръщалото, вследствие възстановен събота и неделя до Златните мостове. Открита нова линия 61 НДК - Златни мостове. Тм 4,5,11 възстановени до Княжево и Н.Петков. Авт 20 въстановен по Чепинско шосе. Открити тм 15 Витоша - Бъкстон, тм 21 Опълченска - Гео Милев. 64, 66, 68, 98 продължават да обикалят по други улички в Драгалевци цялата година. Откриха 288 Витоша - Гео Милев.
Перник вече е станал квартал на София. Да живееш в Перник и да ркботиш в ркйона на Врана или Летището - зависи колко време отнема маршрутът Струма-Западна дъга-Северна тангента-Източна тангента-Тракия, ако си с кола. Перник става ако работиш в Люлин или Надежда. Ако си без кола, ставаш рано за да хванеш влака до Горна баня, и оттам с метрото до месторабота.
След като сме тръннали да обсъждаме заселването в околностите на София, препоръчвате ли Бистрица, Железница, Лозен, Казичане? Как е ако имаш кола? А ако нямаш? Казичане май се води квартал на София.
Тоя еднократен влак е само за поддържане на лиценза. Вагоните може и да са под наем. Пристигнаха буквално преди няколко дни и Пимк сигурно веднага са пуснали заявка за назначаване на влака. Догодина по същото време ще пуснат още един такъв влак и така докато чакат готова нова линия.
Не са първият превозвач, който през първите си години съществуване у нас има по един-два влака годишно само за поддържане на лиценз.
Тук възниква въпрос: в обратна посока 9646 от Силистра го дават само до Горна Оряховица. Значи ли това, че не вози директни вагони (спални и обикновени), които се закачат към влак 2626 на Горна Оряховица?Влакът е до Горна Оряховица, вагоните продължават с друг влак. Системата не знае, че има вагони (вероятно няма изобщо такава опция) и ги тълкува като различни влакове с връзка.
Само че през 1982 г. всички мачове в четвъртфиналните групи се играха честно. В едната Франция нямаше конкуренция. В другата в последния мач СССР трябваше да бие Полша, за да се класира, но Полша удържа нулевото равенство. В третата група Италия и Бразилия играха на живот и смърт кой да се класира, и двата си бяха били гледащия Аржентина. В четвърта група Германия си би Испания 2-0 и си се класира. Испания и Англия се самоунищожиха, завършвайки 0-0 помежду си, но Испания при победа над Германия щеше да се класира. Така че интригата си беше пълна в последния мач.
И беше по-скоро ФРГ. ГФР не се използваше през 80-те.
…
8. Зап.Парк - Орландовци
…
https://www.dunavmost.com/novini/patnitsi-polozhenieto-v-bdzh-ne-e-haos-a-ad#
От мухата - слон стана. Просто трябваше всички влакове да са от-до гара Север, а от там пътниците да ползват ГТ - с трамваи на 5 минути, няма да има нужда от каквато и да е синхронизация.
Вариант е и 1 като се чудят какво да го правят да го пратят до Орландовци. И без друго това удължение до надлез Надежда е без особен смисъл
ЦГМ:Quote🌐В момента обновяваме нашия уебсайт, за да можем да ви предложим по-добра онлайн услуга.
👉Във връзка с това, част от функционалностите на сайта ще бъдат временно недостъпни.
🧑💻Работим активно, за да ги пуснем скоро с нов и по-удобен интерфейс.
🙏Молим за вашето търпение!