Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - borosport

Pages: 1 ... 183 184 [185] 186 187
3681
Няма смисъл.Колкото повече им се пречи,толкова по-изобретателни ще стават.Трябва сами да проумеят, че не е правилно или на място да ги санкционираш за да има ефект.Примерно като видиш някое пишлеме да драска взимаш му маркера и му надраскваш и ит нещо или му плясваш едно шамарче за урок.
 Колкото до децата на мутрите, те едва ли се возят с градския транспорт

3682
Понякога се получава, че примерно пише 5 мин. след това 6 и после пак 5.
 Освен това как ще обясниш тогава, че показва намаляване на времето.Примерно ако показваше само по разписание щеше да си пише 3 мин. докато не дойде автобуса, а те намаляват на 2, 1 и спира да показва линията докато колата не напусне спирката.Според мен има връзка между разстояние и скорост.

3683
Маршрутни таксита / Маршрутка #35
« on: 16.02.2006, 23:29:46 »
Вярно е :lol:

3684
Маршрутни таксита / Маршрутка #35
« on: 16.02.2006, 19:43:00 »
Какво ще кажете за тази линия?Една от най-дългите е и обслужва доста голямо натоварване и минава през центъра на София.Бусчетата не са последна мода, но се движат добре въпреки огромното натоварване.Според мен е доста рентабилна.

3685
Съгласен съм с теб.И на мен ми се е случвало не веднъж да се тъпча като в консерва, а някой не успяват и да се качат,защото не са предвидени за извънредно повече хора(примерно група ученици).

3686
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 16.02.2006, 19:08:24 »
АЗ мога да кажа, че въпреки възрастта си тролеите Икарус се справят завидно добре в сравнение с братята автобуси от същата марка.Макар и доста поостарели са си доста добре въпреки че има и доста екземпляри които будят съжаление като ги видиш.Все пак са си доста мощни,имат и много добро ускорение.Не съм сигурен,но нямат ли някакво ограничение на скоростта?

3687
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.02.2006, 18:59:56 »
Quote from: Repcho
О345Г като машина е по добър от Конектото по някокло неща-
1.кабината е отделена по добре-не знам дали знаете но тази бялата плоскост при О345Г дето е до шофера(там сега е залепен правилника при наличието на ТВ)са слагани в България-там е имало дупка и в БГ са сложили тези плоскости.
2.Освен това О345Г са дошли с автомат за продаване на билети който е бил сложен на поставката вдясно от водача(сега там обикновено е АКРУ-то), в софийските гаражи тези автомати са махнати.
3.Но основното предимство на О345Г е по хубавата скоростна кутия-ЗФ, докато на Конекто е ВОИТ, а тя е по прецакана  

Единственото предимство на Конекто са по хубавите седалки както и по доброто салонно осветление+фаровете за мъгла.Те имат и воден филтър за въздуха в салона,но той не се пуска(за повече инфо това в издутината на задния ляв ъгъл на рейса)

 А аз се чудех за какво е тази поставка при 0 345 Г и онзи "шкаф" отзад на КОНЕКТО.
 Иначе КайзерКар и късите Конектота са си с меки седалки както и  единичните 0 345. Само дето 0 345 нямат колонки за радио
Иначе късите КОНЕКТО май нямат въздушен филтър, защото при тях липсва издутина отзад или е някъде другаде.Обаче за тези автобуси мога да кажа, че са със най-голямо ускорение от всички други.

3688
Ми по-принци нали водачите трябва да се стремят да са по разписание.Все пак си мисля, че системата щеше да е по-гъвкава ако се пресмяташе в реално време разстоянието към скоростта и се зиписваше с точност до минута, но сигурно щеше да им е доста по-скъпо.Пък и не виждам да пречи е сегашния вариант все пак отклоненията са до 1-2 минути освен ако няма някоя катастрофа.

3689
Архивирани теми / София 2014
« on: 16.02.2006, 18:43:52 »
Значи от комисията която оценява ще гледат с какво разполагаме в момента, а не какво мислим да строим.Това ще е предимство за нас, защото имаме изградени съоражения за разлика от екзотичните дестинации(Сочи примерно).
 Нашите предимства са курортите Банско и Боровец, а също и София заради близостта си до тях, а също и за НДК,който е един от най-големите конгресни центрове в света.Освен това в София може да се разположат залите с ледените пързалки.

3690
Дето се вика Одобрявам. А за мангалите не се притеснявайте.При положение, че има постоянно кондуктор не вярвам да се бутат много да се качват пък и кондуктора веднага може да звънне на колегите от контрол по транспорта и да оправят циганьорите набързо.Пък и как виждате на мен да ми иска пари за билет и да прескочи циганьора отсреща.Еми няма да стане.
 Пък и може и няколко скина да пуснат ама от тия по-едричките не тия вейки дето се правят на скинари и циганите ще почнат да си купуват билети

3691
Вашето мнение / Under construction...
« on: 16.02.2006, 18:11:50 »
Ако пък не стигне ще потърсим някой по-щедър хост

3692
Жалко, че няма на прототипите снимки.

3693
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.02.2006, 18:25:09 »
Май единствената разлика е в салона(има едни колонки и нищо друго по-специално), а отвън едни ксенонови фарове.Друга разлика съществена аз не виждам толкова важна.А и досега където и да гледам модела се води 0 345/Conecto.

3694
А сещате ли се след футболен мач какво ще стане ако има въртележки? Сигурно от титаниева сплав трябва да ги правят за да издържат .Въобще е недомислица да не говорим за простотията за отчитане на време, а не на зиминато разстояние.Смятайте какво ще става по Евлоги Георгиев с цената.

3695
Аз лично освен ОК друга фирма не ползвам, а колкото до цената не виждам как ще се променя освен в увеличение

3696
Това е много обро начинание.При положение, че общината няма пари трябва да се стимулират фирмите да инвестират в инфраструктурата.

3697
Архивирани теми / София 2014
« on: 13.02.2006, 19:36:06 »
Кмета може да иска и писта в центъра на СОфия обаче това е невъзможно.При положение, че има готови съоражения и по-добри условия в Банско и Боровец е напълно ясно, че там трябва да са дисциплините,а на Витоша каквото остане и за каквото има условия.
Не може да е каквото му се прище на кмета, а за каквото има условия.
 А за колко пари е кандидатурата на Сочи. 20 милиарда?

3698
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 07.02.2006, 17:41:36 »
Явно това, че има прекалено малко стълбове го прави опасен и е причина за инцидентите.Според мен ако решат да го пуснат трябва да се реконструира основно и само стациите да остана, а всичко друго да се подмени.

3699
Супер са снимките,но са с нечовешка резолюция

3700
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 07.02.2006, 00:47:43 »
А българските може да се карат като на уволнение.Е аз препочитам с 55 км/ч но сигурно отколкото с 60 или повече и да се чудя кога ще се разпадне мотрисата

Pages: 1 ... 183 184 [185] 186 187