Ще ви разкажа една случка от миналия уикенд. Абонаментната ми карта изчете в предхождащия петък. В един от двата почивни дни трябваше да се свърша някои неща из София, но реших да си подновя абонаментната карта от понеделник и в същото време да се възползвам от възможността да тествам система за пътуване с банкова карта.
Исках да видя как става покупката на дневна карта за 4 лева при три и повече маркирания в рамките на деня. Дори планирах да пробвам дали мога да вляза в метрото със банкова карта, с която вече съм си закупил дневна абонаментна карта. За целта планирах да пътувам към центъра с наземен транспорт, а на връщане към вкъщи да пробвам да ползвам меторото (защото валидатори като от снимката ми от поста ми по-горе имаше само на централни метростанции).
Качвам се в първото превозно средство - "Валидна карта". Качвам се във второто превозно средство - "Невалидна карта", червени светлини, отхвърлящ звук.

Пробвах всички валидатори в превозното средство - същата работа. Чудех се какво да правя и накрая реших да си дупча хартиен билет, защото не исках да съм гратис. Промених плановете си, за да пътувам с минимален брой прекачвания и продължих с хартиени билети. На следващият ден в електронното ми банкиране беше отчетена сума от 3,20 лева.
Пътуването ми за деня излезе над 10 лева, но все пак бях излязал да направя тест на системата и може би трябваше да съм подготвен за подобно развитие на нещата...
Свързах се с ЦГМ и оттам ми казаха, че нищо не могат да направят, защото аз не мога да докажа, че екрана на валидатора е изписал "Невалидна карта". След като моята банка е отчела 3,20 лева, значи аз съм се маркирал два пъти, независимо какво е пишело на екрана.
