Author Topic: Автобусите с метанови уредби  (Read 78821 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #220 on: 23.03.2010, 23:38:39 »
Оборудването от 3101 се качва на 3694
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #221 on: 25.03.2010, 21:42:15 »
 В оборудването влиза ли и двигателя?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #222 on: 25.03.2010, 21:56:10 »
не
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #223 on: 25.03.2010, 22:13:18 »
 Е няма що. На свинче - звънче.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #224 on: 26.03.2010, 10:56:47 »
Може ли да ми припомните какъв точно беше двигателят на 3101. Какви ли не слухове съм чел тук - че е от тедом, че е уникален. Ако действително е някакъв такъв щеше да е интересно да е на 3694.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #225 on: 26.03.2010, 16:40:27 »
Двигателя на 3101 си е икарусов и няма как да го сложиш на 3694  ;)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14312
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #226 on: 27.03.2010, 23:06:28 »
3664 май вече също е 100% метанов с бутилки и под пода в предната част, и на покривана ремаркето. Също има маркуч отгоре на съчленението. От няколко дена е готов и се движи по 113, изглежда доста добре. Бяхте писали в темата за Мерцедесите, че го правят на 100% метан.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #227 on: 28.03.2010, 21:06:19 »
Двигателя на 3101 си е икарусов и няма как да го сложиш на 3694  ;)

 Ако 3101 действително е бил само на метан, тогава няма никакъв шанс двигателят му да е на си е икаруски, защото дизелвият двигател не може да работи само на метан. От това следва, че двигателят му трябва да е сменян със специално произведен за работа само на метан. Ако си е турбдизелов двигател Раба значи, че автобуса не е 100% метан. Дизелов двигател не може да работи само на метан по ред причини ;)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #228 on: 28.03.2010, 21:36:45 »
Питате нещо, а после като ви се отговори започват едни безкрайни съмнения! Двигателя е ИКАРУСОВ Raba MAN и е преработен от дизелов да работи на метан. Както на повечето 388* и на метановите мерцедеси.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #229 on: 29.03.2010, 18:13:49 »
3654 и 3663 са изцяло на метан. Това го знаем. 3664 и 3668 според шофьори също са изцяло на метан, като бутилките са им между първа и втора врата на пода. Обаче докато не ми ги покажат наживо, оставам със съмнение. 3694 ще е с карбоновите бутилки на 3101, както Репчо отбеляза и ще е изцяло на метан. Имало 40 двигателя пригодени да работят изцяло на метан. марката е мерцедес, колко е мерцедес не знам, ама за такива са взети от гаража. Не всички, естествено, са налични в момента. Това е добра новина за О305Г и Хюлиезите, защото ако ги сложат, то значи тези автобуси ще имат още много дълъг живот (ако не дай Боже не се случи някоя злополука). А не смятам, че тези двигатели могат да се използват за О345Г, така, че ще са за старите мерцедеси.
Двигателят на 3101 отива на някой рязан икарус.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6336
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #230 on: 29.03.2010, 18:40:49 »
Имало е някакви опити да се подкара 3881 с двигателя на 3101, но са били твърде далеч от успешни.
« Last Edit: 29.03.2010, 19:58:44 by Knoxville »

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #231 on: 29.03.2010, 19:56:41 »
40 ДВИГАТЕЛЯ!!!!  :D Двигателите не се сменят, а се преработват, така че да работят вместо на нафта, само на метан!  А за '64 и '68 отиди на последната спирка и залягай да гледаш  :D
« Last Edit: 29.03.2010, 20:00:41 by sadesign »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #232 on: 29.03.2010, 21:47:31 »
 Човек да не каже нещо значи :) Не се заяждам просто много добре знаеш, че обикновен дизелов двигател няма как да работи само на метан поради нуждата от смазване, запалване на горивото и т.н. и ако няма преработка на двигателя винаги има малко колиество нафта заедно с метана за да може да се запалва гривото и т.н. Щом са ги преработили няма лошо ако действително работят само на метан иначе е половинчата работа :)
 П.П. Тези 40 двигателя нали са от типа на 31-ва и 33-та серия щом са Раба-Ман, а не като от 34-та серия, защото ще е голяма мъка за такъв двигател ако го сложат на 305Г.
« Last Edit: 29.03.2010, 21:52:41 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14312
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #233 on: 29.03.2010, 23:36:15 »
Кое не е ясно? sadesign обясни всичко много точно и аз разбрах от първият път. Какво спорите, кой с какъв двигател бил, кои били на метан и тн. Изцяло на метан са 3663, 3664, 3654 и 3668, които имат бутилки и в предната част и в ремаркето.

Вчера като ходих на работа, сутринта пътувах с 3664 и много ми хареса, много е тих и много хубаво вози. Като цяло тези 4-те изцяло метанови са станали супер.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #234 on: 30.03.2010, 11:23:47 »

 П.П. Тези 40 двигателя нали са от типа на 31-ва и 33-та серия щом са Раба-Ман, а не като от 34-та серия, защото ще е голяма мъка за такъв двигател ако го сложат на 305Г.

Ами това са някакви двигатели от 0305Г, които се преработват да работят изцяло на метан, доколкото разбрах от sadesign.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #235 on: 30.03.2010, 18:18:57 »
Ами това са някакви двигатели от 0305Г, които се преработват да работят изцяло на метан
Това са си техните двигатели! Кой ще ти намери 40 двигателя, били те стари или нови?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #236 on: 30.03.2010, 18:30:03 »
Имах предвидид, че са от някои автобуси. Примерно свалят двигател от 3668, прераотват го да работи на метан и го слагат на 3664.
А кой преработва тези двигатели така, че да работят на метан?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #237 on: 30.03.2010, 18:39:30 »
Работниците. Много хора участват в "процеса".

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #238 on: 30.03.2010, 18:40:12 »
Работниците. Много хора участват в "процеса".

Имам предвид дали това се прави от работниците на Дружба, или двигателите се преработват от външна фирма.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Автобусите с метанови уредби
« Reply #239 on: 30.03.2010, 18:42:49 »
Е казах ти, работниците на Дружба