Author Topic: Маршрутни промени 2006-2017  (Read 1195946 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1180 on: 17.04.2009, 20:36:40 »
 Ето какво набарах по върпоса :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6336
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1181 on: 17.04.2009, 20:52:05 »
Има някои добри идеи, но няма ли да стане много гъсто на колелото в Младост 1 - 1,3,4,5,6,111,313, ТБ5?

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 784
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1182 on: 17.04.2009, 20:54:51 »
Добре и какъв е смисъла  да ги пращат в Мадост поне за А1 няма никакъв смисъл нали за това направиха А4 до Кокаляне  ;)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1183 on: 17.04.2009, 20:55:35 »
а също и евентуалната нова линия 113. Не знам, според мен да пренасочат 2 линии (примерно 1 и 3) към Младост 1, а 5 и 6 да си останат към Гео Милев, защото си има хора и в това направление, а вместо новата 113 може да пуснат 413 да върви по Сахаров вместо по Ляпчев (както беше навремето, преди да започнат строежа на метрото) като го увеличат с 1-2 коли примерно
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1184 on: 17.04.2009, 21:21:32 »
 То това дори не знам дали е прието пък и го OCR-вах защото искаха да го коригират тъй, че може и да претърпи промени.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 596
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1185 on: 17.04.2009, 22:38:13 »
Харесва ми планът малко претоварено ще е в Младост 1, но най се радвам за ТБ 7 най-сетне! :D Сигурно заради изборите ама все пак добре! А точно сега му е времето и искам да попитам някой знае ли към кого да се обърна за предложение на оптимизацията на някои линии като например А 82?
« Last Edit: 17.04.2009, 22:40:15 by Jimi »
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1186 on: 17.04.2009, 23:07:16 »
а вместо новата 113 може да пуснат 413 да върви по Сахаров вместо по Ляпчев (както беше навремето, преди да започнат строежа на метрото) като го увеличат с 1-2 коли примерно
Мислех, че се гласят да понамалят возилата по А413, но напротив - увеличават ги с 1 . А113 се припокрива доста и с А111. За мен този експеримент няма да бъде успешен.

За панчаревските автобуси подкрепям промяната. Разбира се, А4 се обезсмисля при това положение, по-добре А1 и А4 да действат с обединени усилия през Младост-3, Софийска вода и Горубляне, а А3,5 и 6 да са през Цариградско и Метро.
Странно защо няма нищо за бистришките автобуси? Съкращаването на А94 е странно, доколкото тя няма допирни точки с метрото. Това би имало резон след откриване на МС Кл.Охридски и може би на довозваща линия до МС Г.М.Димитров: Обръщало НСА-Зимен дворец-Зала Хр.Ботев-Пощенски институт-Н.Габровски-Г.М.Димитров-бул.Кл.Охридски-бул.8 декември-ляв завой към обръщалото.

BTW: Последните постинги не са ли по-скоро за специализираната тема "Идеи за довозващ транспорт до метрото в Младост"?
« Last Edit: 17.04.2009, 23:23:28 by blagun »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6387
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1187 on: 17.04.2009, 23:16:43 »
Колелото на Младост 1 не е предвидено за толкова много линии, според мен. Няма място дори в момента с 4, 313, 111 и ТБ 5, тъй като много автобуси/тролейбуси се струпват.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6336
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1188 on: 18.04.2009, 10:25:40 »
а вместо новата 113 може да пуснат 413 да върви по Сахаров вместо по Ляпчев (както беше навремето, преди да започнат строежа на метрото) като го увеличат с 1-2 коли примерно
Мислех, че се гласят да понамалят возилата по А413, но напротив - увеличават ги с 1 . А113 се припокрива доста и с А111. За мен този експеримент няма да бъде успешен.

За панчаревските автобуси подкрепям промяната. Разбира се, А4 се обезсмисля при това положение, по-добре А1 и А4 да действат с обединени усилия през Младост-3, Софийска вода и Горубляне, а А3,5 и 6 да са през Цариградско и Метро.
Странно защо няма нищо за бистришките автобуси? Съкращаването на А94 е странно, доколкото тя няма допирни точки с метрото. Това би имало резон след откриване на МС Кл.Охридски и може би на довозваща линия до МС Г.М.Димитров: Обръщало НСА-Зимен дворец-Зала Хр.Ботев-Пощенски институт-Н.Габровски-Г.М.Димитров-бул.Кл.Охридски-бул.8 декември-ляв завой към обръщалото.

BTW: Последните постинги не са ли по-скоро за специализираната тема "Идеи за довозващ транспорт до метрото в Младост"?

Не беше ли ти споменал нещо за Бистришките автобуси в някоя друга тема, че може да ги удължат до Г.М.Димитров и последната спирка да им е там, където в момента изграждат нещо подобно на улица? За мен по-добър вариянт няма. На Сливница се е получило добре с автобусите за Банкя и Божурище.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1189 on: 18.04.2009, 14:00:33 »
Нямам време да пиша.
Само да вметна - не мислите ли за доста глупаво премахването на връзката Гео Милев - Окр. болница? Ако се приеме това за селските линии, то нека 75 го удължат също до Младост 1.

Аз отдавна бях казал, че трябва да изтеглят автобусите от Гео Милев около друга метростанция - примерно автогара Юг.

Репчо е написал точно това, което мислех и аз за 413.

Хубавото е, че все пак няма глупости от рода на да се съкратят коли по линиите, или пък половината 305.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1190 on: 18.04.2009, 15:17:57 »
......Само да вметна - не мислите ли за доста глупаво премахването на връзката Гео Милев - Окр. болница? Ако се приеме това за селските линии.......Хубавото е, че все пак няма глупости от рода на да се съкратят коли по линиите, или пък половината 305.
Глупаво е наистина и не вярвам да пратят всичките селски линии в Младост-1.
Вероятно ще пратят само №1 да минава през Младост-1, но да продължи до Гео Милев - никак няма да е лошо автобус от Младост да стига до Гео Милев.
3,5 и 6 е добре на първо време да не се променят или само една от тях, например № 6 да бъде до Младост, така той ще поеме пътници от 7-ми км към метростанцията в Младост.
Добро е предложението на Репчо и други да няма 113, а 413 да обслужи тези пътници като мине по Сахаров. Също така предлагам и 88 да минава по Сахаров през пазара и покрай посолствата, а предложеният 306 покрай метростанцията да идва от Ляпчев и покрай посолствата.
Малинов ще си остане много натоварен, дори и само с добавен един селски автобус №6 в участъка бл.43 ХМС. Приветстваме идеята за светофар на Сахаров и Малинов, но в тази връзка е крайно време да се направи на бл.43 надлез по подобие на успешния пешеходен надлез при ХМС.
313 също не виждам смисъл да минава по Малинов, след като директно по Йерусалим може да излезе в локалното на Цариградското. Всъщност май 313 ще бъде първата от младостките линии, които на по-късен етап на есен, ще се ликвидира.
Естествено при довършване на участъка Левски-Университета-Сердика ще последват още промени и тогава неминуемо ще се разредят и останалите Младостки автобуси, но трябва и сегашният експеримент да бъде успешен.
Безспорно трябва и другите селски автобуси, достигащи до Дървеница, да правят удобна връзка с метрото. Няма логика да хвърлят пътниците в Дървеница, където отдавна не съществува последната трамвайна спирка. Имайки предвид колко всичко е тясно около станция Мусагеница, ясно е, че няма как да се изгради колело за тях. Спускайки се по Кл. Охридски е възможно да правят десен завой към Сахаров, заобикалят Онкологията и сигурно е възможно да се излезе след това отново на Кл.Охридски (спирката на ТУ). Това не са чак толкова автобуси.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4467
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1191 on: 18.04.2009, 19:26:11 »

Имайки предвид колко всичко е тясно около станция Мусагеница, ясно е, че няма как да се изгради колело за тях. Спускайки се по Кл. Охридски е възможно да правят десен завой към Сахаров, заобикалят Онкологията и сигурно е възможно да се излезе след това отново на Кл.Охридски (спирката на ТУ). Това не са чак толкова автобуси.

Уви, мисля, че не е възможно да заобиколят по този начин Онкологията, не и с липсата на каквито и да е връзки мъжду Сахаров и улицата, минаваща под МС Мусагеница. Все си мисля, че може да се изгради обръщало северно от моста Дървеница-Младост, за бистришките автобуси не е нужно да е голямо. Ще бъде непосредствено до входа на метростанцията. Автобусите ще идват от Кл. Охридски, десен завой по Трайко Станоев, под моста до обръщалото. Улицата е тясна, но пък автобусите са къси и минават сравнително рядко.
« Last Edit: 18.04.2009, 19:28:15 by conecto »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16437
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1192 on: 18.04.2009, 19:53:12 »
Последният завой наистина ме притиснява- има и наклон, тясна е...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7218
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1193 on: 18.04.2009, 20:17:37 »
Може би отиване по Трайко Станоев и връщане по Пловдивско поле и през читалището.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1194 on: 18.04.2009, 20:45:01 »
Може би отиване по Трайко Станоев и връщане по Пловдивско поле и през читалището.
То връщането по Пловдивско поле и после по Ляпчев може да стане - тя поне не е тясна и стръмна като Софийско поле (а Софийско поле наистина не е за автобуси - по А123 и съчленени вървят). Аз отдавна съм фен на такава идея. Ако Трайко Станоев им се вижда тясна за автобуси, може да я направят еднопосочна, като другата посока е по ул.Дъбница - от южната страна на 55 СОУ. Само че дали може да се спретне обръщало около старческия дом?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1195 on: 18.04.2009, 20:50:11 »
Ах, ах, ах, колко е необходима сега връзката между Сахаров (Семов) и Трайко Станоев
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14307
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1196 on: 18.04.2009, 22:19:07 »
За 413 е много добре, че ще има още автобуси на линия, защото покрай бизнеспарка в отделни часове е много натоварено.
За 1,3,5 и 6 обаче нещо не ми харесва тази идея. Че те докато минат по задръстването в Малинов, докато човек слезе в метростанцията, ако слезе на окръжна за същото време ще стигне до Орлов мост, с някоя от много преминаващи оттам линии. 1, 3, 5 и 6 на Плиска правят много удобни връзки с други автобуси за НДК, бул.България, централна гара, гара Подуене, Гоце Делчев, Красно Село и др, за това може би е добре да минават през Плиска. На Гео Милев пък правят връзка с 11-ката също за гара Подуене и за Овча Купел. Иначе съм съгласен за 1, нека пратят една от линиите до Младост 1.А пък ако на хората им е удобно и искат, тогава вече да пращат и други.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 596
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1197 on: 18.04.2009, 22:27:34 »
Може 1-цата да си остане до Гео Милев тъй като се припокрива с 4-ката и няма смисъл. 3-ката да отиде до Младост и вече 5 или 6 една от двете също да е до младост другата до Гео Милев.
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1278
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1198 on: 18.04.2009, 23:05:43 »
1 си остава до Гео Милев, а 75 ще продължава от Гео Милев по Шипченски проход, Винаровото колело, локалното на Цариградско до Окръжна болница дето върти тб8. Някога там е въртял 75. 7 се удължава от гара Искър през искърско щосе и Шипченски проход до авт.Гео Милев за да прави връзка с тм 20 и а11 от лозенското и германското направление. Авт. 3,5 и 6 завиват по малинов и се включват в локалното при хотел Метрополитен и по Йерусалим през МС13 до обръщалото на бл. 70 до Т-маркета(бившето на а413). А306 завива по Сахаров и през уличката с посолствата и през Йерусалим и по локалното на Цариградското, а413 може да обикаля през посолствата и пазара. А68,69,70,123 могат на отиване поуличката след читалището надолу и по Пловдивско поле и след МС Въртопо да има автостанция Въртопол.На връщане отиват по Пловдивско поле до Сахаров. Пловдивско поле е добре широка улица.Губи се само връзката на а280 в посока към Бистрица.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2990
    • View Profile
Re: Маршрутни промени 2006-2017
« Reply #1199 on: 18.04.2009, 23:13:05 »
Ще извинявате, че ви прекъсвам дискусията, ама да питам ТБ 5 вече по обичайния маршрут ли си е? Защото Опълченска от днес е пусната
lo chupen todos a los que no les guste 701