Author Topic: A1 Тракия  (Read 142213 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #540 on: 20.09.2010, 00:49:19 »
най-малкото аварийната е доста тясна.
Само така ще се избият мераците на някои кретени да изпреварват по аварийната лента. Тя не е нито за движение на бавноподвижни возила, нито за изпреварване, а само за аварийно спиране. Затова ширината и не трябва да е по-голяма от ширина на камион с отворена шофьорска врата.
Дъщерята на мои познати е единствената оцеляла от кола с 4-ма души: Шофьорът изпреварвал през аварийката и се набил в спрял камион зад десен завой...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1279
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #541 on: 20.09.2010, 09:10:00 »
Продължаваш през подбалканския път покрай Николаево, Гурково, Мъглиш и излизаш на пътния възел с I 5 E 85, продължаваш отгоре по моста и се включваш в посока Стара Загора, оттам през Змейово е близо, покрай околовръстното и на кръговото с АМ Тракия. Този маршрут е по подходящ и по спокоен от през Нова Загора, а растоянието е с 10 км повече, времетраенето е почти същото. Едно време се използваше и карловско шосе до южното черноморие.

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #542 on: 20.09.2010, 09:28:32 »
Някой питаше, от какъв вид ще бъде пътният възел на АМ Тракия край Стара Загора. :)

Ето схема отдолу:

Quote
Местата с високи подпочвени води в лот 2 на "Тракия" са 15

Автор: Строителство Градът

20/09/2010






Трасето на лот 2 Стара Загора – Нова Загора от 210+100 до км 241 +900 с дължина 31-32 км е разработено на основание на предварителни проучавния и предлагани много варианти.  Проектът е правен през 2000-2001 г. за проектна скорост 140 км/час.
Инж. Румил Гърнев, главен проектант в "Пътпроект"ЕООД, напомня, че габаритът на магистралата е А29 км - 2х2 активни ленти по 3.75 м всяка, аварийни ленти 2х2.50 м, банкети 2х1.25 м, средна разделителна ивица от 3.50 м, четири водещи асфалтирани ивици по 0.75 м. Така разстоянието между външните ръбове на банкетите е общо 29 м.
Магистралата в този участък е разположена в равнинен терен и е повдигната на ниво 2-2.20 до 250 м, за да може да се отводнява земното легло.

Настилката е с обща дебелина 70 см, включително и износващ пласт сплит мастик 011/S с дебелина 4 см, биндер (неплътен асфалтобетон) – 6 см, битумизиран трошен камък – 12 см, циментова стабилизация – 20 см, несортиран трошен камък от 0.40 см фракции – 28 см.

Под тези 70 см във връзка с изпълнение на техническата спецификация има положен пласт с дебелина 50 см. Той се нарича зона А и се изпълнява от материали А-1-а – класификация на материал, близък до скален материал. Целта е да се подобри основата под настилката и да се получи модул върху този пласт от 45 мегапаскала. Под пласт А е насипът. От терена до асфалта (нивелетата) дълбочината е 2- 2.30-250 м.

В началото на обекта има предвидена пълна детелина при пресичането с път І-5 Стара Загора – Хасково – Димитровград (виж схемата).

В края нашият участък завършва с етапна връзка, следващият – лот 3, чийто проект е разработен от "Рутекс" за това място, предвижда полудетелина. Тъй като двата лота се сторят едновременно, вероятно на това място ще се изпълни направо полудетелината.

Кръговото кръстовище преди Стара Загора е временно решение. Кръгът беше направен по искане на възложителя. В бъдеще  пътят Стара Загора – Хасково ще мине над магистралата с естакада, която е четириотворна. Крайните два отвора са по 16 м, а средните два - по 18 м. Замислено е така, че по пътния възел да се работи, без да се спира движението в кръга.

В края на обекта, преди Нова Загора, където се пресича жп линията Симеоноград – Нова Загора, има един канал и река, там насипът е над 8 м. За него е изготвен индивидуален план. Той се намира от км 240+220 до км 240+800 и е с дължина около 600 м.

В участъка на лот 2 след геоложки проучвания са констатирани места с високи подпочвени води близо до замочурено място. Те са около 15. Там се предвижда са да се изземе негодната преовлажнена почва и да се замени с баластови или трошенокаменни призми за стабилизиране на основата.

В участъка има предвидени около 5 моста – над реките Азмака, Бедечка, Бака, отново Азмака, Млада река, Блатница.

В участъка между Стара и Нова Загора магистралата пресича пътища от магистралната мрежа, без да бъдат възли. Магистралата е на долно ниво, а всички други пресичания са под нея. Това се отнася и за селскостопанските пътища, които са осем. Техните места са определени от земеразделителните планове и са съгласувани с кметовете по населените места.
Геотекстили биха могли да се използват, но вероятно би трябвало да се направи пробен участък. Геотекстилът няма да спре водата - тя се просмуква нагоре в противоречие на земното претегляне. Затова предпочитаме да бъде с трошен камък, който не позволява такова капилярно покачване нагоре.

По норми не може да се работи върху земна основа с модул по-малко от 30 мегапаскала, така се заздравява земната основа.

Надлезите са четириотворни. Те са общо 13 - те са от републаканската пътна мрежа, осем са селскостопански. Те минават над магистралата и са с отделни проекти.
Предвидени са три симетрични площадки за отдих.
Около село Боздуганово и на няколко други места има изкоп общо 730 хиляди кубика. Насипът е много голям - общо 3 милиона и 100 хиляди кубика. Това го различава от другите лотове. Добре е, че строителят има кариери за набавяне на този насип.

Откакто се строи магистралата, ние упражняваме авторски надзор. Проектът няма нужда от промяна - встрани сме от населени места, земите са отчуждени, резервирани са като терени за магистрала, не са забелязани паметници на културата, които евентуално да налагат промяна на трасето на магистралата. Като нивелета сме се придържали към минимума над терена, но така, че да се отводнява земното легло.

В проекта са изготвени всички подобекти – за организация на движението, за ландшафт, за еркутивация на полителни полета, за реконструкция на газопроводни полета.

Откосите на насипа ще се покрият с трева, мрежите се използват най-вече в изкопи, какъвто има при Боздуганово, преди пътя Стара Загора - Могила – Сърнево.

Връзката в западна посока на Стара Загора не е третирана в този проект. Западно от Стара Загора връзка беше предвидена в лот 1 на Тракия.

Връзката за летището на Стара Загора сме разработили в отделен проект - четирилентов път с разделителна ивица, той не е свързан с магистралата. Такъв габарит е предвиден на юг от кръговото при Стара Загора. Само трябва да има кой да го изпълни.

Всяко проектиране има проблеми. Проблемът тук е в това, че теренът е равнинен, канавките имат малък наклон, водата по-трудно ще се оттича. В проекта са предвидени изпарители -  ями встрани от пътя, в които влиза водата и по естествен път се изпарява.

Източник: http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=962708

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #543 on: 20.09.2010, 11:44:14 »
Продължаваш през подбалканския път покрай Николаево, Гурково, Мъглиш и излизаш на пътния възел с I 5 E 85, продължаваш отгоре по моста и се включваш в посока Стара Загора, оттам през Змейово е близо, покрай околовръстното и на кръговото с АМ Тракия. Този маршрут е по подходящ и по спокоен от през Нова Загора, а растоянието е с 10 км повече, времетраенето е почти същото.
88 срещу 65 км: удължението не е чак толкова малко. Иначе наистина е по-спокойно и си спестяваш новозагорски катаджии и 2 камери.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #544 on: 20.09.2010, 11:50:41 »
Връзката в западна посока на Стара Загора не е третирана в този проект.
Това визира Радневското шосе, така ли?

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #545 on: 20.09.2010, 12:02:30 »
Връзката в западна посока на Стара Загора не е третирана в този проект.
Това визира Радневското шосе, така ли?
Не, Раднево е на югоизток.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #546 on: 20.09.2010, 13:41:52 »
Връзката в западна посока на Стара Загора не е третирана в този проект.
Това визира Радневското шосе, така ли?
Не, Раднево е на югоизток.
Точно това, де! Изявлението е за Лот 2 и запад се гледа откъм магистралата, а не откъм Стара Загора.
Другото (Калояновец или Богомилово) е към приключения Лот 1 и е връзка ЗАПАДНО ОТ СТАРА ЗАГОРА.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #547 on: 20.09.2010, 15:50:20 »
...
Магистралата е на долно ниво, а всички други пресичания са под нея.
...

Сигурно са имали предвид над нея! Преминаването с траншеи през равнинен терен създава главоболия за отводняването. Нещо, което е упоменато и тука като проблем.

Продължаваш през подбалканския път покрай Николаево, Гурково, Мъглиш и излизаш на пътния възел с I 5 E 85, продължаваш отгоре по моста и се включваш в посока Стара Загора, оттам през Змейово е близо, покрай околовръстното и на кръговото с АМ Тракия. Този маршрут е по подходящ и по спокоен от през Нова Загора, а растоянието е с 10 км повече, времетраенето е почти същото.
88 срещу 65 км: удължението не е чак толкова малко. Иначе наистина е по-спокойно и си спестяваш новозагорски катаджии и 2 камери.

Може да се спрестят още 5-6 км ако се мине през Тулово!


Иначе за магистралата - като оставим настрана неравностите, неприятно впечатление прави и това, че новите участъци са с по-тесни ленти, най-малкото аварийната е доста тясна.

Няма такова нещо!
« Last Edit: 22.09.2010, 17:12:05 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #548 on: 21.09.2010, 21:24:54 »
Изненадващо зле е участъкът Чирпан-Стара Загора. По левите ленти все едно че има трамвайно трасе. И преди съм отбелязвал това, през пролетта ми се стори изгладено, но явно в горещините пак са се оформили улеите. Щеше ми се мрънканията на бившия шеф на консорциум "Пътища" да са безпочвени, но очевидно има проблеми...
Е това се дължи изцяло на несъобразяването на тежкотоварните автомобили с ограниченията за придвижване при температури над 35 С гр. и претоварванията на ос. Такива ще са пътищата, докато КАТ и ДАИ си чешат фуражките по сенките в най-големите жеги вместо да прилагат строго закона. В момента например между Г.Богров и Д.Богров, особено в посока София положението е плачевно, да не кажа, че някоя по ниска кола може да си загуби картера в тези коловози.

п.п.: А ти, за левите ленти ли пишеш или имаш предвид десните?
« Last Edit: 21.09.2010, 21:50:50 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14312
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #549 on: 21.09.2010, 21:45:23 »
Освен това подбалканският път е по-кратък отколкото през Стара Загора, и по-красив-почти целият път е през планината. Поне катко пътувам с влак до морето обикновено избирам подбалканската линия, а и по-бързо се стига оттам. 418 срещу 456 км.или нещо подобно беше. По шосе не го знам как е, но пътя се вижда, върви на места до линията, някъде се пресичат с надлези и изглежда доста добре и с обновена настилка.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #550 on: 21.09.2010, 22:19:42 »
п.п.: А ти, за левите ленти ли пишеш или имаш предвид десните?
Пиша точно за левите ленти и за мен това е много учудващо! А камиони си вървят и по други магистрали (и в България също), без да има коловози.
Не мога да преценя, дали дефектът е от подложката или от химическия състав на асфалта, но след двата разклона за Чирпан (посока София) нещата се оправят.

Подбалканското шосе е наистина по-красиво, но от години не помня да не е имало участъци със сериозни дупки. В момента - Гълъбец плюс проточилия се дълго ремонт около Столник и Г.Малина.
« Last Edit: 21.09.2010, 22:22:09 by blagun »

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #551 on: 21.09.2010, 22:29:06 »
Аз принципно не мога да сравнявам магистрала с първокласен път, просто на магистралата опасността, средната скорост и като цяло усещането за сигурност е на светлинни години от първокласните пътища с родните ни състезатели...

Ето защо намирам перспективата за 2014-2020 на Плевнелиев за скоростните пътища просто перфектна - на такива пътища също се пътува чудесно и много спокойно (казанлък - стара загора, перник - радомир и т.н.)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #552 on: 23.09.2010, 16:32:38 »
Quote from: dnes.dir.bg
На този етап няма да има препроектиране на магистрала "Тракия" заради геодезични проблеми, проектите трябва да се спазват.
Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев пред участниците в Третата национална конференция за пътищата, цитиран от БТА.
Преди дни сдружението, което строи трасето между Нова и Стара Загора - "Магистрала Трейс", поиска препроектиране. Целта е да бъде построен по-бързо аутобанът. Строежът на Лот 2 на автомагистрала "Тракия" от Стара до Нова Загора може да се забави заради неотчуждени земеделски земи. 
През август стана ясно пък, че част от аутобана потъва и има опасност да се наложи мащабен ремонт на най-новия участък Чирпан - Стара Загора. Има проблеми с коловозите по пътното платно на лот 1 от „Тракия", ерозират насипите около него и има опасност част от пътя, който преминава през оризища да потъне.
Цялата магистрала трябва да бъде готова до есента на 2012 г.
Председателят на Браншова камара “Пътища” Румен Йовчев коментира, че не е виновен изпълнителят на строителството, а зле подготвеният проект от държавата, направен да бъде възможно най-евтин.
Странен инат, след като от изпълнителя се иска препроектиране с цел ускоряване.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #553 on: 23.09.2010, 18:45:42 »
Да, и аз го прочетох това преди малко и си зададох същия въпрос!
Още повече, че доколкото си спомням според договора Изпълнитилят може и има право да поиска каквито и да било промени в рамките на нормативните изисквания с цел да извърши някаква дейност по лесно и/или бързо. С изричното условие цената и сроковете да не се променят. И това е съвсем нормално, имайки предвид че в процеса на строителство се разбира че някои неща могат да се направят по лесно!

Аз лично не разбрах точно за какво препроектиране и за каква промяна става въпрос, но отказа на Министъра мога да го разтълкувам по два начина:

 1.Показване на мускули с цел да се избегнат някакви бъдещи по-сериозни претенции
 2.Прикривне на някаква проектна грешка
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #554 on: 23.09.2010, 22:14:34 »
Аз лично не разбрах точно за какво препроектиране и за каква промяна става въпрос, но отказа на Министъра мога да го разтълкувам по два начина:

 1.Показване на мускули с цел да се избегнат някакви бъдещи по-сериозни претенции
 2.Прикривне на някаква проектна грешка
Загатва се за неотчуждени земи.
А проектите са ахилесовата пета на НАПИ: нека си спомним тоталната издънка по АМ Люлин, както и "забравеният" път през АМ Марица. Веорятно министърът се страхува при препроектиране да се постави ребром най-големият недостатък - пропуснатият възел с Радневското шосе. След разточителните 4 възела в интервала Оризово-Плодовитово-Чирпан изведнъж - над 30 км без пътен възел, това е много странно за гъснонаселената равнинна част.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #555 on: 23.09.2010, 23:40:28 »
Аз също не претендирам че съм разбрал какво точно иска изпълнителя, но от многото недомлъвки в темата на "Строителство градът", мисля, че намерих "къде е заровено кучето".
Ето какво казва Даниела Пенева, управител на "Виа план", фирмата заедно с "ЕТ Илия Бурда" е проектант на лот 4 на магистрала "Тракия":
" Напоследък се забелязва още една тенденция - промяна на проектите в последния момент. Засега, слава Богу, това е само идея. Снижава се нивелетата, като по този начин се намаляват насипите. Но в това има голяма опасност за техническата инфраструктура. Не бива да се правят промени в проектите в последния момент."
Вярно, че става дума за друг проект и лот, ама...
Ако идеята е тази, браво на министъра, че я е отхвърлил
Всички помните, че когато Трейс спечелиха с тогава най-ниската цена, всички конкуренти казаха, че основния разход по Лот 2 са многото насипи заради мочурливия терен.
Сега ако се приеме идеята за по-ниски насипи, това разбира се ще намали доста разходите на Трейс, сигурно ще ускори и строежа. Въпроса е на каква бъдеща цена - например потъване на участъците заради лошо отводняване

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #556 on: 27.09.2010, 07:58:49 »
Quote
Строим магистралата до Сърбия




С икономисаните пари от изграждането на магистрала "Тракия" и на другите магистрални отсечки, както и с помощта на европейски средства, ще бъде построена още един аутобан – този от Калотина до София. По предварителни разчети изграждането на магистралата до сръбската граница ще излезе 400 млн. евро. До края на септември работната група по проекта за строителството на пътя Калотина - София ще е готова с плановете за действие по него, съобщи вчера строителният министър Росен Плевнелиев. Той откри Третата национална конференция за пътищата, която се проведе в Университета за архитектура, строителство и геодезия.

Изграждането на автомагистралата София – Калотина може да започне до 2013 г. и да приключи през 2015 г., каза министър Плевнелиев. Той обясни, че освен самото трасе с дължина 49 км от София до Калотина с въпросните 400 млн. евро ще бъдат изградени още северната, източната и западната тангента от Околовръстния път на София. Така ще може транзитният трафик да се изведе от столицата и да се пренасочи по магистралите "Хемус", "Тракия" и "Люлин", което ще облекчи движението, обясни министърът. На практика с обособяването на София – Калотина като отделна магистрала, тя отпада като лот по "Тракия".

Първоначално се планираше въпросният участък да бъде Лот 0 от аутобана от София до Бургас. Министър Плевнелиев съобщи, че не само София – Калотина, но и магистрала "Черно море" няма да бъде включена в "Тракия", а ще са отделни проекти по оперативна програма "Транспорт". За следващия програмен период 2012-2020 г. ще искаме бюджет от 4 млрд. евро за пътища по оперативни програми "Транспорт", съобщи още строителният министър Росен Плевнелиев. Отделно ще искаме и 1 млрд. евро по програма "Регионално развитие". "Това е двойно повече от исканите суми за този програмен период и затова се налага веднага да започне изготвянето на различните проекти", подчерта регионалният министър.

Той припомни, че в момента се работи по 167 километра магистрали - колкото са били построени през последните 20 г. Амбицията на това правителство е до края на мандата му да има три от седем магистрали, допълни Плевнелиев. Росен Плевнелиев предупреди още пътно-строителните фирми, че ще "изгорят" с 50 млн. лева, ако в близките два месеца не си потърсят дължимото от държавата през Българската банка за развитие. Той съобщи още, че в момента се водят преговори с финансовото министерство за отпускането на минимума от 21 млн. лева за подготовка на пътищата за зимата.


24 септември 2010 - в. Монитор

http://www.comfort.bg/bg/новини/view/5253.html

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3813
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #557 on: 01.10.2010, 13:17:16 »
Освен това подбалканският път е по-кратък отколкото през Стара Загора, и по-красив-почти целият път е през планината. Поне катко пътувам с влак до морето обикновено избирам подбалканската линия, а и по-бързо се стига оттам. 418 срещу 456 км.или нещо подобно беше. По шосе не го знам как е, но пътя се вижда, върви на места до линията, някъде се пресичат с надлези и изглежда доста добре и с обновена настилка.
През лятото когато има много трафик от Стара Загора до Бургас ползвам подбалканския. Пътя след ремонта е по-добре от магистрала. Вярно, че малко ми се увеличава разстоянието, но пък няма трафик и гледката е хубава. Иначе Иво подбалканския е по-къс, но ограниченията са други и при спазване няма как да стигнеш по-бързо, освен ако няма някакъв ужасен трафик между Стара загора и Бургас.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #558 on: 04.11.2010, 13:07:44 »
Досега са получени 20 млн. лв. авансови плащания по лот 2 на магистрала "Тракия"

http://stroitelstvo.info/infrastructure/2010/11/04/987218_dosega_sa_polucheni_20_mln_lv_avansovi_plashtaniia_po/

Quote
До края на годината ще бъдат завършени 21% от работата по лот 2 на магистрала "Тракия".
Това стана ясно след преглед на дейностите на място от министъра на регионалното развитие Росен Плевнелиев, екип на изпълнителя "Трейс", експерти от пътната агенция, представители на "Трансперанси интернешънъл" и журналисти.

Досега са изплатени 20 милиона лева авансови плащания, съобщи министър Плевнелиев.

Готов е първият сертификат на стойност 2.3 милиона лева от първия етап от обекта. В 60-дневен срок се извършва заплащането по сертификата, то се намалява с 5% от стойността му заради дадения предварително аванс.

Първият етап е изпълнен 98% заради независещи причини – новопоявил се водопровод. Сред решение на Министерски съвет за ВиК-съоръжението строителите ще могат да завършат успешно работата си.

Вторият етап изпълнен на 68% поради незавършили археологически разкопки, също причина, незави'сеща от изпълнителя. Затова те работят по-активно на етапи 3 и 4, и са започнали работа по етап 5.

Така до края на годината ще бъдат завършени петте етапа, ще има четири сертификата и ще са изпълнени 21% от общите дейности по лот 2 на магистралата.
4% от тях се дължат на по-рано започналия етап 5.

Общият брой на етапите е 19 и по трасето са направени тунели за животни и отводнителни канали с диаметър 180 см.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #559 on: 04.11.2010, 13:26:04 »
Ще бъде хубаво ако някой има път натам да щракне малко снимки. На мен за момента не ми се очертава.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!