Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 154484 times)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #880 on: 18.08.2021, 11:05:50 »
Ето ние не можем да ги изчистим, вие искате да ги поддържаме. И на мен ми направи впечатление, че са адски мръсни.
The Grand Tour

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1492
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #881 on: 18.08.2021, 11:33:16 »
Освен с чистенето, това до голяма степен ще се реши с постоянния контрол, който ще елиминира разни вонящи клошари, луди и цигани да се качват. Те винаги са и нередовни.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13051
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #882 on: 18.08.2021, 11:53:41 »
Дори и да не се качват клошари и цигани, трамваите пак се цапат - няма как да се поддържат чисти, без да се чистят. Миналата година в началото на пандемията бяха почнали да ги чистят по-старателно, но явно са се върнали към предишната практика, както е в БДЖ - да замитат и изхвърлят само едрите боклуци.
Иначе тракат и вият убийствено, но май вече на никой не му прави впечатление.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3596
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #883 on: 18.08.2021, 11:54:52 »
Случвало ми се е да попадам на трамваи, в които третата секция мирише на урина. Няма как с такива гнусни трамваи да се привличат пътници.

Всички трамвайни линии които се движат между Халите и Централна гара са засегнати от този проблем. Каквито пътниците, такива и миризмите. В Базел миришеха на сапун и шампоан.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #884 on: 18.08.2021, 12:58:51 »
Всички трамвайни линии които се движат между Халите и Централна гара са засегнати от този проблем. Каквито пътниците, такива и миризмите. В Базел миришеха на сапун и шампоан.

Пътниците ясно, но се вижда, че трамваите излизат мръсни на линия. Не се почистват в депото.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4321
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #885 on: 18.08.2021, 13:00:30 »
В Базел миришеха на сапун и шампоан.
И тук като дойдоха миришеха така... от Базел.

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #886 on: 25.08.2021, 08:04:13 »
666 е на линия вече


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12819
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #887 on: 23.09.2021, 23:04:19 »
Състоянието на 676 продължава да бъде ужасно. Спомням си го от преди една или две години, че средната му секция трещеше като двигател на стар трактор, не само продължава да е в този вид, но явно му има и още нещо, защото е започнал да вие като 909.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 70 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4962
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #888 on: 23.09.2021, 23:52:04 »
676 е със брутално завлечена средна секция, виещи редуктори поне на първа талига, което води и до силно тресене, кривонабит бандаж на първа талига, защото подмята предницата постоянно. Освен това апаратът му от време на време връща по собствено усмотрение спирачни позиции и ефектът наподобява губене на ел. спиране. А като капак и при ниски скорости и по-стръмен път лази при задействане на механичните спирачки. Всичко изброено, освен завличането, аз откривам за пръв път в този тип трамваи. И то накуп. :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6827
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #889 on: 24.09.2021, 12:33:04 »
И това чудо с толкова неизправности, защо е в движение, а не на ремонт? Все пак в Банишора има мотриси и могат да пуснат друг трамвай.

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #890 on: 24.09.2021, 14:31:27 »
Състоянието на 676 продължава да бъде ужасно. Спомням си го от преди една или две години, че средната му секция трещеше като двигател на стар трактор, не само продължава да е в този вид, но явно му има и още нещо, защото е започнал да вие като 909.
Те го оправиха, пък той пак се завлече, пък те пак го оправиха, пък той пак се завлече… и така


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9948
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #891 on: 24.09.2021, 15:17:49 »
Значи не са го оправили.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3596
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #892 on: 24.09.2021, 16:30:27 »
676 е със брутално завлечена средна секция, виещи редуктори поне на първа талига, което води и до силно тресене, кривонабит бандаж на първа талига, защото подмята предницата постоянно. Освен това апаратът му от време на време връща по собствено усмотрение спирачни позиции и ефектът наподобява губене на ел. спиране. А като капак и при ниски скорости и по-стръмен път лази при задействане на механичните спирачки. Всичко изброено, освен завличането, аз откривам за пръв път в този тип трамваи. И то накуп. :help:

Ако в Базел трамвай в такова състояние се пусне с пътници отговорните лица отиват в затвора.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9342
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #893 on: 24.09.2021, 19:53:35 »
Освен това апаратът му от време на време връща по собствено усмотрение спирачни позиции и ефектът наподобява губене на ел. спиране.
След като сам си подава спирачни позиции е наложително да го слениш , защото има проблем в контролера.Същото важи и когато на ход сам връща на 0 и сам си подава ход.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9342
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #894 on: 24.09.2021, 19:55:16 »

Те го оправиха, пък той пак се завлече, пък те пак го оправиха, пък той пак се завлече… и така


Sent from my iPhone using Tapatalk

А аз не разбирам на вас , не само на теб а и на останалите - КОЕ НЕ ВИ Е ЯСНО? Датчиците се чупят от разбитите трасета и колоосите се завличат ! Колко жалби пуснахте ? Отговор - нито една!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12819
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #895 on: 24.09.2021, 20:58:38 »
То и 200 жалби да пуснеш тунела на „Люлин“, стария „Стамболийски“ и „Илиянско шосе“ няма да се оправят като с магическа пръчка и за едно мигване на окото, така че дори да започне рехабилитационна програма веднага ще минат години и още доста датчици ще се счупят през това време.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 70 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3596
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #896 on: 25.09.2021, 12:29:09 »
То и 200 жалби да пуснеш тунела на „Люлин“, стария „Стамболийски“ и „Илиянско шосе“ няма да се оправят като с магическа пръчка и за едно мигване на окото, така че дори да започне рехабилитационна програма веднага ще минат години и още доста датчици ще се счупят през това време.

Което значи, че краставици там не трябва да се пускат и следва да работят по други линии - 3, 4, 18 и т.н.

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #897 on: 26.09.2021, 11:15:56 »

Те го оправиха, пък той пак се завлече, пък те пак го оправиха, пък той пак се завлече… и така


Sent from my iPhone using Tapatalk

А аз не разбирам на вас , не само на теб а и на останалите - КОЕ НЕ ВИ Е ЯСНО? Датчиците се чупят от разбитите трасета и колоосите се завличат ! Колко жалби пуснахте ? Отговор - нито една!
На мен ми е ясно, както предполагам и на всички! То е неизбежно за жалост, не съм преписал вина на никого! С жалби, без жалби нищо няма да стане, докато не се оправят трасетата, а това като гледам в скоро време няма да се случи.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #898 on: 14.03.2022, 09:53:18 »
661 наскоро аварира (преди седмица и малко) и се говори, че ще бъде оставен за донор, защото няма части.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13051
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #899 on: 14.03.2022, 10:57:06 »
За съжаление, не съм учуден. Публична тайна е, че няма части за тях. 686 уж беше готов, но така и не излиза на линия. А прекрасните ни трамвайни трасета направо им разказват играта...