Author Topic: Кюстендил, Дупница  (Read 32784 times)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3307
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #60 on: 23.03.2020, 11:22:13 »
"Чавдар 11 Г5"  на автогарата в Дупница, 1984г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #61 on: 23.03.2020, 13:17:03 »
Един от редките екземпляри с врати от М80. Така са сменяли съвсем в началото изнасяните се. Може да е бивш софийски.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2149
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #62 on: 23.03.2020, 23:03:45 »
Май има някакви малки перфоратори на две от колонките? Но не са от софийските.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #63 on: 25.03.2020, 02:21:57 »
И в София имаше такива перфоратори, макар и по-рядко. Аз бих си задал въпроса има ли нещо здраво в този рейс и как е можело да го пускат да върви. Трябвало е, като са им го дали и като го виждат, че за нищо не става, да го бракуват веднага. По-късно, около Сандански, таралянкайки се с една подобна барака питах шофьора: Може ли такова нещо, това рейс ли е? Той ми вика: За другите села няма и такъв, само едно Петрово що остана, ходим сутрин и вечер. Пак по това време диспрчерката на автогарата ми вика: Петрово все още го поддържаме, но не съ знае до кога ке е....
А Стефан тръгнал да пише как 11Г5 е по-добър от Икарус. Може, ама ако говорим за Етиопия....
По рейс и по жена не се тича!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #64 on: 25.03.2020, 10:34:30 »
По-добър е, има неунищожимо шаси за разлика от Икаруса на когото и двигателният мост гние. И е с 10 години по-стара концепця.
The Grand Tour

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8300
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #65 on: 25.03.2020, 12:52:39 »
Икарусите с някои изключения са нормални автобуси със самоносеща каросерия на въздушни възглавници, Чавдар 11Г5/М3 е камион за превоз на стоки или добитък с ресорно окачване, рама и монтирана автобусна каросерия. :help:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #66 on: 25.03.2020, 13:26:16 »
Грешката им е била, че не са се отказали от Шкода тотално и не са взели лиценз направо за интегрален съвременен градски автобус, подобно на 11М4. А шасито е от 1936та година, вече е било с почти 40 годишна история. Единствените, повтарям единствените читави автобуси на това шаси са 706РТО. Не друсаха като каруца, за разлика от нашите аналози. За ада за водачите с тази несинсхронизирана предавателна кутия не говоря. Неслучайно в София ги караха новобранци и шофьори, изпратени в наказателния отряд. А екземплярът на снимката е очевадно, че така е изгнил, че няма накъде повече.
« Last Edit: 25.03.2020, 13:29:46 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #67 on: 25.03.2020, 13:59:17 »
Малко пресилваш, 11Г5 се търкаляха успешно само до преди 8-10 години, дори в областните градове. Не бяха кой знае какво, но вършеха работа.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4534
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #68 on: 25.03.2020, 14:40:00 »
По-добър е, има неунищожимо шаси за разлика от Икаруса на когото и двигателният мост гние. И е с 10 години по-стара концепця.
Ресорно окачване, двигател в салона, несинхронизирана скоростна кутия, шаси вместо самоносеща конструкция. А концепцията е от началото на 20-ти век. Сериозно ли сравни 11Г5 с Икарус и изкара първия по-добър?

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1319
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #69 on: 25.03.2020, 14:53:28 »
 На сниката освен 11Г5 има и В 13 -20 (говорим за градски). Това е преходът от сигурно към комфортно... критиките на някои са, че това не е станало буквално за 5 мин. Като на този фон останолото са глупости!

 А използването на доказан модел, който с течение на времето може и да е бил поостарял, но основното – да задоволи навсякъде нуждите е постигнато! Едва когато то става, от ''Чавдар'' се ориентират за следващото - комфорта. Обратният вариант, да не би да искате да кажете че е бил по удачен? Или както лошият пример с Ч -141 - който при търсенето му, да се ореже от качеството... което пък в крайна сметка е надеждността... Само че тогава (вече през 90 -те) генаралната линия на единия вид управление отстъпва пред другата!





 
« Last Edit: 25.03.2020, 14:56:11 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2149
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #70 on: 11.11.2020, 15:17:18 »

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3307
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #71 on: 19.11.2020, 12:53:01 »
"Чавдар" 11 М4 в Сапарева баня, 2013г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #72 on: 03.04.2021, 16:33:02 »
Община Кюстендил възстановява градския транспорт.

Нова схема възстановява градския транспорт в Кюстендил, включва и атракционно влакче до Хисарлъка

Quote
Нова общинска транспортна схема за превоз на пътници предвиждат от община  Кюстендил. С нея се възстановява след близо 30-годишно прекъсване градският транспорт на територията на общината.

Новата схема е съобразена с  новите реалности на пазара. В нея са включени вътрешноградски линии, предвидена е и атракционна линия с атракционно  влакче, което ще тръгва от пл. „Велбъжд” и ще стига до Хисарлъка.

С  цел развитие на местния туризъм през почивните дни се предвиждат три нови линии: до село Полска Скакавица, до Ганички манастир „Св.Лука“ и до хотел „Руен” в Осоговската планина.

Предвидено е транспортно обслужване след 17,30 часа до по-късни часове чрез обиколни маршрути и комбинирани курсове. Маршрутите до междуселищните линии до селата Лозно, Грамаждано и Слокощица ще бъдат удължени като част от планирания вътрешноградски транспорт.
Проектът за новата транспортна схема е съгласуван с кметовете и кметските наместници по населени места, с общинските съветници и представители на фирмите превозвачи през 2020 година.

Договорите с фирмите, класирали се на първите местa за отделните линии, ще бъдат за петгодишен период.

ГЕРГАНА ИВАНОВА, struma.bg.

Обмисля се и пускането на стара линия от 90-те с маршрут Кюстендил - Босилеград, стига да се намери превозвач, който да се съгласи да я изпълнява.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline SONESTO

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1036
  • Average Mercedes-Benz Conecto enjoyer
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #73 on: 29.07.2021, 01:14:13 »
3 рядки екземпляра в Кюстендил;

Mercedes-Benz O305 - един от малкото в България!
 


 

MAN SR280


Gräf & Steyr GSÜH320

 
 
 
« Last Edit: 02.04.2022, 21:59:57 by SONESTO »

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2149
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #74 on: 20.09.2021, 16:35:12 »
Снимка с Чавдари 11М4 от Дупница. Екземплярът на преден план е със задна ръчна врата, но предната изглежда е автоматична, вероятно една от двете е преправяна.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #75 on: 21.09.2021, 01:59:51 »
Не! Снимката е от бившата държавната автогара в Благоевград по времето, когато все още 11М4 бяха в движение (вероятно преди 8-9 години). Автобусът на преден план е Е 3997 АК на ПП - Благоевград, червеният най-отзад трябва е 8459/9675 (12М4). По всяка вероятност е бил с ръчни врати, но в последствие първата е преправена - това беше честа практика в годините назад. Грешката, обаче, си е на сайта, защото просто са сложили някаква снимка, която няма особена връзка със статията.

А ето тук има няколко интересни снимки от момента на разрушаването на старата автогара в Дупница - http://zadupnitsa.com/lidl-otvarya-magazin-v-dupnitsa-otkriva-nad-100-rabotni-mesta/ които прикачам и под поста, понеже мисля че са доста интересни. Днес на мястото на автогарата има построен магазин на

Google също са хванали два автобуса - един 11М4 и един Неоплан - https://www.google.bg/maps/@42.2666341,23.1120243,3a,62.6y,80.42h,87.98t/data=!3m7!1e1!3m5!1sSO1zvOaQHpqrch_FVSSslQ!2e0!5s20120301T000000!7i13312!8i6656
« Last Edit: 21.09.2021, 02:03:18 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6355
    • View Profile
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #76 on: 21.09.2021, 12:05:29 »
Не съм бил в Дупница, когато са разрушавали старата автогара, но си я спомням добре около 2008,2009-та година като вече изоставена. Не знам, но ми допадаше като във филм някак си.
Но още тогава и до ден днешен не съм виждал на друго място и не мога да възприема как ЖП Гарата и Автогарата ползват обюа сграда. От единия край е автогара, а от другия гара.
Може да е практично за пътниците, ама чак толкова....някак си....
По тая логика и Общината може да е вътре.

Та тогава 2008-2009-та година ми се виждаше ужасно изостанал града. Разочароващо изостанал! При разходките си там, не успях да видя нито една нова сграда. Най-новото беше автомобилния надлез близо до старата автогара.
« Last Edit: 21.09.2021, 12:07:17 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
    • View Profile
    • Email
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #77 on: 21.09.2021, 15:28:38 »
Тоя надлез го почнаха още 86та година и го завършиха след повече от 20 години. Най-хубавата сграда беше бившият партиен комитет, която кметът Панчо Панайотов я направи на поликлиника. На Чавдарката обратно - задната врата е направена от автоматична на ръчна - още от едно време почти никога задната врата не се отваряше. По ДАП-овете нямаше 11М4 с ръчни врати - такива бяха в Балкантурист и в Орбита, и то не всички. Иначе имаше оригинални немски Сетри $1хх с предна автоматична врата, а задната ръчна.
Още по-рядко явление бяха 11М4/12М с ръчни врати, климатик и вентилационни духалки плюс лампи над всяка седалка, по ДАП-овете също съвсем нямаше такова нещо.
« Last Edit: 21.09.2021, 17:03:42 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2149
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #78 on: 03.03.2022, 17:40:05 »
Две снимки от кв. "Изток" в Кюстендил - Чавдар М80 по линия 14 през 70-те и ПАЗ в по-ново време.
Източник

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Кюстендил, Дупница
« Reply #79 on: 05.03.2022, 20:23:07 »
И аз да се разпиша в темата за Кюстендил.  :)
Ман НЛ202 на фирма Лира, който закупиха съвсем скоро.  :)
Транспортът във Видин