Транспортът в другите градове > Русе
SOR EBN 9.5 electric bus
pesho:
Тук ще се коментират електробусите Сор за Русе. Техен брой 20 машини. Бързозарядни с пантографи на покрива. Подписване на договора през септември. За тях ще се доставят 20 бавни зарядни станции в депото и 4 бързи. Бързите ще са разположени както следва: Локално платно КАТ, Обръщало Дружба 3, Обръщало Захар Био и Обръщало БОР(тук може и в депо). Разцетка син и бял цвят.
№ Рег. номер VIN номер Дата на доставка Дата на влизане в експлоатация
1. Р 3734 КР TK9N9EXX4MLSL5044 20.05.2021 год.
2. Р ???? КР TK9N9EXX4MLSL5043 27.05.2021 год.
3. Р ???? КР ??.06.2021 год.
dj_the_bus:
За какво им е зарядна на Бор, като депото е ей-там отсреща и могат да се завъртат вътре.
blagun:
Бързите зарядни са с по-голям ампераж, което позволява зареждане в почивката.
А електроавтобусите няма ли да обслужват линии, различни от тролейните? Имам предвид, че зарядните им станции са на тролейни обръщала.
pesho:
След кореспонденция с управителя ми заяви, че все още няма план по кои линии ще се пуснат. Ако гледаме сегашните линии ще може без проблем А11,12 и 15 да се поемат от електробуси като към тях ще трябват до 5 дизелови втора ръка за резерва. Основно са преценили където има ТИС там да има зарядни станции. Що се отнася со електробусите с едно зареждане ще издържат по 180 км, което по мои сметки за А11 са 14 курса приблизително.
dj_the_bus:
Ама то така е много бардашко... не знаят какво ще ги правят и къде ще ги ползват, ама вземат...
А за бавните станции- за какво са им? Трябват им 5 кабела за резерва, ако правят ремонт на станция в гаража или за подържане на напрежение при тест и/или ремонти. Все пак ще зареждат между курсовете и машините най-вероятно ще се прибират с по 90+% заряд. Демек ще издържи на сутринта да излезе, че дори да се случи събитие да се задръсти и да няма време за почивка, ще изкара почти цялата първа смяна на следващия ден.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version